NOVA CHYSTÁ DALŠÍ ŘADU KUCHAŘSKÉ SHOW MASTERCHEF

Nova počítá s další řadou show MasterChef Česko, aktuálně probíhá casting. Vysílání letošní řady ukončila ve středu 24. listopadu. Televizní skupina Nova oznámila, že do vysílání začala připravovat další řadu kuchařské show MasterChef Česko. Vysílání letošní podzimní řady ukončila ve středu 24. listopadu. V současnosti probíhá casting pro novou řadu ...
Celý článek

DĚTI SLEDUJÍ TV ČASTĚJI NEŽ MLÁDEŽ, TA PREFERUJE SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Zatímco pro děti do 14 let je sledování televize jednou z nejčastějších mediálních aktivit, u mládeže 15-19 let jde o aktivitu mnohem méně častou. Více času věnuje sledování filmů na zařízeních a především sociálním sítím. Nejčastěji využívaným zařízením pro mediální aktivity je mezi dětmi mobilní telefon. Využívá ho až 70 ...
Celý článek

VÝZKUM: VIDEOREKLAMA NA TV FUNGUJE LÉPE NEŽ NA SÍTÍCH

Audiovizuální reklama dosahuje podle rozsáhlého výzkumu v německy mluvících zemích lepších výsledků na TV a BVOD než na YouTube a především než na Facebooku. Reklama sledovaná na televizní obrazovce má ve srovnání s jinými typy platforem, určených pro sledování videoobsahu, nejlepší výsledky ve spontánní a podpořené znalosti. Zjistila to studie ...
Celý článek

AKTV UVEDLA SPOT K PŘIPOMÍNCE SVĚTOVÉHO DNE TELEVIZE

DO PŘIPOMÍNKY SVĚTOVÉHO DNE TELEVIZE SE ZAPOJILA TAKÉ AKTV UVEDENÍM SPECIÁLNÍHO SPOTU. Televizní společnosti po celém světě slaví 21. listopadu Světový den televize. V rámci každoroční iniciativy OSN se také letos na celém světě vysílal a sdílel třicetisekundový spot, který tento den připomíná. Do svého vysílání ho zařadily i komerční ...
Celý článek

ATO: TELEVIZI DENNĚ SLEDUJE TÉMĚŘ 7 MILIONU ČECHŮ

Asociace ATO zveřejnila při příležitosti Světového dne televize základní trendy TV sledovanosti v České republice. Křivka sledovanosti televize za posledních deset let vykazuje nárůst v posledních dvou tzv. covidových letech, kdy televize byla nejvyhledávanějším zdrojem informací i zábavy. Průměrný Čech či Češka, starší 15 let, sleduje televizi téměř 4 hodiny denně. „Při náhledu na ...
Celý článek

SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE OSLAVUJE SOUČASNOU PODOBU TELEVIZE NA CELÉM SVĚTĚ

Televizní společnosti po celém světě slaví 21. listopadu světový den televize. Připomínají nám neustálou a intenzivní přeměnu televize do podoby, která nám přináší zážitek z veškerého videoobsahu. V rámci každoroční iniciativy OSN se bude na celém světě vysílat a sdílet online třicetisekundový spot, který vás vybídne k objevování všech tváří televize. TELEVIZE ZÍTŘKA, VYTVOŘENÁ JIŽ ...
Celý článek

REKLAMNÍ INVESTICE V MÉDIÍCH BYLY I V ŘÍJNU VYŠŠÍ NEŽ LONI

Objem monitorovaných reklamních investic v médiích dosáhl v letošním říjnu vyšší hodnoty než ve stejném období loni. Monitorovaný objem reklamních investic v médiích je za prvních deset měsíců letošního roku o 3,5 mld. Kč vyšší než ve stejném období loni. To představuje meziroční nárůst o cca 5 %, ukazují data monitoringu Nielsen Admosphere ...
Celý článek

ZÁJEM O ZPRAVODAJSTVÍ NA CHYTRÝCH MOBILECH SE V ČESKU ZVÝŠIL

O necelých 20 % se za tři roky zvýšil zájem lidí o sledování internetového zpravodajství na mobilu, tabletu nebo čtečce, naznačují data výzkumu Media projekt. O necelých 20 procent se za poslední tři roky zvýšil zájem lidí o sledování internetového zpravodajství na chytrém mobilu, tabletu nebo čtečce. Podle výzkumu Media projekt za 2. a 3. čtvrtletí 2021 ...
Celý článek

TELEVIZE SE SLEDUJE PŘEDEVŠÍM ŽIVĚ, V DIGITÁLU NA VYŽÁDÁNÍ

ŽIVÁ TELEVIZNÍ SLEDOVANOST JE NADÁLE NEJSILNĚJŠÍM TYPEM SLEDOVANOSTI LINEÁRNÍHO TV VYSÍLÁNÍ. TV OBSAH V DIGITÁLNÍM PROSTŘEDÍ ALE ALE ČASTĚJI SLEDUJE NA VYŽÁDÁNÍ. Většina televizní sledovanosti v klasickém lineárním vysílání se stále odehrává živě, tedy v čase, kdy jsou jednotlivé pořady do vysílání zařazovány. Podle dat oficiálního měření ATO-Nelsen Admosphere představovala v letošním říjnu živá sledovanost na celkové TV sledovanosti 85 % ...
Celý článek

PŘEHLED: ZÁBAVNÍ TELEVIZNÍ FORMÁTY, KTERÉ VE SVĚTĚ LETÍ

Reality show s celebritami nebo soutěž mistrů vláčků. Přinášíme přehled zábavních televizních formátů, kterým se v zahraničí daří. V aktuální podzimní televizní sezóně ve světě nadále dominuje zábavní formát The Masked Singer (Zlatá maska). Patří k nejsledovanějším na důležitých trzích – v USA, Německu nebo Nizozemsku. S čím dalším uspěli zahraniční vysílatelé v žánru reality ...
Celý článek