KAMIL HOUSKA: DIVÁCI MAJÍ HÁDEK POLITIKŮ VE ZPRAVODAJSTVÍ UŽ TAK TROCHU DOST
Ve zpravodajství TV Nova začínal v podstatě od píky - jako reportér v roce 2003. Postupně se vypracoval přes pozici šéfeditora, programového producenta až po ředitele zpravodajství a publicistiky Novy, tedy šéfa jednoho z nejvlivnějších médií v zemi. Hostem podcastu První liga byl dlouholetý mediální manažer Kamil Houska, který příští rok "oslaví" 30 let v branži.
Nováckým zprávám a zpravodajské redakci Kamil Houska (foto) šéfuje od roku 2017. Nejprve jako co-ředitel společně s Martinem Švehlákem, o několik měsíců později zůstal již jediným ředitelem zpravodajství Novy. Jeho tým má čerstvě za sebou pokrytí zpravodajsky výjimečné události - letošních parlamentních voleb (na počátku října). To zahrnovalo řadu specializovaných reportáží, debat, rozhovorů, kontinuální vysílání se zveřejňováním výsledků a pokrytí na TN.cz nebo nové pořady jako byly debata pro mladé voliče Hlas Gen Z či rozhovory s kandidáty na klíčové ministerské posty Proč, pane ministře?.
"Z hlediska naší práce jsou parlamentní volby jednou z důležitých událostí, na kterou se připravujeme měsíce dopředu. Tyto volby jsme připravovali od ledna. Pokud se ale bavíme o divácích, tak speciálně u těch politických témat v poslední době, ale nejen v Česku, ale i v zahraničí, sledujeme určitý odklon lidí od politiky. Takže sice máte určité nárůsty diváckých čísel u některých typů pořadů před volbami, máte nárůsty sledovanosti, čtenosti článků a podobně, ale už to objektivně není, to co to bylo dříve. Myslím, že celkově je cítit odklon části lidí od politiky. Projektově jsou volby věc, na kterou vrhneme spoustu kapacit, věnujeme se jim dlouhou dobu, ale už zdaleka neplatí, že z hlediska diváctva to je nejdůležitější událost na planetě. To prostě není,"
uvedl Houska.
Více na borovan.cz
Zdroj: borovan.cz




