[1] 10 DŮVODŮ/ARGUMENTŮ PRO TELEVIZI

Televize je lídr mediálního trhu.
   Televize má bezkonkurenční rozsah i zásah
   Televize má autoritu a je důvěryhodná
   Televize dodává kvalitu a je nejlepší v tvůrčí efektivitě
   Televize je pro značky nejbezpečnější a je životně důležitá pro dlouhodobý úspěch
   Televize generuje tržby a zajišťuje návratnost investic
   Televize vytváří emoce a umožňuje společné sledování, televize je vždy všude
   Televize ochotně přijímá digitální věk a vyvolává rychlou odezvu
   Televize je srdcem videosvěta a pohání ostatní média
   Televize je zásadní pro ústní komunikaci a umí se vyslovit pro dobrou věc
   Televize jde ruku v ruce se sportem

 

 

[2] PODÍL MEDIATYPŮ

Češi stráví průměrně denně více jak sedm hodin ve společnosti médií, největší podíl má stále televize: 44%.

Čas sledování TV je uveden pouze jako živé vysílání na TV a sledování TV archivů na televizoru.
Čas na internetu je dopočten jakou součet přes jednotlivá zařízení.

 

[3] VÝVOJ REKLAMNÍCH INVESTIC DLE MEDIATYPU

Lorem ipsum?

Ceny bez vlastní inzerce (selfpromo); u TV, tisku, OOH a radia ceníkové ceny (gross); u internetu: do roku 2015 mix ceníkových a reálných cen, od roku 2016 ceníkové ceny; 2010-2012 neobsahuje regiální prodeje. Zdroj: http://www.inzertnivykony.cz/.

 

[4] REKLAMNÍ INVESTICE DLE MEDIATYPU

Lorem ipsum?

Lorem ipsum?

 

[5] TV A REACH

Televizní vysílání zasáhlo od začátku roku průměrně 95% všech diváků v ČR starších 15 let za měsíc.

Lorem ipsum?

 

[6] DENNÍ SLEDOVÁNÍ VYSÍLÁNÍ

I přes masivní rozvoj internetových služeb je ATS posledních 6 let stabilní.
41% online uživatelů
81% online uživatelů

CSO, Survey on ICT usage in households and between individuals, CS: 16+. Internet services are lister in the year of their locations in the Czech Republic or in the year of sale, in the case of stream.cz it is the year of the user’s videos termination.

 

[7] TV A ATS

Vývoj ATS v CS 4+, 15-54 a 15-69.

Lorem ipsum?

 

[8] ULICE

Možnosti odloženého sledování či SVOD/AVOD zvyšují potenciál pořadu. Dlouhodobě vysílaný pořad Ulice má po třech letech VYŠŠÍ celkovou sledovanost.
AVG RATING 000: 1126
AVG RATING 000: 1177

1.1.2019 - 18.9.2019, TG 4+ online 1-9/2016: SPIR - NetMonitor.

 

[9] ČAS NA ZAŘÍZENÍCH

Průměrná denní sledovanost "obrazovek" pro audiovizuální obsah je 7 hodin a 26 minut.

Čas na TV je z měřených dat PCEM. Základ: LSS 2018, jednotlivci 15+, n=1747.