SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE OSLAVUJE SKUTEČNOST, KTERÁ PLATÍ PO CELÉM SVĚTĚ: TELEVIZE JE PROSPĚŠNÁ

Brusel Televizní společnosti po celém světě oslavují 21. listopadu Světový den televize, aby nám připomněly, že televize je v životě lidí prospěšná. V rámci každoroční iniciativy OSN se bude na celém světě vysílat v éteru a sdílet online třicetisekundový spot. Klip bude upraven a přeložen do mnoha jazyků. Zaměření pozornosti ...
Celý článek

JAK MOHOU ROSTOUCÍ INTERNETOVÉ ZNAČKY VYUŽÍVAT TELEVIZNÍ REKLAMU

JOSH CLARRICOATS, VEDOUCÍ PARTNER AGENTURY HELL YEAH Během prvního koronavirového lockdownu se konzumace televize a online streamovaného obsahu prudce zvýšila. Podle zprávy Media Nations 2020, kterou v srpnu vydal britský úřad pro regulaci médií Ofcom, trávili lidé ve Velké Británii během měsíce dubna v průměru 40 % dne sledováním televize ...
Celý článek

JAKÁ JE BUDOUCNOST TELEVIZNÍ REKLAMY?

Může televize - a tedy i televizní reklama – obstát, když se prostředí, v němž se díváme na obrazovku, stále mění a proměňují se i zvyky při jejím sledování? The Moon Unit zkoumá budoucnost „krbu 20. století“. Televize je konečně na odchodu a spolu s ní i televizní reklama. Nebo ...
Celý článek

DATA ORGANIZACE ASA ODHALUJÍ NEBÝVALÉ NAVÝŠENÍ ZÁSAHU TELEVIZNÍ REKLAMY PŘI LOCKDOWNU

Podle organizace ASA (Advertising Standards Authority) přinesl rozmach televize způsobený omezením volného pohybu nebývalé oživení expozice vůči televizní reklamě. Údaje regulátorů - získané od výzkumné rady televizního vysílání BARB - odrážejí rychlý vývoj reklamy a inzerentů, kteří v době sdělování zpráv o veřejném zdraví reagují na naše potřeby a požadavky ...
Celý článek

VNÍMÁNÍ TELEVIZE SE POSOUVÁ, ALE DIVÁCI VĚŘÍ VÍC VYSÍLATELŮM NEŽ STREAMU

Podle nové studie si většina diváků myslí, že se jejich pohled na to, co je televize, za posledních pět let rozmachu digitálních platforem posunul, ale reklamám od vysílacích společností stále věříme víc než jejich protějškům ze streamu. Studie Thinking Inside the Box (Konvenční uvažování) vznikla podle zadání společnosti pro adresovatelnou televizi ...
Celý článek

SIGNALIZOVÁNÍ ÚSPĚCHU: JAK REKLAMA V TELEVIZI SIGNALIZUJE VYŠŠÍ KVALITU ZNAČKY

• Velká nová studie odhaluje, že se mediální kanály velmi liší svou schopností předávat signály, které jsou pro značku životně důležité• Nejsilnější signály ve všech kategoriích a u všech diváků stále přináší televize• Sociální média a stránky pro sdílení videa mají významně podprůměrné výsledky• Vnímaná kvalita a popularita reklamy v ...
Celý článek

RITSON: KAMPANĚ V RECESI NEZASTAVUJTE, ZVÝŠÍTE PODÍL NA TRHU

Především v recesi je žádoucí udržovat komunikační aktivitu, je to důležité pro podíl značky na trhu, vzkázal marketérům Mark Ritson. Nikdo není v tuto chvíli schopen říci, kdy stávající recese kolem pandemie covid-19 skončí. Uklidnění situace přijde až s příchodem vakcíny, což bude pravděpodobně „později, než si myslíme". Recese tak ...
Celý článek

SVĚT REKLAMY TEĎ POTŘEBUJE LÁSKYPLNÉ SPOJENÍ ONLINE PLATFOREM A TELEVIZE, TVRDÍ EFFECTV

Effectv, divize pro prodej reklamy společnosti Comcast, představuje tento týden novou výzvu reklamní komunitě. Pokud některá z vašich kampaní využívá jen reklamy na YouTube, Facebooku nebo jiných sociálních médiích, budou mít větší dopad, pokud je budete distribuovat i přes televizní služby. To je hlavní myšlenka studie spotřebitelského chování od Effectv ...
Celý článek

INZERENTI DĚLAJÍ VELKÝ KROK KE „SVATÉMU GRÁLU“ CROSS-MEDIÁLNÍHO MĚŘENÍ

V USA a ve Velké Británii bude probíhat praktické testování nového rámce, který má inzerentům pomoci mnohem lépe porozumět zásahu a frekvenci jejich reklam napříč všemi médii, uvádí Světová federace inzerentů (WFA). Přesné cross-mediální měření bylo dlouhou dobu výzvou pro celé odvětví a federace WFA se spojila s globálními inzerenty ...
Celý článek

INZERCE V MÉDIÍCH V ČERVENCI MEZIROČNĚ PŘIBYLO

Letošní inzertní růst televize zůstává na 4 %, jako v pololetí. Ostatní mediatypy klesají. Inzertní růst si v Česku letos i po sedmi měsících letošního roku drží pouze televize, meziročně o 4 %. Všechny ostatní mediatypy zaznamenaly v červenci meziroční pokles, konkrétně rádio o 12 %, tisk o 16 % ...
Celý článek