ASOCIACE KOMERČNÍCH TELEVIZÍ SLAVÍ 5 LET A PŘINÁŠÍ CELOU ŘADU NOVINEK
12. 5. 2022

Letos na jaře uplynulo 5 let od vzniku Asociace komerčních televizí, jejímiž zakládajícími členy jsou televizní skupiny Nova, Prima a Óčko. Během svého působení se AKTV aktivně zapojila do oborového televizního světa i legislativních procesů a stala se respektovaným stakeholderem. Pro podporu svých marketingových aktivit spustila B2B značku a oborový web ScreenVoice, u příležitosti 5. výročí prošla refreshem také vizuální… Pokračovat ve čtení ASOCIACE KOMERČNÍCH TELEVIZÍ SLAVÍ 5 LET A PŘINÁŠÍ CELOU ŘADU NOVINEK

The post ASOCIACE KOMERČNÍCH TELEVIZÍ SLAVÍ 5 LET A PŘINÁŠÍ CELOU ŘADU NOVINEK appeared first on ScreenVoice.cz – The power of total video.

DEN SVOBODY SDĚLOVACÍCH PROSTŘEDKŮ: JAK VYPADÁ SVOBODA PODLE EVROPSKÝCH MÉDIÍ
03. 5. 2022

Vysílatelé a streamovací služby po celé Evropě dnes slaví Den svobody sdělovacích prostředků[1]. V době, kdy Evropská komise připravuje návrh Evropského aktu o svobodě sdělovacích prostředků (EMFA), si asociace ACT, ABBRO, ACCeS, AKTV, ARCA, CRTV, UTECA a VÖP připomínají společné zásady zajišťující pluralitu, nezávislost a udržitelnost sdělovacích prostředků. Všechna nová nařízení, která mají dopad na audiovizuální média, by se… Pokračovat ve čtení DEN SVOBODY SDĚLOVACÍCH PROSTŘEDKŮ: JAK VYPADÁ SVOBODA PODLE EVROPSKÝCH MÉDIÍ

The post DEN SVOBODY SDĚLOVACÍCH PROSTŘEDKŮ: JAK VYPADÁ SVOBODA PODLE EVROPSKÝCH MÉDIÍ appeared first on ScreenVoice.cz – The power of total video.

HBBTV ASOCIACE ZVEŘEJNILA VÝZVU PRO SPONZORY LETOŠNÍHO SYMPOZIA
26. 4. 2022

10. ročník Sympozia a cen HbbTV se uskuteční 9.-10. listopadu 2022 v České republice v Praze. Poskytne jedinečnou platformu, kde bude možné prostřednictvím komerční a propagační činnosti oslovit vrcholové manažery globálního odvětví připojené televize. Asociace HbbTV, která akci pořádá společně s českou Asociací komerčních televizí (AKTV), sestavila několik atraktivních sponzorských balíčků. „Loňský devátý ročník Sympozia… Pokračovat ve čtení HBBTV ASOCIACE ZVEŘEJNILA VÝZVU PRO SPONZORY LETOŠNÍHO SYMPOZIA

The post HBBTV ASOCIACE ZVEŘEJNILA VÝZVU PRO SPONZORY LETOŠNÍHO SYMPOZIA appeared first on ScreenVoice.cz – The power of total video.

LOKÁLNÍ HRDINA NĚMECKÉHO TRHU STREAMOVACÍCH SLUŽEB
19. 4. 2022

Německá streamovací služba RTL+ v loňském roce dosáhla 2 milionů předplatitelů a chystá se na další velkou expanzi. Její úspěchy a další plány představil v Praze Magnus Fischer, vedoucí zákaznického výzkumu v RTL interactive. Evropský trh s VOD službami roste a podle predikce se během následujících pěti let stane nejsilnější zemí Německo. Podle dat společnosti Statista by v roce 2025 mělo být na… Pokračovat ve čtení LOKÁLNÍ HRDINA NĚMECKÉHO TRHU STREAMOVACÍCH SLUŽEB

The post LOKÁLNÍ HRDINA NĚMECKÉHO TRHU STREAMOVACÍCH SLUŽEB appeared first on ScreenVoice.cz – The power of total video.

PŘEHLED ČESKÉHO MEDIÁLNÍHO TRHU V ROCE 2021
04. 4. 2022

Mediaguru sdílí souhrnný pohled na vývoj jednotlivých mediatypů v roce 2021, tedy v druhém „covidovém“ roce. Základní trendy sledovanosti médií v roce 2021 Dosah televizního vysílání je v Česku stále vysoký a v loňském roce se zvýšil jak celkový zásah v populaci České republiky, tak doba strávená před televizní obrazovkou. Ta se vyšplhala na více než 4 hodiny denně, televize měsíčně zasáhne 8,4 mil. Čechů… Pokračovat ve čtení PŘEHLED ČESKÉHO MEDIÁLNÍHO TRHU V ROCE 2021

The post PŘEHLED ČESKÉHO MEDIÁLNÍHO TRHU V ROCE 2021 appeared first on ScreenVoice.cz – The power of total video.

OBCHODNÍ MODEL EVROPSKÝCH TELEVIZÍ SE OTŘÁSÁ KVŮLI STREAMOVACÍM SLUŽBÁM
02. 4. 2022

Vzhledem k tomu, že americké streamovací služby sou stále hnací silou růstu místního trhu, televizní producenti v Evropě balancují mezi obchodním modelem hollywoodských studií, v jehož rámci Netflix a jemu podobné společnosti získávají veškerá práva výměnou za plné financování a poplatky, a již existujícím evropským modelem založeným na koprodukcích, které ponechávají nezávislým producentům zázemí a… Pokračovat ve čtení OBCHODNÍ MODEL EVROPSKÝCH TELEVIZÍ SE OTŘÁSÁ KVŮLI STREAMOVACÍM SLUŽBÁM

The post OBCHODNÍ MODEL EVROPSKÝCH TELEVIZÍ SE OTŘÁSÁ KVŮLI STREAMOVACÍM SLUŽBÁM appeared first on ScreenVoice.cz – The power of total video.

RENESANCE TV REKLAMY. V ČEM JE PRO ČESKÝ TRH INSPIRATIVNÍ NEJVĚTŠÍ BRITSKÁ KOMERČNÍ TELEVIZE ITV?
11. 3. 2022

Zatímco poslední dva roky byl svět kvůli covidové pandemii uzavřen a zpomalen, britská komerční televize ITV tento čas věnovala hledání nových obchodní příležitostí a inovativním projektům. Zavedla novou formu spolupráce s inzerenty, přišla s projektem televize jako místem přímého nákupu a nebojí se ani posunu k sociálním médiím a vstupu do metaverse. I proto může říct, že nastává renesance televizní reklamy. Rok 2021… Pokračovat ve čtení RENESANCE TV REKLAMY. V ČEM JE PRO ČESKÝ TRH INSPIRATIVNÍ NEJVĚTŠÍ BRITSKÁ KOMERČNÍ TELEVIZE ITV?

The post RENESANCE TV REKLAMY. V ČEM JE PRO ČESKÝ TRH INSPIRATIVNÍ NEJVĚTŠÍ BRITSKÁ KOMERČNÍ TELEVIZE ITV? appeared first on ScreenVoice.cz – The power of total video.

MARTIN KRAPF SE STÁVÁ PREZIDENTEM THE GLOBAL TV GROUP
01. 3. 2022

Martin Krapf, člen vedení iniciativy Screenforce v Německu, byl jmenován novým prezidentem The Global TV Group, uskupení televizních asociací a mediazastupitelství v Evropě, USA, Kanadě, Austrálii a v Latinské Americe. Spolupracovat bude s Catherine MacLeod, prezidentkou a ředitelkou thinktv v Kanadě, která bude zastávat funkci viceprezidentky The Global TV Group. Společně budou určovat klíčová témata a strategické zaměření skupiny v nadcházejícím roce. Krapf přebírá… Pokračovat ve čtení MARTIN KRAPF SE STÁVÁ PREZIDENTEM THE GLOBAL TV GROUP

The post MARTIN KRAPF SE STÁVÁ PREZIDENTEM THE GLOBAL TV GROUP appeared first on ScreenVoice.cz – The power of total video.

OPERÁTOŘI I TV NOVA CHTĚJÍ ŘEŠIT SPOLEČNĚ „PŘESKAKOVÁNÍ REKLAMY“
23. 2. 2022

IPTV operátoři považují za nutné, aby se o změně v nabídce, týkající se přeskakování reklamy ve zpětném zhlédnutí, jednalo s ohledem na potřeby zákazníků a aby se diskuse vedla napříč trhem. S tím souhlasí i TV Nova. IPTV operátoři považují za nutné, aby se o případné změně v jejich nabídce, spočívající v úpravě možnosti přeskakovat reklamy ve zpětném zhlédnutí, vedla diskuse napříč trhem, která by… Pokračovat ve čtení OPERÁTOŘI I TV NOVA CHTĚJÍ ŘEŠIT SPOLEČNĚ „PŘESKAKOVÁNÍ REKLAMY“

The post OPERÁTOŘI I TV NOVA CHTĚJÍ ŘEŠIT SPOLEČNĚ „PŘESKAKOVÁNÍ REKLAMY“ appeared first on ScreenVoice.cz – The power of total video.

VIDEO ON DEMAND SE STÁVÁ HLAVNÍM TAHOUNEM RŮSTU EVROPSKÉHO MEDIÁLNÍHO TRHU – 2. ČÁST
17. 2. 2022

Největší evropští provozovatelé TV vysílání se snaží těžit ze vzrůstajícího zájmu o VOD služby, kterému nahrála pandemie covid-19. V loňském roce už tento segment dosáhl 30 % veškerých výnosů audiovizuálního sektoru. Jednou ze strategií je zaměřit se na různé divácké skupiny a připravit jim obsahovou nabídku na míru na platformě, kterou preferují. Velké příležitosti jsou zejména u starších diváků,… Pokračovat ve čtení VIDEO ON DEMAND SE STÁVÁ HLAVNÍM TAHOUNEM RŮSTU EVROPSKÉHO MEDIÁLNÍHO TRHU – 2. ČÁST

The post VIDEO ON DEMAND SE STÁVÁ HLAVNÍM TAHOUNEM RŮSTU EVROPSKÉHO MEDIÁLNÍHO TRHU – 2. ČÁST appeared first on ScreenVoice.cz – The power of total video.

VIDEO ON DEMAND SE STÁVÁ HLAVNÍM TAHOUNEM RŮSTU EVROPSKÉHO MEDIÁLNÍHO TRHU – 1. ČÁST
16. 2. 2022

Dle analýzy společnosti Ampere Analytics výnosy z konzumace VOD služeb v Evropě rostou a v loňském roce už tento segment představoval 30 % z celkových výnosů mediálního sektoru.

The post VIDEO ON DEMAND SE STÁVÁ HLAVNÍM TAHOUNEM RŮSTU EVROPSKÉHO MEDIÁLNÍHO TRHU – 1. ČÁST appeared first on ScreenVoice.cz – The power of total video.

AKTV V LISTOPADU PŘIVÍTÁ SYMPOZIUM HBBTV
11. 2. 2022

9. – 10. listopadu tohoto roku bude AKTV hostit v Praze 10. výroční ročník Symposia HbbTV 2022. Sympozium zastřešuje Asociace HbbTV, globální iniciativa zaměřená na dodržování otevřených standardů pro poskytování pokročilých interaktivních televizních služeb prostřednictvím vysílacích a širokopásmových sítí pro připojené televizory a set-top boxy. Návštěvníky summitu jsou každoročně nejen pracovníci z oboru připojené televize a jednotlivých oborových platforem, ale… Pokračovat ve čtení AKTV V LISTOPADU PŘIVÍTÁ SYMPOZIUM HBBTV

The post AKTV V LISTOPADU PŘIVÍTÁ SYMPOZIUM HBBTV appeared first on ScreenVoice.cz – The power of total video.