V Poslanecké sněmovně Parlamentu České republiky je k projednání navržena novela zákona o regulaci reklamy (zákon č. 40/1995 Sb., v platném znění), která má regulovat reklamu na nikotinové sáčky.
Tuzemské televizní stanice loni doručily srovnatelný objem reklamních GRP jako o rok dříve. Nejvíce GRP loni doručily stanice Nova a Prima.
Novela autorského zákona zavádí princip „notice & stay down“ pro poskytovatele služeb pro sdílení obsahu online.
Aktuální směrnice Evropské unie o audiovizuálních mediálních službách významně upravuje zákonné limity pro klasickou reklamu na komerčních stanicích. Jak se novinka projeví ve vysílání a v analýzách?
Evropská populace využívající nelegální IPTV se zvyšuje, audiovizuální sektor kvůli tomu přichází o miliardy eur ročně, ukazuje nová zpráva.
Generálním ředitelem TV Nova bude od ledna Daniel Grunt. Přinášíme rozhovor, který poskytl pro tištěné vydání magazínu Lupa 3.0.
Vedení CME a TV Nova oznamují významné změny v organizační struktuře obou společností. Tyto změny mají ještě více podpořit nejen rychlý růst celé skupiny, ale také její digitální transformaci.
V celodenní sledovanosti v divácké skupině starší 15 let zůstávají pozice skupin Prima a Nova v této divácké skupině vyrovnané, ukazují oficiální data ATO-Nielsen Admosphere.
Konference ScreenVoice TALKS, kterou u příležitosti Světového dne TV uspořádala AKTV, se zaměřila na téma pozornosti. Byl představen výzkum Track the Success porovnávající účinnost reklamy v prostředí televize, BVOD a na YouTube a Facebooku.
Televizní společnosti po celém světě oslavily 21. listopadu Světový den TVca připoměly, jakou má televize moc upoutat pozornost. V rámci každoroční iniciativy OSN se po celém světě vysílal třicetisekundový spot.
Nelegální stahování video obsahu se v Česku podle společnosti Axocom letos meziročně zvýšilo o 160 procent.
I letošek bude pro největší tuzemskou komerční televizi nejspíš opět růstový, ale na obzoru je řada nejistot: zdražování výrobních nákladů na seriály, nastupující recese a nepředvídatelný vývoj války na Ukrajině. Přečtěte si, jak na situaci nahlíží Jan Vlček, generální ředitel Novy.
Televizní skupiny Nova, Prima a Óčko uzavřely prostřednictvím AKTV dohodu o spolupráci se společností I&Q Group, vztahující se k platformám pro sdílení obsahu na doménách Hellshare.cz, Hellspy.cz a Hellspy.sk.
Pro optimalizaci televizních kampaní zapojuje Media Club umělou inteligenci. Díky tomu dokáže lépe přizpůsobit kampaně klientů na 25 definovaných cílových skupin.
Tradiční podzimní konference AKTV se letos bude konat 22. listopadu 2022 ve Spojce Karlín a jejím spolupořadatelem bude ATVS. Hlavním bodem programu bude historicky první výzkum realizovaný pro AKTV, a to česká edice studie Track the Success.
Asociace HbbTV oznamuje nominace v soutěži o ceny HbbTV Awards 2022. HbbTV Awards oslavují vynikající výsledky komunity HbbTV.
Vstupenky na listopadové jubilejní Sympozium a ceny HbbTV jsou k dostání za zvýhodněnou cenu "early bird" do 7.10.2022
Zástupci APA, ASAF, TV Nova a FTV Prima podepsali Memorandum o dalším společném postupu v návaznosti na implementaci evropské směrnice o audiovizuálních službách.
Lineární televizní vysílání je přes rozmach služeb videa na vyžádání (VOD) stále klíčovým zdrojem výnosů i zisků vysílatelů, zaznělo na konferenci Innovation Day.
Všechny sledované mediatypy vykázaly v letošním osmém měsíci meziroční růst monitorovaných investic do médií. Dosavadní vývoj reklamních investic v médiích je oproti loňsku vyšší o 12 procent.
Společnost TVBEurope hovořila s řadou dodavatelů. Zjišťovala, jak se připravují na růst cen a jaký bude podle nich jeho celkový dopad na mediální odvětví a vysílatele.
Televizní reklama existuje od konce 40. let minulého století a stále je jedním z nejefektivnějších způsobů budování značky. Přečtěte si, proč je TV reklama tak úspěšná a proč má smysl do ní i v dnešní době investovat.
Media Club je podle výsledků za první měsíc spokojený se zavedením omezení pro přeskakování reklamy ve zpětném zhlédnutí u IPTV operátorů. Podle komerčního ředitele skupiny Prima Vladimíra Pořízka se vrátily asi dvě třetiny reklamních GRPs.
Asociace HbbTV s potěšením oznamuje, že byla jmenována porota soutěže o ceny HbbTV 2022.