MARK RITSON: MEDIÁLNÍ SOUBOJ DESETILETÍ SE SVEDE O TV OBRAZOVKU

Australský univerzitní profesor a marketingový expert Mark Ritson zahájil v pondělí v Praze své evropské „turné". Zástupcům klientů, mediálních agentur a představitelům televizního trhu přednesl prezentaci, kterou lze zařadit na tuzemské marketingové scéně k těm vůbec nejzajímavějším za několik posledních let. Ritson přijel do Prahy na pozvání Asociace komerčních televizí (AKTV), která pokračuje ve svých aktivitách, kdy do ...
Celý článek

MARKETINGOVÁ SUPERSTAR MARK RITSON ODSTARTUJE V PRAZE SVOU EVROPSKOU TOUR

Asociace komerčních televizí pokračuje ve svých osvětových aktivitách a na podzim uspořádá svou již třetí konferenci určenou marketingovým profesionálům. Tentokrát poprvé spojí své síly se slovenskou Asociáciou nezávislých rozhlasových a televíznych staníc Slovenska (ANRTS), aby společně umožnily českým a slovenským marketérům si naživo poslechnout jednu z nejvýraznějších marketingových osobností dneška, australského ...
Celý článek

REVIZE SMĚRNICE O AUDIOVIZUÁLNÍCH MEDIÁLNÍCH SLUŽBÁCH: KROK SPRÁVNÝM SMĚREM, ALE ČEKÁ NÁS JEŠTĚ HODNĚ PRÁCE

egta – asociace televizních a rozhlasových mediazastupitelství – oceňuje krok rozhodovacích orgánů EU, kterým bylo dosažení dohody ohledně nové směrnice o audiovizuálních mediálních službách. Dva roky náročných jednání přinesly určitou vítanou flexibilitu pro komerční sdělení, která by měla přispět k vytvoření konkurenceschopnějšího prostředí pro evropské vysílací společnosti. Povzbuzuje nás skutečnost, ...
Celý článek

ONLINE BYZNYS PROSPERUJE DÍKY TELEVIZI; GLOBÁLNÍ DATA ODHALUJÍ KLÍČOVÝ VÝZNAM TV REKLAMY PRO E-COMMERCE

Celosvětová data ukazují, v jakém rozsahu nyní internetové firmy investují do televizní reklamy. V některých zemích se dokonce stávají největšími zadavateli televizní reklamy. Údaje shromážděné skupinou The Global TV Group – neformálním uskupením asociací televizních společností a medizastupitelství v Evropě, USA, Kanadě, Austrálii a Střední Americe – ukazují, že od Brazílie po ...
Celý článek

UZAVŘENÍ DOHODY OHLEDNĚ NOVÉ SMĚRNICE O MEDIÁLNÍCH SLUŽBÁCH (AVMS DIRECTIVE)

Evropský parlament a bulharské předsednictví Rady Evropské unie se ve čtvrtek večer dohodly na základních pravidlech pro audiovizuální mediální služby včetně digitálních platforem. Upravená legislativa se bude týkat nejen vysílatelů, ale i platforem poskytujících videa na vyžádání (VOD) a platforem umožňujících sdílení videí jako například Netflix, YouTube nebo Facebook, a ...
Celý článek

ASOCIACE KOMERČNÍCH TELEVIZÍ V PRVNÍM ROCE FUNGOVÁNÍ NASTARTOVALA DIALOG SE ZADAVATELI REKLAMY I STÁTNÍ SPRÁVOU

Asociace komerčních televizí si v prvním roce své existence vytyčila dva hlavní cíle. Prostřednictvím marketingových aktivit šířit mezi zadavateli reklamy osvětu o televizi jako klíčovém reklamním mediatypu a zapojit se do procesů při tvorbě legislativy s přímým dopadem na byznys komerčních televizí. V průběhu svého prvního roku se AKTV také začlenila do ...
Celý článek

TELEVIZE STÁLE VEDE. I DNEŠNÍ DĚTI INTERNETU U NÍ SEDÍ NEJČASTĚJI

I když se z velké části přesunuly od obrazovky k monitoru či chytrému telefonu, televizní vysílání u nich stále vede. Průzkum ukázal, že i dnešní děti, co se médií týče, stále preferují televizi. Výzkum životního stylu dětí, který si nechala zpracovat Asociace televizních organizací (ATO), ukazuje, že mezi mediálními aktivitami ...
Celý článek

EVROPSKÉ MEDIÁLNÍ SPOLEČNOSTI NALÉHAJÍ NA ZÁKONODÁRCE, ABY NALEZLI ROVNOVÁHU V KONEČNÉM JEDNÁNÍ TÝKAJÍCÍM SE SMĚRNICE O AUDIOVIZUÁLNÍCH MEDIÁLNÍCH SLUŽBÁCH

Návrh Evropské komise na revidovanou směrnici o audiovizuálních mediálních službách v květnu 2016 přislíbil vytvoření spravedlivějšího prostředí pro všechny aktéry. Tedy aby byla zajištěna přiměřená ochrana spotřebitelů (zejména dětí), aby byla zachována produkce původního evropského obsahu a aby byla provozovatelům televizního vysílání umožněna větší flexibilita týkající se pravidel pro reklamu. Původní návrh byl krokem ...
Celý článek

TELEVIZI SLEDUJEME VÍCE A V LEPŠÍ KVALITĚ

Televizi v současnosti najdeme v 95 % českých domácností. Čas, který u ní trávíme, navíc neustále roste. Češi starší 15 let ji v průměru sledují 3 hodiny a 45 minut denně, což je o 31 minut více než před deseti lety. Navíc sledují vysílání v lepší kvalitě: téměř dvě třetiny ...
Celý článek

TELEVIZE NAVYŠUJÍ POČET DODANÝCH REKLAMNÍCH TRP

Ukazují to výsledky za první měsíc roku 2018, nárůsty se týkají všech hráčů na trhu. První měsíc letošního roku přál českému reklamnímu televiznímu trhu. Podle počtu doručených reklamních bodů TRP začal start nového roku pro reklamní trh příznivě. Ve srovnání se stejným obdobím loni představuje navýšení doručených TRP v cílové skupině starší 15 let osm procent, ...
Celý článek
Loading...