WEBINÁŘE 2020

22. září, 14.30 / Mark Ritson

 

Marketing v době koronaviru

Jak mohou marketéři v post-koronavirovém světě, kde omezení volného pohybu zafungovalo jako akcelerátor stávajících trendů a změn, zajistit růst svých značek a zvýšit prodeje, a zároveň nabídnout lepší uživatelský zážitek? Případně i přispět k vytvoření lepší společnosti? Mají televizní společnosti jako poskytovatelé komplexních komunikačních řešení ideální pozici, aby je na této cestě doprovázely?

Prezentace a nahrávka webináře jsou k dispozici zde.
 

Mark Ritson

Mark Ritson


Přední expert v oblasti marketingu a značky

Mark je bývalým profesorem marketingu na Melbourne Business School. Získal titul PhD v marketingu a je profesorem na London Business School, MIT Sloan (hostující) a University of Minnesota. Obdržel také pedagogická ocenění v programu MBA na LBS, MIT, Singapore Management University a MBS. Kromě toho dvakrát ročně vyučuje online Mini MBA v oboru marketing.

Mark pracuje po celém světě jako soukromý marketingový konzultant pro společnosti, jako jsou Baxter, Loewe, McKinsey, PepsiCo, Subaru, Eli Lilly, Donna Karan, Westpac, Shiseido, Flight Centre, Johnson & Johnson, De Beers, Sephora, Benefit, Amgen, Ericsson, Jurlique, Cloudy Bay, Unilever, KPMG, WD40 a mnoho dalších.

Třináct let působil jako interní expert pro LVMH – největší světovou luxusní skupinu – a v Evropě spolupracuje s vrcholovými manažery značek, jako jsou Louis Vuitton, Dom Perignon a Hennessy.

Mark více než deset let píše týdenní sloupek pro Marketing Week. Zároveň je redaktorem pravidelné rubriky v novinách The Australian. Třikrát získal ocenění jako redaktor roku v oblasti byznysu (Business Columnist of the Year) v rámci PPA Press Award, nejvyšší ceny za časopiseckou žurnalistiku ve Velké Británii, a v roce 2018 obdržel titul Business Columnist of the Year Britské společnosti redaktorů časopisů (BSME). K jeho odbornějším publikacím patří články v časopisu Sloan Management Review, Harvard Business Review, Journal of Advertising a Journal of Consumer Research. Za svou disertační práci získal Ferberovu cenu.

V roce 2018 se zařadil do žebříčku Power 50 nejvýznamnějších lidí v médiích společnosti AdNews a stal se jedním z deseti nejlepších myslitelů v byznysu v Austrálii podle společnosti Smart Company. Společnost AMI mu udělila Cenu sira Charlese McGrathe, nejvyšší ocenění za marketing v Austrálii.

8. října, 14.00 / Samuel Scott

 

Co musí vaše společnost udělat, aby přežila koronavirovou recesi

Samuel Scott, světový marketingový řečník a redaktor rubriky The Promotion Fix ve společnosti The Drum, bude v tomto prvním vystoupení zaměřeném na nové ústřední téma zkoumat osvědčené postupy během předchozích recesí a upozorní na to, co by marketingová oddělení a společnosti dnes měly dělat. Marketingoví ředitelé se například musí naučit mluvit řečí finančních ředitelů, aby obhájili své rozpočty, když společnosti začínají škrtat. Poté se podělí o svou prognózu, že podle zkušeností z poslední globální pandemie se ekonomiky pravděpodobně vzchopí a rychle se vrátí na 95 % normálního stavu před krizí. Ztráty, které cítíme, jsou kruté, ale budou trvat krátce.

Prezentace a nahrávka webináře jsou k dispozici zde.
 

Samuel Scott

Samuel Scott


Redaktor pravidelné rubriky The Promotion Fix ve společnosti The Drum

Samuel Scott, bývalý novinář a ředitel marketingu v high-tech odvětví, je v současnosti profesionálním marketingovým řečníkem, konzultantem, členem neziskové organizace Toastmasters International a autorem sloupků v rubrice The Promotion Fix pro magazín The Drum.

Využívá svých předchozích profesních zkušeností v žurnalistice a marketingu, aby ve společnostech, na konferencích a na univerzitách ukázal skutečnou současnost a budoucnost odvětví marketingu jako neutrální pozorovatel, který nic neprodává.

V roce 2019 působil v porotě soutěže Young Lions britské asociace Ad Association před mezinárodním festivalem kreativity Cannes Lions. Narodil se a vyrůstal ve Spojených státech, nyní žije u Tel Avivu.

22. října, 10.00 / Orlando Wood

 

Koronavirová krize vyžaduje myšlení pravou hemisférou

Orlando Wood je autorem publikace Lemon (IPA, 2019), která jedinečným způsobem propojuje neurovědu, kulturní historii a výzkum reklamy. Popisuje změnu ve stylu reklamy, k níž za posledních 15 let došlo, a dává tyto poznatky do souvislosti s klesající efektivitou reklamy. Orlando se odvolává na výtvarné umění a sochařství v průběhu let a během svého vystoupení nám objasní, jak posun v pozornosti v 21. století – ve společnosti, byznysu a reklamě – vede k ploššímu, abstraktnějšímu a neživoucímu výsledku; jde o styl reklamy, který je pravým opakem efektivity, už lidi nedojímá a už nepřitahuje ani si neudrží pozornost. Orlando také popíše typ práce, která v období globální pandemie spojuje, a typ práce, která to nedělá. Publikace Lemon nebyla nikdy relevantnější, než je dnes.

Prezentace a nahrávka webináře jsou k dispozici zde.
 

Orlando Wood

Orlando Wood


Ředitel inovací, System 1 Research

Orlando Wood je ředitelem inovací skupiny System1, čestným členem Institutu reklamních odborníků (IPA) a členem jeho skupiny pro efektivní vedení. Jeho výzkum efektivity reklamy vychází z psychologie a ze způsobu fungování mozku.

Jeho práce ovlivňuje myšlení a praxi ve výzkumu, marketingu a reklamě a vynesla mu ocenění od sdružení ARF (cena Great Minds Distinction Award), asociace AMA (cena 4 under 40), cenu Jaye Chiata (Zlatá cena za inovaci ve výzkumu), cenu od organizace ISBA (cena za efektivitu reklamy), společnosti MRS (cena za nejlepší práci a cena za efektivitu ve výzkumu) a asociace ESOMAR (nejlepší metodologie).

Orlando vedl v letech 2018, 2019 a 2020 výzkum kreativity a efektivity institutu IPA pro program Effectiveness Week. Opakovaně spolupracoval s Peterem Fieldem a Databankou efektivity IPA, aby prokázal dlouhodobý a rozsáhlý vliv, kterého dosahuje emocionální reklama.

5. listopadu, 15.00 / Sean Cunningham

 

To nejlepší ze série VAB INSPIRE

Aktuální situace nutí marketéry zpochybňovat vše – své strategie, rozpočty i marketingová sdělení. Sean se pokusí shrnout zásadní odpovědi na praktické otázky a představit trendy, které ilustrují změny v marketingu značek a mediálních strategiích s cílem ochránit a podpořit značky i v turbulentních časech.

Více informací – https://thevab.com/insight/vab-inspire-full-recap

 

Sean Cunningham

Sean Cunningham


Prezident a generální ředitel The VAB

Sean Cunningham vede asociaci VAB, která je přední zdroj amerických marketérů v oblasti dat a výzkumu videa. Díky svým hlubokým znalostem a zkušenostem z reklamního světa, je Sean nadšeným podporovatelem snah marketérů maximalizovat výsledky, vyřešit obchodní výzvy, budovat hodnotné značky a zvyšovat celkový prodej a ziskovost. Neustálý vývoj společnosti VAB odráží jeho víru v neustálou snahu znovu objevit úspěšnou společnost jako základní výhodu pro marketéry.

Sean, známý svou schopností hluboce se ponořit do byznysu značky, má značné zkušenosti v mnoha největších průmyslových odvětvích, včetně automobilového průmyslu, technologií, spotřební elektroniky a řady dalších.

Dříve Sean zastával nejvyšší pozice v několika předních amerických mediálních a reklamních agenturách v New Yorku a Torontu, včetně Universal McCann, kde byl klíčovou postavou v období bezprecedentního obchodního růstu.

19. listopadu, 15.00 / Karen Nelson Field

 

Ne každý zásah je stejný

Profesorka Karen Nelson-Fiel nejprve rozvířila hladinu svou průlomovou prací o efektivitě video reklamy v australské ThinkTV v letech 2017/18 a znovu ve společnosti Dentsu Aegis Network ve Velké Británii a USA v roce 2019. Poté spolu se svým týmem ze společnosti Amplified Intelligence přenesla svůj systém podporovaný umělou inteligencí do Německa, Rakouska a Švýcarska.

Jako zástupce Screenforce shromažďovala společnost Amplified Intelligence údaje jak o vizuální pozornosti, tak výběru značek z německy mluvících zemí s využitím přibližně 30 000 testovacích reklam. Soubor zahrnuje lineární televizi, YouTube, Facebook, Broadcaster Video-on-Demand (BVOD) a Instagram.

 

Karen Nelson

Karen Nelson-Field



Zakladatelka a generální ředitelka Amplified Intelligence

Karen je zakladatelkou a výkonnou ředitelkou společnosti Amplified Intelligence a profesorkou mediálních inovací na Univerzitě v Adelaide. Je celosvětově uznávanou výzkumnicí v mediálních studiích a pravidelnou řečnicí na významných akcích, včetně AudiencexScience, NY Adweek, Festival of Media Global, Screenforce, Cannes, ISBA a SXSW.

Karen realizuje výzkumy největších světových zadavatelů reklamy, mediálních agentur a vydavatelů. Její práce byla oceněna v tisku, např. The New York Times, Bloomberg Business, CNBC, Forbes, Wall Street National, Huffington Post, Contagious, The Drum a The Australian Financial Review. Karen spolupracuje s týmem výzkumných, technických a podpůrných pracovníků společnosti Amplified Intelligence, a ve své komerční činnosti kombinuje technologické a inovativní metodologické koncepce, které umožňují podrobnější pohled na měření pozornosti v digitální ekonomice, která přináší radikální změny.

 

Registrace


    5. listopadu, 15.00 / Sean Cunningham19. listopadu, 15.00 / Karen Nelson Field