VOYO CHCE MILION UŽIVATELŮ, CHYSTÁ DESÍTKY NOVÝCH PROJEKTŮ


Sledovanost streamovací služby televize Nova Voyo roste. Pozornost diváků láká hlavně novými původními seriály. Na konci února už služba měla na půl milionu aktivních a platících uživatelů v Česku a na Slovensku. Cíl manažerů je ale vyšší, Voyo chce až milion předplatitelů.

„Voyo je totiž lovebrand,“ řekl novinářům Didier Stoessel šéf společnosti CME, pod kterou patří i Voyo a televize Nova. Z průzkumu, který si zadala CME, totiž vyplynulo, že při zmínce o placené televizi si 34 procent Čechů vybaví Netflix a 30 procent Voyo před HBO max a Disney+. Na Slovensku byl výsledek vyrovnaný 34 procenta pro Voyo i Netflix. Zvyšování počtu diváků Voya napomáhají jednak současné trendy ve sledování televize, kdy se diváci odklánějí od sledování pořadů v reálném čase a využívají více odložené sledování.

Dále manažeři sázejí na obsah.

„Chceme být nejsledovanější platformou s lokálním obsahem,“

naznačil strategii provozní ředitel CME Dušan Švalek.

CME proto investuje do původní tvorby, jako jsou seriály či minisérie natáčené přímo pro Voyo, například Případ Roubal, Guru či nejnovější Král Šumavy, Sex O’Clock nebo pokračování seriálu o zpěvačce Ivetě Bartošové. V přípravě je pak dalších sedmdesát projektů.

Vedení CME by rádo dosáhlo hranice milionu platících diváků za dva roky.

Voyo se objevilo na obrazovkách v lednu 2020 a na začátku roku 2021 začal jeho restart.

Společnost CME, která je od roku 2020 součástí PPF, provozuje kromě tuzemské Novy a Voya i televizní stanice v Chorvatsku, Rumunsku, na Slovensku, ve Slovinsku a Bulharsku a je jednou z předních mediálních a zábavních společností ve střední a východní Evropě. CME oslovuje na 45 milionů diváků.

Zdroj: www.idnes.cz