< zpět na slovník

Zaváděcí výzkum (ZV)

Jednorázové kvantitativní dotazníkové šetření, které bylo realizováno na velkém výběrovém vzorku domácností vybraných z Opory výběru v zaváděcím období PCEM.






Příspěvky, které obsahují slovo Zaváděcí výzkum (ZV)

TELEVIZNÍ DIVÁCI PROSTĚ CHTĚJÍ JEDNODUCHÝ PŘÍSTUP K OBSAHU

2. 3. 2020


Rozsah služeb a zařízení pro sledování televize se v posledních letech rozrostl, ale vysílací sítě a zadavatelé reklamy by si přesto měli být vědomi toho, že většina diváků se o technologii nestará, pokud se můžou dívat, na co chtějí. Tento přístup mají přibližně tři čtvrtiny (74 %) televizních diváků na světě, a dokonce 76 % Australanů, a proto jeden z předních manažerů společnosti ViacomCBS upozorňuje, že diváci přemýšlejí o televizi…

TV, televize, výzkum, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

CO PRO LIDI NA CELÉM SVĚTĚ ZNAMENÁ TELEVIZE

14. 2. 2020


Zkušenosti při sledování televize se v posledních letech drasticky mění, zejména s nárůstem streamovacích služeb a všech nových nařízení, která k nim zajišťují přístup. Způsob, jakým publikum denně konzumuje televizi, se neustále vyvíjí, a proto čím dál více potřebujeme aktuální údaje, které nám chování lidí přesně ukážou. Tento týden se egtabite zaměřuje na projekt, který realizovala společnost ViacomCBS ve spolupráci s Global TV Group. Bližší pohled Projektu, jehož cílem je osvětlit,…

TV, televize, výzkum, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

TELEVIZE PŘINÁŠÍ NEJLEPŠÍ NÁVRATNOST INVESTIC – STUDIE OD SCREENFORCE FINLAND

10. 4. 2020


Tento týden přichází egtabite s hloubkovou studií z finského trhu o návratnosti investic. Studii provedly Screenforce Finland, národní orgán komerčních televizí, a Sellforte, nezávislá technologická společnost, která se specializuje na měření návratnosti investic do marketingu podle kanálů. A tato měření dokazují, že televize celkově (v tomto případě lineární a online, bez programatické) přináší dlouhodobě nejvyšší inkrementální prodeje a dává inzerentům silný argument, aby do ní investovali.  Měření reklamy v televizi jako…

TV, televize, ROI, návratnost investic, reklama, inzerce, efektivita reklamy, výzkum, lineární TV, lineární televize


Zobrazit příspěvek

ZNAČKY VE SVĚTĚ PANDEMIE: POZNATKY ZÍSKANÉ Z BAROMETRU COVID-19 SPOLEČNOSTI KANTAR

27. 3. 2020


Nový výzkum společnosti Kantar odhaluje, jak mohou mediální zvyky, postoje a očekávání lidí během koronavirové pandemie směrovat strategii značek, aby se v současné době udržely nad vodou, a až to nejhorší pomine, daly se zase dohromady. Zjištění podrobně popsaná v první části studie Barometr COVID-19 této výzkumné společnosti vycházejí z průzkumu, kterého se mezi 14. a 23. březnem zúčastnilo více než 25 000 lidí na 30 trzích. Vzhledem k tomu, kolik…

covid-19, coronavirus, výzkum, lockdown, značka, reklama, inzerce, Facebook, online média, TV, televize, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

PŘICHÁZÍ DOBA MASOVÉHO VYUŽÍVÁNÍ TZV. SHOPPABLE TV REKLAM

29. 10. 2019


Inzerenti — a mateřská společnost NBC Universal, Comcast – se bezesporu zaradují. Po květnovém otestování tzv. shoppable reklam v lineárním vysílání pořadů  „Today” (značka Walmart), French Open (značka Lacoste), Tour de France (značka Zwift) a „Songland” (značka Roli), vypustila mediální společnost NBCU reklamní formát s QSR kódem do svých lifestylových pořadů a pořadů bez scénáře.    Technologie ShoppableTV vytvořená technologickou společností, jejíž jméno nebylo zveřejněno, vypadá uživatelsky velmi jednoduše. Její schopnost fungovat…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, adresovatelná televize, pokročilá televize, CTV, connected TV, Shoppable TV


Zobrazit příspěvek

RITSON: KAMPANĚ V RECESI NEZASTAVUJTE, ZVÝŠÍTE PODÍL NA TRHU

23. 9. 2020


Především v recesi je žádoucí udržovat komunikační aktivitu, je to důležité pro podíl značky na trhu, vzkázal marketérům Mark Ritson. Nikdo není v tuto chvíli schopen říci, kdy stávající recese kolem pandemie covid-19 skončí. Uklidnění situace přijde až s příchodem vakcíny, což bude pravděpodobně „později, než si myslíme". Recese tak nemusí skončit ani příští rok. Na webináři pořádaném evropskou televizní asociací EGTA, který v Česku přinesla Asociace komerčních televizí (AKTV),…

covid-19, recese, značka, reklama, inzerce, marketing, coronavirus, budování značky


Zobrazit příspěvek

REKLAMA V ADRESOVATELNÉ TELEVIZI: SÍLA RELEVANCE PRO KVALITNĚJŠÍ BUDOVÁNÍ ZNAČKY

12. 1. 2021


Rok 2021 je za dveřmi a marketéři a zadavatelé budou se zvýšenou pečlivostí revidovat své rozpočty a složení výdajů. Je čas k zamyšlení, přestože máme napilno. Televize a služby předplaceného videa na vyžádání zaznamenaly během různých uzávěr nárůst doby strávené u obrazovky a těší se, jak si budou nadále získávat diváky. Televizní reklama však zpravidla zahrnuje velkou investici do kreativy a měření dopadu kampaně může často trvat. Kde má tedy televizní reklama…


Zobrazit příspěvek