NOVÝ PRŮZKUM ODHALIL, ŽE TV JE „NEJMÉNĚ RISKANTNÍ“ FORMOU REKLAMY

Přestože se návratnost investice liší v závislosti na značce a kampani, lineární TV a video-on-demand vykazují třikrát nižší variaci než u jiných médií. Nový průzkum ukazuje, že TV je nejméně riskantní formou reklamy, která ve srovnání s jinými mediálními kanály poskytuje nejdůslednější návratnost investice. Studie provedená společnostmi Gain Theory, MediaCom ...
Celý článek

SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE OSLAVUJE ROZMANITOST TELEVIZNÍHO OBSAHU PO CELÉM SVĚTĚ

Televizní experti z celého světa oslavují 21. listopadu Světový den televize, aby nám připomněli, že televize je o mnoho víc než jen lineární sledování. Jako součást každoroční iniciativy OSN se bude po celém světě v TV i online vysílat 30sekundový spot. Rozmanitost televizního obsahu, který baví, informuje a inspiruje. Tématem ...
Celý článek

TV MĚŘENÍ V DIGITÁLNÍM SVĚTĚ

Ve vysoce fragmentovaném mediálním světě, kde je konzument vystaven nejnovějším médiím, mohou být mediální měření a atribuce pohyblivými terči. Jak se průmyslu daří držet krok? Několik mediálních expertů rozebíralo toto dilema na datové konferenci, jež byla součástí akce New York City Television Week. Jaké je řešení? Při hledání řešení crossplatformního ...
Celý článek

PŘICHÁZÍ DOBA MASOVÉHO VYUŽÍVÁNÍ TZV. SHOPPABLE TV REKLAM

Inzerenti — a mateřská společnost NBC Universal, Comcast – se bezesporu zaradují. Po květnovém otestování tzv. shoppable reklam v lineárním vysílání pořadů „Today” (značka Walmart), French Open (značka Lacoste), Tour de France (značka Zwift) a „Songland” (značka Roli), vypustila mediální společnost NBCU reklamní formát s QSR kódem do svých lifestylových ...
Celý článek

V ROCE 2020 VZNIKNE NA SLOVENSKU NEZÁVISLÁ ASOCIACE TELEVIZNÍCH VYSÍLATELŮ

Televizní a rozhlasoví vysílatelé plánují spolupráci na společných tématech Ve struktuře Asociace nezávislých rozhlasových a televizních stanic (ANRTS) dojde začátkem roku 2020 ke změně. Zatímco televizní a rozhlasové stanice plánují pokračovat ve spolupráci na všech relevantních mediálních tématech, v budoucnosti budou existovat různé formální orgány zastupující oba typy médií. Komerční ...
Celý článek

MEDIÁLNÍ PRŮMYSL PŘEDSTAVUJE TV STANOVY PRO „ZODPOVĚDNÉ A TRANSPARENTNÍ“ MĚŘENÍ REKLAMY

Sdružení TV a rozhlasových mediazastupitelství, egta, představilo „progresivní TV stanovy týkající se závazku televizních společností k zodpovědnému a transparentnímu měření reklamy v TV/video ekosystému.“ Stanovy, které podpořila i skupina The Global TV Group, podepsala většina 155 členských mediazastupitelství ve více než 42 zemích spolu s obchodními orgány jako jsou Screenforce, ...
Celý článek

PARADOX: ZE STREAMOVACÍCH VÁLEK BUDOU MÍT RADOST TV INZERENTI

Nacházíme se uprostřed streamovacích válek, kdy Netflix, Amazon Prime, Hulu a spousta menších hráčů jako jsou Tubi, Fubo a CBS All Access bojují o nové předplatitele svých streamovacích služeb. S nově příchozími jako jsou Disney (Disney+), AT&T’s WarnerMedia (HBOMax), Apple (TV+) a Comcast/NBCUniversal (Peacock) bitva eskaluje. Všichni chtějí hodně předplatitelů ...
Celý článek

ZLATÝ VĚK… SLOŽITOSTI: SNIŽOVÁNÍ TŘENÍ V EKOSYSTÉMU TV REKLAMY

Pravděpodobně budete souhlasit s tím, že jako diváci jsme nikdy neměli víc možností rozhodnout se, na jaký obsah se koukat, na jakém zařízení ho sledovat nebo jak se k němu dostat. Diváci žijí ve zlatém věku televize, ať už televizi dnes definujeme jakkoli. Její odvrácená strana pro nás, kteří pracujeme ...
Celý článek

NEPŘEPÍNEJTE KANÁL: TV JE VE VŠECH SVÝCH FORMÁCH ZÁSADNÍ PRO ZASÁHNUTÍ VAŠICH DIVÁKŮ

Nakupování médií je tradičně o kombinování různých ingrediencí do perfektního marketingového mixu. Ale s tolika novými kanály a natolik fragmentovaným publikem je tento starý recept čím dál obtížněji proveditelný. Takže co se tím dá dělat? Éra total videa Dnešní TV je komplikovaná. V jedné domácnosti může rodina sledovat živou TV, ...
Celý článek

O NEJLEPŠÍ MARKETINGOVÉ KNOW-HOW SE NA KONFERENCI TV ON THE MOVE PODĚLIL WIEMER SNIJDERS, AUTOR BESTSELLERU EAT YOUR GREENS

Začátek října už tradičně patřil konferenci Asociace komerčních televizí, která je primárně určená zadavatelům reklamy a mediálním agenturám. Hlavním tématem konference TV ON THE MOVE je vyvíjející se televize v post-lineární době, kdy TV není a už nikdy nebude jen televizní obrazovka v obývacím pokoji. Také v letošním roce se AKTV ...
Celý článek
Loading...