APA, ASAF, TELEVIZE NOVA A PRIMA UZAVŘELY MEMORANDUM
23. 9. 2022

Zástupci APA, ASAF, TV Nova a FTV Prima podepsali Memorandum o dalším společném postupu v návaznosti na implementaci evropské směrnice o audiovizuálních službách. APA (Asociace producentů v audiovizi), ASAF (Asociace animovaného filmu), TV Nova a FTV Prima podepsaly v pátek 23. září na mezinárodním festivalu televizní a online seriálové tvorby Serial Killer „Memorandum o porozumění“.… Pokračovat ve čtení APA, ASAF, TELEVIZE NOVA A PRIMA UZAVŘELY MEMORANDUM

The post APA, ASAF, TELEVIZE NOVA A PRIMA UZAVŘELY MEMORANDUM appeared first on ScreenVoice.cz –- The power of total video.

LINEÁRNÍ TELEVIZE JE PŘES RŮST VOD OBCHODNĚ KLÍČOVÁ
22. 9. 2022

Lineární televizní vysílání je přes rozmach služeb videa na vyžádání (VOD) stále klíčovým zdrojem výnosů i zisků vysílatelů, zaznělo na konferenci Innovation Day. Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) bude podporovat platformu bezplatného digitálního terestrického vysílání (DTT) i po roce 2030. Na čtvrteční konferenci Innovation Day to uvedl generální ředitel Českých Radiokomunikací (CRA) Miloš Mastník. O… Pokračovat ve čtení LINEÁRNÍ TELEVIZE JE PŘES RŮST VOD OBCHODNĚ KLÍČOVÁ

The post LINEÁRNÍ TELEVIZE JE PŘES RŮST VOD OBCHODNĚ KLÍČOVÁ appeared first on ScreenVoice.cz –- The power of total video.

REKLAMNÍ INVESTICE V MÉDIÍCH ZA OSM MĚSÍCŮ DRŽÍ DVOUCIFERNÝ RŮST
20. 9. 2022

Všechny sledované mediatypy vykázaly v letošním osmém měsíci meziroční růst monitorovaných investic do médií. Dosavadní vývoj reklamních investic v médiích je oproti loňsku vyšší o 12 procent. Za prvních osm měsíců letošního roku se monitorované reklamní investice do médií zvýšily meziročně o 12 procent. Objemově nejsilnější je z monitorovaných médií televize, nejvyšší meziroční růst vykazuje… Pokračovat ve čtení REKLAMNÍ INVESTICE V MÉDIÍCH ZA OSM MĚSÍCŮ DRŽÍ DVOUCIFERNÝ RŮST

The post REKLAMNÍ INVESTICE V MÉDIÍCH ZA OSM MĚSÍCŮ DRŽÍ DVOUCIFERNÝ RŮST appeared first on ScreenVoice.cz –- The power of total video.

CO BUDE ZNAMENAT RŮST CEN ENERGIÍ PRO VYSÍLATELE?
19. 9. 2022

Společnost TVBEurope hovořila s řadou dodavatelů. Zjišťovala, jak se připravují na růst cen a jaký bude podle nich jeho celkový dopad na mediální odvětví a vysílatele. Objevují se informace, že nová britská ministerská předsedkyně plánuje zmrazit maximální ceny energií. O tom, co podniky čeká v nadcházejících měsících, ale žádné zprávy nejsou. Uvádí se, že některým podnikům… Pokračovat ve čtení CO BUDE ZNAMENAT RŮST CEN ENERGIÍ PRO VYSÍLATELE?

The post CO BUDE ZNAMENAT RŮST CEN ENERGIÍ PRO VYSÍLATELE? appeared first on ScreenVoice.cz –- The power of total video.

OMEZENÍ PRO PŘESKAKOVÁNÍ REKLAMY VRÁTILO DVĚ TŘETINY GRPS
13. 9. 2022

Media Club je podle výsledků za první měsíc spokojený se zavedením omezení pro přeskakování reklamy ve zpětném zhlédnutí u IPTV operátorů. Podle komerčního ředitele skupiny Prima Vladimíra Pořízka se vrátily asi dvě třetiny reklamních GRPs. Od června omezila televizní skupina Prima možnosti pro přeskakování reklamy ve zpětném zhlédnutí u IPTV operátorů. Zavedení zdůvodňovala nutností ochránit… Pokračovat ve čtení OMEZENÍ PRO PŘESKAKOVÁNÍ REKLAMY VRÁTILO DVĚ TŘETINY GRPS

The post OMEZENÍ PRO PŘESKAKOVÁNÍ REKLAMY VRÁTILO DVĚ TŘETINY GRPS appeared first on ScreenVoice.cz –- The power of total video.

APA, ASAF, TELEVIZE NOVA A PRIMA UZAVŘELY MEMORANDUM
23. 9. 2022

APA (Asociace producentů v audiovizi), ASAF (Asociace animovaného filmu), TV Nova a FTV Prima podepsaly v pátek 23. září na mezinárodním festivalu televizní a online seriálové tvorby Serial Killer „Memorandum o porozumění“. Jmenovitě předseda APA Vratislav Šlajer a člen představenstva APA Filip Bobiňski, předseda představenstva ASAF Martin Kotík, místopředseda ASAF Marek Toušek, generální ředitelka Novy Klára Brachtlová a generální ředitel Primy Marek Singer deklarovali další společný postup v návaznosti na implementaci evropské směrnice o audiovizuálních službách v zájmu rozvoje českého audiovizuálního trhu. Pokračovat ve čtení ASOCIACE HBBTV PŘEDSTAVUJE POROTU SOUTĚŽE O CENY HBBTV 2022

The post ASOCIACE HBBTV PŘEDSTAVUJE POROTU SOUTĚŽE O CENY HBBTV 2022 appeared first on ScreenVoice.cz –- The power of total video.

ASOCIACE HBBTV PŘEDSTAVUJE POROTU SOUTĚŽE O CENY HBBTV 2022
31. 8. 2022

Asociace HbbTV, globální iniciativa zaměřená na poskytování otevřených standardů pro pokročilé interaktivní televizní služby dodávané prostřednictvím vysílání a širokopásmových sítí připojeným televizorům a set-top boxům, s potěšením oznamuje, že byla jmenována porota soutěže o ceny HbbTV 2022. Členy poroty jsou: Nicole Agudo Berbel, ProSiebenSat.1 Robert Briel, Broadband TV News Paul Gray, Omdia Vincent Grivet, HbbTV… Pokračovat ve čtení ASOCIACE HBBTV PŘEDSTAVUJE POROTU SOUTĚŽE O CENY HBBTV 2022

The post ASOCIACE HBBTV PŘEDSTAVUJE POROTU SOUTĚŽE O CENY HBBTV 2022 appeared first on ScreenVoice.cz –- The power of total video.

PRIMA CHCE PODZIMNÍM SCHÉMATEM ZVÝŠIT PODÍL NA TRHU
29. 8. 2022

Nové pořady v podzimním programu hlavního kanálu TV Prima by měly přispět k dalšímu zvýšení podílu sledovanosti skupiny Prima na televizním trhu, věří generální ředitel Marek Singer. Tři nové seriály pro hlavní vysílací čas či nová zábavná show se letos na podzim objeví ve vysílání hlavního kanálu skupiny Prima. K novinkám patří především seriál Pálava,… Pokračovat ve čtení PRIMA CHCE PODZIMNÍM SCHÉMATEM ZVÝŠIT PODÍL NA TRHU

The post PRIMA CHCE PODZIMNÍM SCHÉMATEM ZVÝŠIT PODÍL NA TRHU appeared first on ScreenVoice.cz –- The power of total video.

HRUBÉ INVESTICE DO REKLAMY ZA SEDM MĚSÍCŮ ROSTLY O 13 %
26. 8. 2022

Hrubé investice do nákupu reklamního prostoru v médiích se za prvních sedm měsíců roku zvýšily o téměř 13 %. Hrubé investice do nákupu reklamního prostoru v médiích se za prvních sedm měsíců roku zvýšily o téměř 13 %. Ukazuje to monitoring AdIntel od Nielsen Admopshere. Objemově nejsilnější zůstává televizní reklama, nejvyšší meziroční růst si v… Pokračovat ve čtení HRUBÉ INVESTICE DO REKLAMY ZA SEDM MĚSÍCŮ ROSTLY O 13 %

The post HRUBÉ INVESTICE DO REKLAMY ZA SEDM MĚSÍCŮ ROSTLY O 13 % appeared first on ScreenVoice.cz –- The power of total video.

WARC PŘEDPOVÍDÁ ZPOMALENÍ REKLAMNÍCH INVESTIC V ROCE 2023
25. 8. 2022

Značky budou ve druhém pololetí pokračovat v reklamních investicích, zpomalení ale očekává sdružení WARC v roce 2023. Výdaje na reklamu po celém světě v roce 2022 vzrostou o 8,3 %, ale v roce 2023 výrazně zpomalí. Tento odhad přináší ve své nové zprávě odborné sdružení WARC, které v těchto dnech snížilo očekávání růstu globálního reklamního… Pokračovat ve čtení WARC PŘEDPOVÍDÁ ZPOMALENÍ REKLAMNÍCH INVESTIC V ROCE 2023

The post WARC PŘEDPOVÍDÁ ZPOMALENÍ REKLAMNÍCH INVESTIC V ROCE 2023 appeared first on ScreenVoice.cz –- The power of total video.

NOVÝ OBSAH NA TV NOVA BUDE GRADOVAT V ROCE 2023
22. 8. 2022

Reklamní podzim se zatím na TV Nova rozjel slibně. Investice, které televizní skupina vložila do přípravy programu, by pak měly přinést své ovoce nejen letos na podzim, ale především v příštím roce, popisuje generální ředitel TV Nova Jan Vlček. Televizní Skupina Nova představila v předminulém týdnu své podzimní schéma, od kterého si slibuje navýšení sledovanosti.… Pokračovat ve čtení NOVÝ OBSAH NA TV NOVA BUDE GRADOVAT V ROCE 2023

The post NOVÝ OBSAH NA TV NOVA BUDE GRADOVAT V ROCE 2023 appeared first on ScreenVoice.cz –- The power of total video.