INZERENTI DĚLAJÍ VELKÝ KROK KE „SVATÉMU GRÁLU“ CROSS-MEDIÁLNÍHO MĚŘENÍ

V USA a ve Velké Británii bude probíhat praktické testování nového rámce, který má inzerentům pomoci mnohem lépe porozumět zásahu a frekvenci jejich reklam napříč všemi médii, uvádí Světová federace inzerentů (WFA). Přesné cross-mediální měření bylo dlouhou dobu výzvou pro celé odvětví a federace WFA se spojila s globálními inzerenty ...
Celý článek

INZERCE V MÉDIÍCH V ČERVENCI MEZIROČNĚ PŘIBYLO

Letošní inzertní růst televize zůstává na 4 %, jako v pololetí. Ostatní mediatypy klesají. Inzertní růst si v Česku letos i po sedmi měsících letošního roku drží pouze televize, meziročně o 4 %. Všechny ostatní mediatypy zaznamenaly v červenci meziroční pokles, konkrétně rádio o 12 %, tisk o 16 % ...
Celý článek

CTV DNES A ZÍTRA: PROMĚNA PŘÍSLIBU REKLAMY V CHYTRÉ TELEVIZI VE SKUTEČNOST

Jak je dobře známo, Binet a Field v publikaci „The Long and Short of It“ předpokládali, že pokud se značky chtějí na trhu efektivně prodávat, měly by cílit na poměr mezi budováním značky a činnostmi stimulujícími výkonnost 60:40. Dlouhou dobu se marketéři snažili získat mezi těmito dvěma aspekty ideální rovnováhu, ...
Celý článek

REPORT: POKUD JDE O OVLIVŇOVÁNÍ KUPUJÍCÍCH, STÁLE KRALUJE TELEVIZNÍ REKLAMA

Efektivita televizní reklamy – to je oborová debata, která jednoduše nezmizí. Digitální tábor protestuje, že televize má nejlepší roky za sebou, zatímco ostatní (pravděpodobně v čele s profesorem Markem Ritsonem) namítají, že ještě nepatří do starého železa. A jak se zdá, nová zpráva by vaše marketingové investice do televize posvětila.Studii ...
Celý článek

V NEJISTÝCH ČASECH SI BUĎTE JISTÍ TELEVIZÍ

Rok 2020 nám (nejen v Austrálii) prozatím přináší nejistotu. Lesní požáry, pandemie a poté recese. Jako marketéři vybíráme možnosti, jak pro naše značky zajistit růst, a s informacemi, které máme k dispozici, děláme, co můžeme. Marketingové rozpočty jsou dnes pod tlakem více než kdy dřív a bitva o tržní podíl ...
Celý článek

EVROPŠTÍ VYSÍLATELÉ CÍLÍ POMOCÍ VOD NA MLADÉ

Evropští vysílatelé se u videa na vyžádání přestávají zaměřovat na služby pro pozdější sledování premiérového obsahu.Nová studie společnosti Ampere Analysis zjistila, že diváci BVoD jsou jak mladší, tak movitější než ti, kteří se dívají na lineární televizi, což přispělo k nárůstu provizí pouze za online služby. Evropská velká pětka: Srovnání ...
Celý článek

JAK ZNOVU VYBUDOVAT DŮVĚRU SPOTŘEBITELŮ POMOCÍ TELEVIZE A TRANSPARENTNOSTI

Právě když se zdálo, že rok 2020 už nemůže skrývat další překvapení, hlavní značky zastavily reklamu na Facebooku. Facebook údajně utrpěl ztrátu, když značky stáhly své investice do reklamy. Zatímco se tyto značky rozhodují, na jaké účely vynaložit prostředky z dočasně pozastavené reklamy, vzdávají se nesčetných spojení se spotřebiteli. I ...
Celý článek

STUDIE DOPADU VIDEOREKLAMY – ZÁKLADNÍ ZJIŠTĚNÍ

Základní mechanismy televizní a video reklamy Jak video(reklama) fungujeStudie rovnocennosti médií dokládá sílu videa napříč všemi kanály, a to zejména pokud jde o ukazatele zpětného vybavení reklamy (ad recall).Video reklama má silnější dopad v televizi než na YouTube a Facebooku.Dva po sobě jdoucí kontakty během krátké doby zdvojnásobují nepodpořené vybavení ...
Celý článek

GENERACE Z SI ZVYKÁ NA TELEVIZI

Generace Z se obvykle tradičním médiím příliš nevěnuje, ale COVID-19 přitahuje k televizi i mladší diváky a jejich zvyky při konzumaci médií pravděpodobně natrvalo změní. To si myslí Daniel Bischoff, ředitel pro marketing a provoz RTL AdConnect, části mediální skupiny RTL Group sídlící v Lucemburku.Ve svém vyjádření pro WARC poukazuje ...
Celý článek

CO ŘÍKAJÍ PEOPLEMETRY

Měření sledovanosti televize, které v České republice probíhá elektronicky pomocí tzv. peoplemetrů, slaví právě dnes své 23. narozeniny. Touto metodou se u nás začalo měřit už v roce 1997. Od té doby doznalo měření řady změn a dnes patří mezi nejvyspělejší na světě. Realizátorem výzkumu pro zadavatele a majitele projektu, ...
Celý článek