O NEJLEPŠÍ MARKETINGOVÉ KNOW-HOW SE NA KONFERENCI TV ON THE MOVE PODĚLÍ WIEMER SNIJDERS, AUTOR BESTSELLERU EAT YOUR GREENS

Začátek října už tradičně patří konferenci Asociace komerčních televizí, která je primárně určená zadavatelům reklamy a mediálním agenturám. Hlavním tématem konference TV ON THE MOVE je vyvíjející se televize v post-lineární době, kdy TV není a už nikdy nebude jen televizní obrazovka v obývacím pokoji. Také v letošním roce se ...
Celý článek

TRADIČNÍ A ADVANCED TV SE SPOJUJÍ V REÁLNÉM ČASE

Pro případ, že bychom potřebovali víc důkazů o ústřední roli, kterou advanced TV už v mediálním ekosystému hraje, oznámení opětovného mergeru CBS a Viacomu z tohoto týdne tuto skutečnost jen významně podtrhlo. V minulých letech zprávám dominovaly tradiční způsoby hodnocení moci: ViacomCBS je nyní jedničkou u TV publika s 22% ...
Celý článek

REKLAMY V ADDRESSABLE TV DIVÁKY VÍCE ZAUJMOU

Trh addressable TV ve Velké Británii roste – 40% domácností je nyní addressable a nové zprávy od Sky AdSmart uvádějí, že tento kanál diváky více zaujme a inzerentům poskytne jasné obchodní výsledky. Bílá kniha AdSmart: Five Years and Forward, je přehled poznatků o britském trhu addressable TV shromážděných za posledních ...
Celý článek

PŘÍLIŠ MNOHO MOŽNOSTÍ PŘEHRÁVÁNÍ POŘADŮ VRACÍ NĚKTERÉ DIVÁKY TRADIČNÍ TELEVIZI

Streamovací služby jako je Netflix, Hulu a Amazon Prime Video přetékají obsahem. Avšak když mají diváci před sebou až moc možností sledování, někteří prostě vypnou. To je hlavním poznatkem zprávy agentury Nielsen Total Audience Report z prvního čtvrtletí 2019. To, co někteří nazývali zlatou érou TV, vedlo v roce 2018 ...
Celý článek

PRŮZKUM ORGANIZACE EGTA POUKAZUJE NA TRANSFORMACI REKLAMNÍHO PRŮMYSLU

Výsledky exkluzivního průzkumu asociace egta potvrzují očekávání top manažerů ohledně jejich průmyslu. Více než 100 pracovníků na pozicích CEO a senior vedoucích pracovníků z oslovených členů asociace egta – vedoucí TV a rozhlasových sales houses z Evropy i odjinud – očekávají v příštích třech letech růst investic do reklamy v ...
Celý článek

TRADIČNÍ TV NENÍ PO SMRTI

Studie o digitální strategii společností Manatt a Vorhaus odhaluje, že tradiční TV není navzdory pokračujícímu růstu online videa po smrti. Výzkum odhaluje překvapivé trendy pro budoucí stříhání televizní šňůry, SVOD a esportu. Manatt, Phelps & Phillips, LLP, firma poskytující multidisciplinární, integrované profesionální služby a společnost nabízející konzultace v oblasti digitálních ...
Celý článek

AKTV V PRAZE HOSTILA SUMMIT GENERÁLNÍCH ŘEDITELŮ A TOP MANAGEMENTU SVĚTOVÉHO TV A ROZHLASOVÉHO BYZNYSU

V rámci svého členství v odborné asociaci egta, která sdružuje televizní a rozhlasové společnosti z Evropy i jiných zemí světa, dostala Asociace komerčních televizí příležitost v Praze hostit letošní odborné setkání egta CEO & Top Exec’s Summit. Jedná se o každoroční setkání členů egta,  na kterém si v průběhu dvou dní top management mediálních společností ...
Celý článek

ODHALENÍ ČERNÉ DÍRY ONLINE VIDEO REKLAMY

V ročním přehledu výdajů za reklamu pro rok 2018 sdružení Advertising Association/Warc bylo hodně zajímavých věcí, které vzbuzovaly pozornost – například rychlý růst broadcaster VOD reklamy (stoupla až o 29% na 390 milionů liber) a podle předpovědi má růst stejným tempem i příští dva roky. Celkové investice do TV byly ...
Celý článek

PROČ NASTAL ČAS PŘEHODNOTIT TV PLÁNOVÁNÍ

Po zveřejnění nejnovější zprávy o televizním sledování organizací BARB hovoří Emma Moorhead z mediální společnosti Wavemaker o tom, jak nová data z více obrazovek mění způsob, jakým agentury plánují televizi.  Mediální průmysl hledá svatý grál: Jeden zdroj měření TV sledování napříč všemi obrazovkami a kanály. V roce 2018 jsme tomu o ...
Celý článek

TV REKLAMY JSOU PRO SPOTŘEBITELE STÁLE RELEVANTNĚJŠÍ NEŽ REKLAMY VE STREAMOVANÝCH VIDEÍCH

Co to vypovídá o programatické reklamě? Navzdory snahám marketérů v oblasti pokročilého programatického a datového targetingu pro reklamní videa je podle spotřebitelů větší pravděpodobnost, že najdou relevantnější reklamy v lineární televizi. Podle průzkumu provedeného společností Adobe v únoru 2019 řeklo 49% amerických uživatelů internetu, že TV je jedna z médií, ...
Celý článek
Loading...