ŠÉF PRIMY MAREK SINGER: „ZÁKAZ PŘETÁČET REKLAMY ZAVÉST MUSÍME, JINAK NEBUDE NA KVALITNÍ TVORBU“
20. 4. 2022

Marek Singer, generální ředitel skupiny (tedy už ne jen televize) Prima, popisuje v podcastu Médiáře nový konkurenční rámec, kterému říká „total video“. Poslechněte si celý rozhovor zde. Zdroj: mediar.cz

KRITICI CNN PRIMA NEWS BY MĚLI OBČAS VYSTOUPIT ZE SOCIÁLNÍ BUBLINY, ŘÍKÁ ŠÉF SKUPINY MAREK SINGER
12. 4. 2022

„To, co se zdálo před lety nemožné, je nyní realitou, primácké“ kanály z pohledu sledovanosti těsně dohánějí jejich největšího rivala – skupinu Nova.“ říká očividně spokojený generální ředitel skupiny Prima Marek Singer ve velkém rozhovoru pro Forbes.

JAK VYŘEŠIT PARADOX POZORNOSTI
12. 4. 2022

Může být pozornost zároveň cestou efektivitě i způsobem, jakým reklama vlastně nefunguje? Takže sečteno podtrženo - na pozornosti záleží a je důležité ji optimalizovat pro kampaně, které mají jasné racionální sdělení nebo je jejich cílem krátkodobý výsledek. Nezáleží však na ní u každé kampaně.

AKA: INVESTICE DO KOMUNIKACE LETOS POROSTOU DVOUCIFERNĚ
7. 4. 2022

Asociace komunikačních agentur očekává v letošním roce růst investic do marketingové komunikace o 12 %. Dynamika investic má tak oproti předešlým letům zrychlit.

PŘEHLED ČESKÉHO MEDIÁLNÍHO TRHU V ROCE 2021
4. 4. 2022

Mediaguru sdílí souhrnný pohled na vývoj (sledovanost, čtenost a poslechovost) jednotlivých mediatypů v roce 2021, tedy v druhém „covidovém" roce.

OBCHODNÍ MODEL EVROPSKÝCH TELEVIZÍ SE OTŘÁSÁ KVŮLI STREAMOVACÍM SLUŽBÁM
2. 4. 2022

Díky směrnici Evropské unie o audiovizuálních mediálních službách (AVMS), která je v současné době v různých fázích implementace po celé Evropě, existují první náznaky, že obří platformy jsou pomalu otevřenější flexibilně strukturovaným dohodám. Nebo je to alespoň naděje do budoucna.

MEDIÁLNÍ GRAMOTNOST ČECHŮ SE PODLE VÝZKUMU ZVYŠUJE
30. 3. 2022

Úroveň mediální gramotnosti se v české společnosti celkově zvyšuje. Ukazuje to výzkum katedry mediálních a kulturálních studií a žurnalistiky Univerzity Palackého v Olomouci a agentury STEM/MARK.

REKLAMNÍ INVESTICE V MÉDIÍCH SE V ROCE 2021 ZVÝŠILY O 8 %
24. 3. 2022

Reklamní trh se v roce 2021 zotavil z dopadů pandemie covid-19 a ve srovnání s rokem 2020 zaznamenal podle monitoringu AdIntel 8% růst investic do nadlinkových médií.

REKLAMNÍ INVESTICE DO MÉDIÍ LETOS ROSTOU DVOUCIFERNĚ
17. 3. 2022

První dva letošní měsíce jsou podle dat z monitoringu Nielsen Admosphere co do celkového objemu reklamních investic v médiích výrazně lepší než leden a únor 2021.

OPERÁTOŘI I TV NOVA CHTĚJÍ ŘEŠIT SPOLEČNĚ „PŘESKAKOVÁNÍ REKLAMY“
23. 2. 2022

IPTV operátoři považují za nutné, aby se o změně v nabídce, týkající se přeskakování reklamy ve zpětném zhlédnutí, jednalo s ohledem na potřeby zákazníků a aby se diskuse vedla napříč trhem. S tím souhlasí i TV Nova. IPTV operátoři považují za nutné, aby se o případné změně v jejich nabídce, spočívající v úpravě možnosti přeskakovat reklamy ve zpětném zhlédnutí, vedla diskuse napříč trhem, která by ... Pokračovat ve čtení

AKTV V LISTOPADU PŘIVÍTÁ SYMPOZIUM HBBTV
11. 2. 2022

9. – 10. listopadu tohoto roku bude AKTV hostit v Praze 10. výroční ročník Symposia HbbTV 2022. Sympozium zastřešuje Asociace HbbTV, globální iniciativa zaměřená na dodržování otevřených standardů pro poskytování pokročilých interaktivních televizních služeb prostřednictvím vysílacích a širokopásmových sítí pro připojené televizory a set-top boxy. Návštěvníky summitu jsou každoročně nejen pracovníci z oboru připojené televize a jednotlivých oborových platforem, ale ... Pokračovat ve čtení

GRUNT: VOYO PŘEKONALO METU 350 TISÍC PŘEDPLATITELŮ
30. 1. 2022

Počet předplatitelů videoplatformy Voyo měl překonat hranici 350 tisíc. Dalším milníkem má být pokoření hranice 500 tisíc předplatitelů. Počet předplatitelů platformy Voyo už měl přesáhnout hranici 350 tisíc. Na sociální síti LinkedIn to uvedl ředitel nových médií TV Nova a společnosti CME Daniel Grunt. Jde o první oficiálně zveřejněné číslo počtu předplatitelů videoplatformy Voyo od té doby, ... Pokračovat ve čtení

NOVÁ INICIATIVA MÁ PODPOŘIT ROZVOJ ADRESOVATELNÝCH MEDIÍ NA EVROPSKÝCH TRZÍCH
25. 1. 2022

Roky po roce 2020 budou desetiletím adresovatelných médií, protože se konzumace médií stále přesouvá na propojené platformy, což otevírá nové možnosti cílení na publikum, měření, atribuce a optimalizace – nejen v digitální oblasti, ale i v televizi, audiu, out-of-home (OOH), hrách a novějších mediálních formátech a platformách. Pro mnoho lidí z branže je adresovatelnost – stejně jako využívání ověřených datových sad ... Pokračovat ve čtení

TELEVIZE V ROCE 2021 DORUČILY VÍCE REKLAMNÍCH GRP
20. 1. 2022

Televizní stanice doručily na televizním trhu v loňském roce o 3 % reklamních GRP více než v roce 2020. Tuzemské televizní stanice doručily v roce 2021 na reklamním televizním trhu o 3 % GRP více než v roce 2020. Nejsilnějšími obchodními sítěmi z pohledu doručených GRP zůstávají Media Club a Nova Group, nejvyšší meziroční nárůsty si loni připsaly Česká televize a Atmedia. Ukazují to data z monitoringu Nielsen Admopshere. Investice do televizní ... Pokračovat ve čtení

PROČ JE DNEŠNÍ TELEVIZE MÉDIUM BUDOUCNOSTI A CO ZNAČKÁM PŘINESE TELEVIZE ZÍTŘKA?
13. 1. 2022

Egta a The Global TV Group požádaly 23 výkonných a generální ředitelů či prezidentů televizních společností a obchodních zastupitelství po celém světě, aby se podělili o názory na nejrůznější stránky dnešní televize. O některých se obecně dobře ví, jiné je ještě třeba docenit.

INVESTICE DO MÉDIÍ PŘEKONALY I V LISTOPADU LOŇSKÝ OBJEM
17. 12. 2021

Všechny monitorované mediatypy vykazují za období jedenácti letošních měsíců vyšší objemy reklamních investic než ve srovnatelném loňském období. Monitorovaný objem reklamních investic do médií zůstal i v letošním listopadu nad úrovní stejného měsíce loňského roku. Jak ukazují data AdIntel od Nielsen Admosphere, s výjimkou televize se investice do tisku, rádií a venkovní reklamy zvýšily v jedenáctém letošním měsíci o téměř ... Pokračovat ve čtení

AKTV UVEDLA SPOT K PŘIPOMÍNCE SVĚTOVÉHO DNE TELEVIZE
22. 11. 2021

Do připomínky Světového dne televize se zapojila také AKTV uvedením speciálního spotu. Televizní společnosti po celém světě slaví 21. listopadu Světový den televize. V rámci každoroční iniciativy OSN se také letos na celém světě vysílal a sdílel třicetisekundový spot, který tento den připomíná. Do svého vysílání ho zařadily i komerční televizní skupiny Nova, Prima a Óčko, které jsou sdruženy ... Pokračovat ve čtení

REKLAMNÍ INVESTICE V MÉDIÍCH BYLY I V ŘÍJNU VYŠŠÍ NEŽ LONI
19. 11. 2021

Objem monitorovaných reklamních investic v médiích dosáhl v letošním říjnu vyšší hodnoty než ve stejném období loni. Monitorovaný objem reklamních investic v médiích je za prvních deset měsíců letošního roku o 3,5 mld. Kč vyšší než ve stejném období loni. To představuje meziroční nárůst o cca 5 %, ukazují data monitoringu Nielsen Admosphere. Z dat vyplývá, že za období leden až říjen ... Pokračovat ve čtení

SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE OSLAVUJE SOUČASNOU PODOBU TELEVIZE NA CELÉM SVĚTĚ
19. 11. 2021

Televizní společnosti po celém světě slaví 21. listopadu 2021 Světový den televize.

REKLAMNÍ INVESTICE V MÉDIÍCH ZA TŘI ČTVRTLETÍ JSOU VYŠŠÍ NEŽ LONI
25. 10. 2021

Hrubý objem reklamních investic v médiích byl za letošních devět měsíců podle monitoringu vyšší než ve stejném období loni.

OBJEM TELEVIZNÍCH GRP ZA TŘI ČTVRTLETÍ JE VYŠŠÍ NEŽ LONI
19. 10. 2021

Doručený objem televizních reklamních GRP za první tři čtvrtletí letošního roku zůstává nad úrovní srovnatelného období loňského roku. Doručený objem televizních reklamních GRP za první tři čtvrtletí letošního roku je o 4,5 procenta vyšší než ve stejném loňském období. Vyplývá to z dat monitoringu Nielsen Admosphere. Do výsledku jsou započítány klasické televizní spoty i sponzoring. Údaj ale nepostihuje skutečnou velikost televizní reklamní poptávky, vzhledem ... Pokračovat ve čtení

ODHAD: INVESTICE DO KOMUNIKACE SE V ROCE 2022 ZVÝŠÍ DVOUCIFERNĚ
14. 10. 2021

Odhad vývoje investic do marketingové komunikace je příznivý. Investice mají v příštím roce podle Nielsen Admosphere vzrůst o téměř 12 procent. Celkové investice do marketingové komunikace mají podle aktuálně zveřejněného expertního odhadu agentury Nielsen Admopshere v letošním roce vzrůst o 6,8 % a dosáhnout 124,7 mld. Kč. Pro příští rok 2022 je předpovídán ještě výraznější růst, a to meziročně o 11,8 % na 139,4 mld. Kč. Data byla poprvé zveřejněna ... Pokračovat ve čtení

ACT MĚNÍ SVŮJ NÁZEV
24. 9. 2021

Asociace evropských komerčních televizí (ACT) mění svůj název. Grégoire Polad, generální ředitel ACT oznámil nové oficiální jméno asocicace: The Association of Commercial Television and Video on Demand Services in Europe -tj. Asociace evropských komerčních televizí a služeb videa na vyžádání. Přidání videa na vyžádání (Video on Demand) do názvu Asociace odráží vedoucí a ústřední roli členství ACT ... Pokračovat ve čtení

REKLAMNÍ INVESTICE V MÉDIÍCH ZŮSTALY I V SRPNU NAD ÚROVNÍ Z LOŇSKA
21. 9. 2021

Objem monitorovaných reklamních investic v médiích za prvních osm měsíců letošního roku zůstává stále nad úrovní loňského srovnatelného období, ukazují data Nielsen Admosphere. Objem monitorovaných reklamních investic v médiích za prvních osm měsíců letošního roku zůstává stále nad úrovní loňského srovnatelného období. Podle monitoringu Nielsen Admosphere je v průměru ve sledovaných nadlinkových médiích vyšší o šest procent. Nejvyšší meziroční ... Pokračovat ve čtení