SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE OSLAVUJE ROZMANITOST TELEVIZNÍHO OBSAHU PO CELÉM SVĚTĚ

Televizní experti z celého světa oslavují 21. listopadu Světový den televize, aby nám připomněli, že televize je o mnoho víc než jen lineární sledování. Jako součást každoroční iniciativy OSN se bude po celém světě v TV i online vysílat 30sekundový spot. Rozmanitost televizního obsahu, který baví, informuje a inspiruje. Tématem ...
Celý článek

PŘICHÁZÍ DOBA MASOVÉHO VYUŽÍVÁNÍ TZV. SHOPPABLE TV REKLAM

Inzerenti — a mateřská společnost NBC Universal, Comcast – se bezesporu zaradují. Po květnovém otestování tzv. shoppable reklam v lineárním vysílání pořadů „Today” (značka Walmart), French Open (značka Lacoste), Tour de France (značka Zwift) a „Songland” (značka Roli), vypustila mediální společnost NBCU reklamní formát s QSR kódem do svých lifestylových ...
Celý článek

V ROCE 2020 VZNIKNE NA SLOVENSKU NEZÁVISLÁ ASOCIACE TELEVIZNÍCH VYSÍLATELŮ

Televizní a rozhlasoví vysílatelé plánují spolupráci na společných tématech Ve struktuře Asociace nezávislých rozhlasových a televizních stanic (ANRTS) dojde začátkem roku 2020 ke změně. Zatímco televizní a rozhlasové stanice plánují pokračovat ve spolupráci na všech relevantních mediálních tématech, v budoucnosti budou existovat různé formální orgány zastupující oba typy médií. Komerční ...
Celý článek

MEDIÁLNÍ PRŮMYSL PŘEDSTAVUJE TV STANOVY PRO „ZODPOVĚDNÉ A TRANSPARENTNÍ“ MĚŘENÍ REKLAMY

Sdružení TV a rozhlasových mediazastupitelství, egta, představilo „progresivní TV stanovy týkající se závazku televizních společností k zodpovědnému a transparentnímu měření reklamy v TV/video ekosystému.“ Stanovy, které podpořila i skupina The Global TV Group, podepsala většina 155 členských mediazastupitelství ve více než 42 zemích spolu s obchodními orgány jako jsou Screenforce, ...
Celý článek

PARADOX: ZE STREAMOVACÍCH VÁLEK BUDOU MÍT RADOST TV INZERENTI

Nacházíme se uprostřed streamovacích válek, kdy Netflix, Amazon Prime, Hulu a spousta menších hráčů jako jsou Tubi, Fubo a CBS All Access bojují o nové předplatitele svých streamovacích služeb. S nově příchozími jako jsou Disney (Disney+), AT&T’s WarnerMedia (HBOMax), Apple (TV+) a Comcast/NBCUniversal (Peacock) bitva eskaluje. Všichni chtějí hodně předplatitelů ...
Celý článek

NEPŘEPÍNEJTE KANÁL: TV JE VE VŠECH SVÝCH FORMÁCH ZÁSADNÍ PRO ZASÁHNUTÍ VAŠICH DIVÁKŮ

Nakupování médií je tradičně o kombinování různých ingrediencí do perfektního marketingového mixu. Ale s tolika novými kanály a natolik fragmentovaným publikem je tento starý recept čím dál obtížněji proveditelný. Takže co se tím dá dělat? Éra total videa Dnešní TV je komplikovaná. V jedné domácnosti může rodina sledovat živou TV, ...
Celý článek

O NEJLEPŠÍ MARKETINGOVÉ KNOW-HOW SE NA KONFERENCI TV ON THE MOVE PODĚLIL WIEMER SNIJDERS, AUTOR BESTSELLERU EAT YOUR GREENS

Začátek října už tradičně patřil konferenci Asociace komerčních televizí, která je primárně určená zadavatelům reklamy a mediálním agenturám. Hlavním tématem konference TV ON THE MOVE je vyvíjející se televize v post-lineární době, kdy TV není a už nikdy nebude jen televizní obrazovka v obývacím pokoji. Také v letošním roce se AKTV ...
Celý článek

TELEVIZNÍ SPOLEČNOSTI A STANICE SE POOHLÍŽEJÍ PO NOVÝCH ZPŮSOBECH MĚŘENÍ VŠECH DIVÁKŮ SVÉHO OBSAHU

Vedení televizních společností již dlouho zastává názor, že každý divák se počítá. Nikdy nepodnikla takovou spoustu kroků, aby se ujistila, že dokážou započítat každého diváka. Z diváků se stávají konzumenti videa vysílaného na mnoha obrazovkách, snahy změřit je jsou nyní běžnou praxí. V posledních několika týdnech místní TV stanice prohlásily, ...
Celý článek

NA TV NENÍ NIC ŠPATNĚ, ALE NA MĚŘENÍ TOHOTO MÉDIA ANO, ŘÍKÁ CEO SPOLEČNOSTI ASTRO, HENRY TAN

Rozšiřování digitálu vede ke snižování rozpočtů na tradičních místech, jako je TV. Podle předpovědi investic do reklamy, Advertising Expenditure Forecasts, vypracované agenturou Zenith, se příjmy z reklamy pro tradiční TV budou každoročně snižovat a od roku 2019 do 2021 se zmenší ze 184 miliard amerických dolarů na 180 miliard. Zajímavé ...
Celý článek

TRADIČNÍ A ADVANCED TV SE SPOJUJÍ V REÁLNÉM ČASE

Pro případ, že bychom potřebovali víc důkazů o ústřední roli, kterou advanced TV už v mediálním ekosystému hraje, oznámení opětovného mergeru CBS a Viacomu z tohoto týdne tuto skutečnost jen významně podtrhlo. V minulých letech zprávám dominovaly tradiční způsoby hodnocení moci: ViacomCBS je nyní jedničkou u TV publika s 22% ...
Celý článek
Loading...