NOVELA AUTORSKÉHO ZÁKONA
16. 1. 2023

Dne 21. prosince 2022 byla ve Sbírce zákonů publikována novela zákona č. 121/2000 Sb., tzv. „Autorský zákon“. Novela implementuje směrnici Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/789, kterou se stanovují pravidla pro výkon autorského práva a práv s ním souvisejících, jež se použijí na některá online vysílání vysílacích organizací a převzatá vysílání televizních a rozhlasových programů a směrnici Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/790 o autorském právu na jednotném digitálním trhu.

POSLANCI PROJEDNAJÍ REGULACI REKLAMY NA NIKOTINOVÉ SÁČKY
10. 1. 2023

V Poslanecké sněmovně Parlamentu České republiky je k projednání navržena novela zákona o regulaci reklamy (zákon č. 40/1995 Sb., v platném znění), která má regulovat reklamu na nikotinové sáčky.

TELEVIZE LONI DORUČILY TÉMĚŘ STEJNÝ OBJEM REKLAMNÍCH GRP
9. 1. 2023

Tuzemské televizní stanice loni doručily srovnatelný objem reklamních GRP jako o rok dříve. Nejvíce GRP loni doručily stanice Nova a Prima.

NOVELA AUTORSKÉHO ZÁKONA UKLÁDÁ ÚLOŽIŠTÍM POVINNOST „NOTICE & STAY DOWN
6. 1. 2023

Novela autorského zákona zavádí princip „notice & stay down“ pro poskytovatele služeb pro sdílení obsahu online.

NOVÉ ZÁSADY PRO TV REKLAMY. JAKÉ ZMĚNY PŘINESOU?
28. 12. 2022

Aktuální směrnice Evropské unie o audiovizuálních mediálních službách významně upravuje zákonné limity pro klasickou reklamu na komerčních stanicích. Jak se novinka projeví ve vysílání a v analýzách?

VOYO MĚNÍ CELOU CME, ŘÍKÁ NOVÝ ŠÉF TELEVIZE NOVA DANIEL GRUNT
15. 12. 2022

Generálním ředitelem TV Nova bude od ledna Daniel Grunt. Přinášíme rozhovor, který poskytl pro tištěné vydání magazínu Lupa 3.0.

CME A TV NOVA OZNAMUJÍ ORGANIZAČNÍ ZMĚNY PRO PODPORU RŮSTU A DIGITÁLNÍ TRANSFORMACE
14. 12. 2022

Vedení CME a TV Nova oznamují významné změny v organizační struktuře obou společností. Tyto změny mají ještě více podpořit nejen rychlý růst celé skupiny, ale také její digitální transformaci.

V LISTOPADU V 15+ VEDE SLEDOVANOST ČT, POZICE DRŽÍ NOVA I PRIMA
5. 12. 2022

V celodenní sledovanosti v divácké skupině starší 15 let zůstávají pozice skupin Prima a Nova v této divácké skupině vyrovnané, ukazují oficiální data ATO-Nielsen Admosphere.

BEZKONKURENČNÍ PARAMETRY TELEVIZNÍ REKLAMY: VYVOLÁVÁ NEJVĚTŠÍ POZORNOST, MÁ NEJLEPŠÍ ZAPAMATOVATELNOST I ÚČINEK
1. 12. 2022

Konference ScreenVoice TALKS, kterou u příležitosti Světového dne TV uspořádala AKTV, se zaměřila na téma pozornosti. Byl představen výzkum Track the Success porovnávající účinnost reklamy v prostředí televize, BVOD a na YouTube a Facebooku.

TELEVIZE NA CELÉM SVĚTĚ OSLAVUJE SÍLU POZORNOSTI
20. 11. 2022

Televizní společnosti po celém světě oslavily 21. listopadu Světový den TVca připoměly, jakou má televize moc upoutat pozornost. V rámci každoroční iniciativy OSN se po celém světě vysílal třicetisekundový spot.

AXOCOM: VIDEO PIRÁTSTVÍ LETOS V ČESKU NAROSTLO O 160 PROCENT
14. 11. 2022

Nelegální stahování video obsahu se v Česku podle společnosti Axocom letos meziročně zvýšilo o 160 procent.

INZERENTI NEPANIKAŘÍ, ZATÍM UZAVÍRAJÍ KONTRAKTY VÍC NEŽ LONI NEBO PŘEDLONI, ŘÍKÁ ŠÉF TELEVIZE NOVA VLČEK
12. 11. 2022

I letošek bude pro největší tuzemskou komerční televizi nejspíš opět růstový, ale na obzoru je řada nejistot: zdražování výrobních nákladů na seriály, nastupující recese a nepředvídatelný vývoj války na Ukrajině. Přečtěte si, jak na situaci nahlíží Jan Vlček, generální ředitel Novy.

MEDIA CLUB ZAPOJUJE UMĚLOU INTELIGENCI PRO ROZLOŽENÍ TV KAMPANÍ
7. 11. 2022

Pro optimalizaci televizních kampaní zapojuje Media Club umělou inteligenci. Díky tomu dokáže lépe přizpůsobit kampaně klientů na 25 definovaných cílových skupin.

ASOCIACE KOMERČNÍCH TELEVIZÍ SE NA SVÉ LETOŠNÍ KONFERENCI ZAMĚŘÍ NA POZORNOST V REKLAMĚ A PŘEDSTAVÍ SVŮJ HISTORICKY PRVNÍ VÝZKUM
20. 10. 2022

Tradiční podzimní konference AKTV se letos bude konat 22. listopadu 2022 ve Spojce Karlín a jejím spolupořadatelem bude ATVS. Hlavním bodem programu bude historicky první výzkum realizovaný pro AKTV, a to česká edice studie Track the Success.

HBBTV AWARDS 2022 OZNAMUJÍ NOMINACE V JEDNOTLIVÝCH KATEGORIÍCH SOUTĚŽE
HBBTV AWARDS 2022 OZNAMUJÍ NOMINACE V JEDNOTLIVÝCH KATEGORIÍCH SOUTĚŽE
12. 10. 2022

Asociace HbbTV oznamuje nominace v soutěži o ceny HbbTV Awards 2022. HbbTV Awards oslavují vynikající výsledky komunity HbbTV.

SYMPOZIUM HBBTV 2022 SE ZAMĚŘÍ NA CÍLENOU REKLAMU, DVB-I A NOVÉ SLUŽBY HBBTV
29. 9. 2022

Vstupenky na listopadové jubilejní Sympozium a ceny HbbTV jsou k dostání za zvýhodněnou cenu "early bird" do 7.10.2022

APA, ASAF, TELEVIZE NOVA A PRIMA UZAVŘELY MEMORANDUM
23. 9. 2022

Zástupci APA, ASAF, TV Nova a FTV Prima podepsali Memorandum o dalším společném postupu v návaznosti na implementaci evropské směrnice o audiovizuálních službách.

LINEÁRNÍ TELEVIZE JE PŘES RŮST VOD OBCHODNĚ KLÍČOVÁ
22. 9. 2022

Lineární televizní vysílání je přes rozmach služeb videa na vyžádání (VOD) stále klíčovým zdrojem výnosů i zisků vysílatelů, zaznělo na konferenci Innovation Day.

REKLAMNÍ INVESTICE V MÉDIÍCH ZA OSM MĚSÍCŮ DRŽÍ DVOUCIFERNÝ RŮST
20. 9. 2022

Všechny sledované mediatypy vykázaly v letošním osmém měsíci meziroční růst monitorovaných investic do médií. Dosavadní vývoj reklamních investic v médiích je oproti loňsku vyšší o 12 procent.

CO BUDE ZNAMENAT RŮST CEN ENERGIÍ PRO VYSÍLATELE?
19. 9. 2022

Společnost TVBEurope hovořila s řadou dodavatelů. Zjišťovala, jak se připravují na růst cen a jaký bude podle nich jeho celkový dopad na mediální odvětví a vysílatele.

PROČ JE REKLAMA V TELEVIZI STÁLE NEJLEPŠÍ ZPŮSOB BUDOVÁNÍ ZNAČKY
19. 9. 2022

Televizní reklama existuje od konce 40. let minulého století a stále je jedním z nejefektivnějších způsobů budování značky. Přečtěte si, proč je TV reklama tak úspěšná a proč má smysl do ní i v dnešní době investovat.

OMEZENÍ PRO PŘESKAKOVÁNÍ REKLAMY VRÁTILO DVĚ TŘETINY GRPS
13. 9. 2022

Media Club je podle výsledků za první měsíc spokojený se zavedením omezení pro přeskakování reklamy ve zpětném zhlédnutí u IPTV operátorů. Podle komerčního ředitele skupiny Prima Vladimíra Pořízka se vrátily asi dvě třetiny reklamních GRPs.

ASOCIACE HBBTV PŘEDSTAVUJE POROTU SOUTĚŽE O CENY HBBTV 2022
31. 8. 2022

Asociace HbbTV s potěšením oznamuje, že byla jmenována porota soutěže o ceny HbbTV 2022.

PRIMA CHCE PODZIMNÍM SCHÉMATEM ZVÝŠIT PODÍL NA TRHU
29. 8. 2022

Nové pořady v podzimním programu hlavního kanálu TV Prima by měly přispět k dalšímu zvýšení podílu sledovanosti skupiny Prima na televizním trhu, věří generální ředitel Marek Singer.