REKLAMNÍ INVESTICE V MÉDIÍCH V PRVNÍM KVARTÁLU ROSTLY


Většina mediatypů si v prvním čtvrtletí připsala dvouciferné nárůsty, ukazuje monitoring Nielsen Admosphere.

Objem monitorovaných investic v českých médiích za první tři měsíce letošního roku přesáhl 21 mld. Kč, což bylo v meziročním srovnání o 12 % více. Většina mediatypů si v prvním čtvrtletí připsala dvouciferné nárůsty, ukazuje dále monitoring Nielsen Admosphere.

Nejvyšší nárůsty oproti prvnímu čtvrtletí 2021 zaznamenala venkovní reklama (+35 %) a reklama v rádiích (+23 %). Dařilo se ale i reklamě v tištěných titulech (+15 %) a také v televizi (+9 %).

Internetová reklama není součástí přehledu, protože monitoring zohledňuje jen některé formy internetové reklamy.

Zdroj: Nielsen Admosphere

Data za březen zatím nenaznačují nižší aktivitu zadavatelů v reakci na válečný konflikt na Ukrajině. Je ale pravděpodobné, že se pozastavení inzertních aktivit projeví až v datech za další měsíc.

Zdroj: mediaguru.cz