Nenechte si ujít další z inspirativních akcí pro marketingové profesionály, na které uvidíte řečníky světového formátu, kteří se s vámi podělí o své znalosti a know-how. Hvězdou konference bude australský profesor a marketér Mark Ritson, který rád boří mýty a zavedená klišé o moderním marketingu. Tvrdá data představí v robustní studii Profit Ability ředitelka výzkumu britského Thinkboxu Nicole Greenfield-Smith a nejen o své nejlepší pracovní zářezy se s vámi podělí Chris Goldson z britské komerční jedničky ITV. Netradiční inspirací pak bude také panelová diskuze na aktuální témata se zástupci českých a slovenských zadavatelů, kterou hosty provede moderátor Petr Šimůnek.

Agenda

9:30

registrace

10:30

úvodní slovo

10:40

Nicole Greenfield-Smith

11:30

Mark Ritson

12:30

přestávka

12:50

panelová diskuse

Alexandra Meluzínová, Peugeot SK

Petra Novotná, Telekom SK

Jan Ksandr, KKCG

David Vejtruba, p.k.Solvent

Daniel Naxera

moderátor: Petr Šimůnek, Forbes

13:35

Jakob Stigler

14:15

závěrečné slovo

Řečníci

 

Mark Ritson




Profesor marketingu na Melbourne Business School

Profesor marketingu na Melbourne Business School a hostující profesor marketingu na Singapur Management University. Má doktorský titul z marketingu z Lancaster University. Coby vyučující MBA programů působí na několika z nejlepších obchodních škol na světě včetně London Business School, MIT Sloan a University of Minnesota. Je světově uznávaný jako jeden z nejlepších vyučujících v oblasti marketingu a rovněž držitelem několika cen za svou činnost v LBS, MIT, SMU a MBS.

Mark se podílel na projektech po celém světě – od strategií značek, průzkumu trhu, segmentace, CRM a marketingové komunikace. Třináct let – od roku 2002 do roku 2015 – pracoval jako interní profesor pro LVMH – největší skupinu luxusního zboží – po boku vedoucích pracovníků z firem, mezi které patří značky jako Louis Vuitton, Dom Perignon, Fendi, Tag Heuer, Dior a Hennessy.

Mark také už více než deset let píše pravidelné sloupky o brandingu pro Marketing Week. Třikrát byl oceněn jako Sloupkař roku v oblasti byznysu na PPA Press Awards, což je nejvyšší ocenění časopiseckých novinářů ve Velké Británii. Jako sloupkař pracuje i pro The Australian newspaper. Jeho akademické publikace tvoří články vydané v Sloan Management Review, Harvard Business Review, the Journal of Advertising a Journal of Consumer Research. V roce 2000 se stal držitelem ceny Ferber Award, jedné z nejprestižnějších cen v oblasti marketingu, za svou doktorkou práci.

Nicole Greenfield-Smith


Vedoucí výzkumu, Thinkbox

Nicole je vedoucí výzkumu v britské marketingové asociaci pro komerční TV, Thinkbox. Od roku 2006, kdy zde začala působit, vedla od začátku až do konce doslova každý z výzkumných projektů firmy, přičemž mnohé z nich získaly ocenění. Nicole započala svou kariéru v médiích po absolvování magisterského studia v oblasti Research Consultancy. Nicole pracovala pro řadu organizací, např. Billets, Flextech TV, The BBC a Accenture než přijala svou současnou pozici ve firmě Thinkbox.

Nicole se netají tím, že ve volném čase je závislá na TV. Když nesleduje televizi, ani nestahuje své oblíbené pořady (samozřejmě pro výzkumné účely), ráda uvádí své děti do rozpaků a dohání, co jí uniklo ze závodů F1.

Jakob Stigler

Mediální partneři

Rezervace vstupenek




Místo konání

Klášter minoritů sv. Jakuba

Malá Štupartská 635/6
110 00 Staré Město
Praha 1

Jak se k nám dostanete?

Metro
Trasa B, stanice Náměstí Republiky

Tramvaj
Linky 6, 8, 15, 26, stanice Náměstí Republiky

Bus
Linka 207, stanice Náměstí Republiky

Parkování
OD Kotva
Vjezd z ulice Královodvorská
Náměstí republiky 656/8, Praha 1

OC Palladium
Vjezd z Revoluční ulice
Náměstí Republiky 1, Praha 1