LINEÁRNÍ TELEVIZE S NÁMI ZŮSTANE. KDE, TO JE JINÁ VĚC.
Když mluvíme o potenciálním zániku lineární televize, mluvíme o potenciálním zániku kabelového a pozemního vysílání lineární televize, nikoli o lineární televizi jako takové. To je důležitý rozdíl, protože zatemňuje diskuse o budoucnosti televize - podobně jako rozdíl mezi OTT a CTV. Takže pro začátek - lineární televize nikam neodchází. To ...
Celý článek
Celý článek
BUDOUCNOST NENÍ TELEVIZE PŘIPOJENÁ, ALE SPOJENÁ
Jen díky holistickému a integrovanému řízení všech forem televizních médií mohou inzerenti dosáhnout lepšího měření a větší efektivity, píše Paul Evans. Televize nikam neodchází, najdeme ji všude Od chvíle, kdy byla před více než 80 lety odvysílána první reklama, ušla televize dlouhou cestu. Dramaticky se inovovala a vytvořila některé divácky ...
Celý článek
Celý článek
TELEVIZNÍ INZERENTI MUSÍ PŘESTAT IGNOROVAT MĚŘENÍ UPROSTŘED TRYCHTÝŘE: TAM JE AKCE
Kdybyste chtěli vidět ten kouzelný okamžik, kdy váš marketing změní srdce a mysl, museli byste být v hlavě svých zákazníků. A protože jim nemůžeme do mozku implantovat čip (což by bylo děsivé a Elon Musk už na tom samo sebou nejspíš pracuje), druhá nejlepší možnost je pozorovat, co lidé dělají, ...
Celý článek
Celý článek
BEZPEČNOST ZNAČKY PRO CTV NA PRVNÍM MÍSTĚ, HNED ZA NÍ VÝKONNOST
Ačkoli neustále chybí jednoduché odvětvové standardy pro metriky napříč médii a/nebo CTV (a stejně tak případy podvodů, které by nám otevřely oči), peníze investované do reklamy v CTV dosáhnou podle odhadů 11 miliard USD. Jaká oblast je nejdůležitější? Jako vodítko by nám mohlo posloužit, kam jdou skutečné peníze. Mnoho investic ...
Celý článek
Celý článek
STUDIE: TRADIČNÍ TELEVIZNÍ SPOLEČNOSTI MAJÍ V NÁKUPECH CTV PODPORU VELKÝCH INZERENTŮ
Lineární televizi označuje za nejcennější videotaktiku více inzerentů než druhou a třetí možnost dohromady; Všechny použité taktiky videoreklamy, souhrn předních míst „Naší hlavní překážkou v růstu [reklamy] je v tuto chvíli chování televizních nákupčích.“ To jsou slova zakladatele a generálního ředitele společnosti Roku Anthonyho Wooda, který včera promluvil na telefonickém ...
Celý článek
Celý článek
ROK 2021 BUDE PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI ROKEM BUDOVÁNÍ
Mnoho se toho za poslední rok namluvilo o posunu ke streamování, zejména při spuštění kanálů Disney Plus, HBO Max od WarnerMedia, Peacock od NBCU a spousty dalších služeb. Kolem streamu je možná hodně rušno, ale inzerenti a agentury se také přiklánějí k adresovatelné televizi (schopnosti dodávat různé reklamy různým domácnostem, ...
Celý článek
Celý článek
TELEVIZNÍ SLEDOVANOST BYLA LONI NEJVYŠŠÍ ZA 24 LET MĚŘENÍ
Průměrná délka denního času věnovaného sledování televize se loni zvýšila na téměř čtyři hodiny. Za rok dvojnásobně narostla i tzv. odložená sledovanost. V roce 2020 strávili diváci sledováním televize rekordní dobu za 24let existence peoplemetrového měření. V divácké skupině 15+ věnovali diváci televizi téměř 4 hodiny denně (3 hodiny 59 ...
Celý článek
Celý článek
OBRATOVĚ NEJSILNĚJŠÍ MÉDIA V ČESKU JSOU NOVA, SEZNAM A PRIMA
Sestavili jsme žebříček obratově největších médií na českém trhu na základě velikosti jejich tržeb v roce 2019. Televizní skupina Nova, internetová společnost Seznam.cz a televizní skupina Prima patří k trojici nejsilnějších médií na českém trhu podle velikosti tržeb v roce 2019. Tržby Novy vystoupaly v uvedeném roce na úroveň 5,45 ...
Celý článek
Celý článek
TEĎ MĚ NEZASTAVUJTE: PROČ BY O SOBĚ MĚLY ZNAČKY POŘÁD DÁVAT VĚDĚT
Pro podniky je stejně těžká doba, jako byla, a marketingové rozpočty jsou pod mimořádným tlakem, ale stáhnout se znamená šetřit na špatném místě, tvrdí Mark Inskip ze společnosti Kantar. Poslední zpráva IPA Bellwether ukazuje, že podniky v přímém důsledku covidu-19 a brexitu krátí své marketingové rozpočty. Člověk by mohl namítnout, ...
Celý článek
Celý článek
WOLDE: VÍTĚZÍ TOTÁLNÍ VIDEO, NEJVĚTŠÍ PODÍL MÁ ŽIVÁ TV
Neexistuje rozdělení na online video a video v klasické televizi, platformy se navzájem podporují a dnes vítězí tzv. totální video, říká Štěpán Wolde. Živé televizní sledování je v Česku v obecné populaci starší 4 let stále nejsilnějším zdrojem konzumace videoobsahu. Jeho podíl na sledování všech videí (tedy i například videoobsahu ...
Celý článek
Celý článek