Slovníkabcdefghijklmnopqrstuvwxyz AAwarenessAutomaticky přehrávané videoAudiovizuální mediální služby na vyžádání (AVMSnV)AudiomatchingATSAtribuceATO (Asociace televizních organizací)ASMEA (Asociace mediálních agentur)Analogové vysíláníAKTV (Asociace komerčních televizí)AKA (Asociace komunikačních agentur)Agregovaná dataAgenturní tým pro nákup médií (ATD)AFPAfinitaAdresovatelná televizeAdMonitoringAd FraudABCDE klasifikace BBVODBurza reklamyBrand SafetyBrand funnelBrand AwarenessBrandBidování/přihazování v reálném čase (RTB)Behaviorální cílení CCrossplatformní měření videoobsahuCPTCPPCPMCPCVCounterprogrammingCord cuttingCookiesConnected TVClick fraudCílová skupinaCílení podle polohyCílení na podobné publikumCílení na divákyCeníkové cenyCena za GRP/TVRCatch-up TV DDynamické vkládání reklamy (DAI)Dynamické obchodováníDVB-T2DVB-TDSPDruhá domácnostDoručování reklamyDomácnostDivácké segmentyDigitální televize (DVB)Denní dataDemografieDeduplikaceDaypartData EESOVEfektivní reachEfektivní frekvence FFrekvenceFMCGFAANG GGRP HHromadné sdělovací prostředkyHostHigh SeasonHaló efekt IIPTVIP adresaInjektážInfotainmentIndividuální dataImprese KKPIKontinuální výzkumKontextové cíleníKlamavá reklamaKabelová televize/vysílání (DVB-C) LLow SeasonLineární TV MMultiscreeningMonitorování reklamyMikrotargetingMetrika založená na divácíchMeteoindexMedia plannerMediální zákonyMediální mixMediální agenturaMasmédia NNezávislý tým pro nákup médií a správu kampaní (ITD)Net ReachNetMonitorNativní reklama/obsahNabídka nákupní platformy (SSP) OOTT zařízeníOTSOtevřená aukce/trhOmezování frekvenceOdložené sledováníOdhad univerzaOdbavování reklamních kampaníObsah vytvořený uživateli (UGC)Obchodování s reklamou podle divákůObchodní sdělení PPublikum na míruPublikum/TisícePředplacené video na vyžádání (SVOD)Provozovatel vysíláníProgramatické obchodováníProduct placement (PP)Procento úplného zhlédnutíPrime TimePrimární dataPPC (Pay per Click)Pozemní vysíláníPořadPoptávková platforma (DSP)Pokrytí/penetracePokročilá reklamní řešeníPodvodné proklikyPodíl na sledovanostiPlayback TVPlatforma pro správu datPEM (Projekt elektronického měření)PeoplemetrPCEMPanel PEMPage view (PV) RRTBRRTVROIRetransmiseReklamní tagReklamní blokReklamní spotReklamaReal Time DataReach/Zásah/Kumulativní zásahRating SSTASSPSVODStreaming/StreamováníSponzoringSPIRSOVSOMSmart TVSledovanostSledování televizeSkrytá reklamaShareSet-Top BoxSelf-promoSekundární data/Data druhých stranSegmentace trhuSatelitní vysílání (DVB-S) TTVRTVODTV metrTV metrový systémTS0-3TRP (Target Rating Point)Top of Mind (TOM)TimeshiftTerestrické vysíláníTerciární data/Data třetích stranTelevizor připojený k internetuTelevizní populaceTelevizní domácnostTelevizní denTelevize na vyžádání (BVOD)Teleshopping UUser Generated ContentUpoutávkaUniverzumUnikátní divákUmístění produktu VVysílací zákonVysílatelVysílací protokolVysílací licenceVysílací časVODViditelnost/Viditelné impreseVideo středního formátuVideo na vyžádání financované inzerentem (AVOD)Video na vyžádání (VOD)Videa krátkého formátuVideo dlouhého formátu ZZpracovatel reklamyZnalost značkyZaváděcí výzkum (ZV)ZásahZákon o reklaměZákon o AVMSnVZadavatel reklamy