GENERACE Z SI ZVYKÁ NA TELEVIZI

Generace Z se obvykle tradičním médiím příliš nevěnuje, ale COVID-19 přitahuje k televizi i mladší diváky a jejich zvyky při konzumaci médií pravděpodobně natrvalo změní. To si myslí Daniel Bischoff, ředitel pro marketing a provoz RTL AdConnect, části mediální skupiny RTL Group sídlící v Lucemburku.Ve svém vyjádření pro WARC poukazuje ...
Celý článek

CO ŘÍKAJÍ PEOPLEMETRY

Měření sledovanosti televize, které v České republice probíhá elektronicky pomocí tzv. peoplemetrů, slaví právě dnes své 23. narozeniny. Touto metodou se u nás začalo měřit už v roce 1997. Od té doby doznalo měření řady změn a dnes patří mezi nejvyspělejší na světě. Realizátorem výzkumu pro zadavatele a majitele projektu, ...
Celý článek

ČTYŘI MARKETINGOVÉ TRENDY Z OBDOBÍ COVID-19: JAK SE ORIENTOVAT V TOM, CO BUDE DÁL

V zemích po celém světě se uvolňují omezení volného pohybu a podniky se musí přizpůsobit budoucnosti dost odlišné od té, kterou plánovaly v lednu. Anna Hamill ze společnosti WARC upozorňuje na některé klíčové trendy. Na marketéry míří hlaveň bezpochyby kruté ekonomické recese a oni se připravují na to, jak proplout ...
Celý článek

PETER FIELD: ZNAČKY MUSÍ INVESTOVAT I V KRIZI, JINAK OSLABÍ

Výhody investování rostou rychleji v recesi, říká na základě zkušeností z předešlé krize v letech 2008 a 2009 odborník Peter Field. Značky by v recesi neměly přestat investovat do komunikace a měly by se zaměřit především na budování značky spíš než na krátkodobou aktivaci. To je jedno z doporučení, které ...
Celý článek

REKLAMA PO PANDEMII COVID-19

• Jaké má výhody (krátkodobé a dlouhodobé) zůstat ve vysílání během pandemie Covid-19 a po ní? • Co je třeba zvážit a jaké úpravy je třeba udělat při inzerci značky po pandemii Covid-19? • Jaké mediální kanály omezit a jaké zachovat po pandemii Covid-19? Podrobné odpovědi najdete v prezentaci Advertising-out-of-COVID-19.pdf ...
Celý článek

BUDOUCNOST TELEVIZNÍHO PLÁNOVÁNÍ

Jedna z otázek, které jsem na akci Mediatelu nazvané Budoucnost televize dostal, zněla: „Bude větší streamování znamenat rozmanitější distribuční prostředí pro televize podporované reklamou a jak mají inzerenti pojímat příležitost v tomto prostoru?“ nebo nějak podobně. Stručně jsem odpovídal ano a domnívám se, že příležitost spočívá v tom, že si ...
Celý článek

REKLAMA PŘI ZAPNUTÍ „PAUZY“

V dnešním reklamním ekosystému potřebují značky komunikovat se svými klienty tvořivě, smysluplně a v nevtíravém, bezpečném prostředí. Dokonalý cíl je televize. Belgická komerční společnost SBS byla celosvětovým průkopníkem originálního formátu, jak diváky přesně takovým způsobem zasáhnout: reklamou při stisknutí tlačítka pauza. Tlačítko pauza společnosti SBS, které získalo v Belgii stříbrnou ...
Celý článek

HLAVNÍ MYŠLENKY, KTERÉ MLUVÍ VE PROSPĚCH TELEVIZE V DOBĚ PO PANDEMII COVID-19

1. Pokud nevyužíváte obrovské hodnoty multiplatformní televizní reklamy, o hodně přicházíte. 2. Televize je nejefektivnější médium s nejnižším rizikem a zaručenými vysokými výnosy. 3. Tato krize je jen dočasný zlom - uvnitř se skrývá příležitost k budování vlastního podniku. Možná nebudete moci své zboží prodat hned, ale teď je ta ...
Celý článek

DIVÁCI SE V TÉTO KRIZI OBRACEJÍ K TELEVIZI. A JAK SVOU PODPORU PROJEVUJÍ VYSÍLATELÉ A ZNAČKY?

Stéphane Coruble, generální ředitel RTL AdConnect, reaguje na nový přístup vysílatelů a zadavatelů reklamy, kteří si v době omezení volného pohybu v souvislosti s COVID-19 chtějí udržet svou důležitost. Omezení volného pohybu ukázalo, že tradiční média - a zejména televize - nejsou ani zdaleka nadbytečná, ale hrají zásadní roli v ...
Celý článek

KOMERČNÍ VYSÍLATELÉ PODPOŘILI INFORMAČNÍ KAMPAŇ MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVÍ, ZDARMA ODVYSÍLALI 25 HODIN OSVĚTOVÝCH SPOTŮ

Do osvětových aktivit v souvislosti s probíhající pandemií COVID-19 se zapojily i komerční televize Nova a Prima. Kromě desítek hodin vlastního zpravodajského a publicistického obsahu a vzniku nových pořadů osvětového charakteru, podpořili komerční vysílatelé také oficiální edukační kampaň Ministerstva zdravotnictví zaměřenou na prevenci nákazy koronavirem a poskytli jí zdarma reklamní ...
Celý článek