< zpět na slovník

Zásah

viz Reach






Příspěvky, které obsahují slovo Z��sah

WOLDE: VÍTĚZÍ TOTÁLNÍ VIDEO, NEJVĚTŠÍ PODÍL MÁ ŽIVÁ TV

19. 1. 2021


Neexistuje rozdělení na online video a video v klasické televizi, platformy se navzájem podporují a dnes vítězí tzv. totální video, říká Štěpán Wolde. Živé televizní sledování je v Česku v obecné populaci starší 4 let stále nejsilnějším zdrojem konzumace videoobsahu. Jeho podíl na sledování všech videí (tedy i například videoobsahu na nosičích) představuje více než 43 %. Pokud by se k živému sledování přičetlo i sledování televizního obsahu z archivu a živé…

výzkum, video, videoobsah, lineární TV, lineární televize, YouTube, Facebook, VOD


Zobrazit příspěvek

VÝNOSY Z TELEVIZNÍ REKLAMY SE V ROCE 2021 ZLEPŠÍ

24. 12. 2020


Vakcinace a investice od inzerentů z cestovního ruchu, maloobchodu a automobilového průmyslu pomohou zformovat nový normální stav. Loňský rok byl k televiznímu průmyslu surový. Rychlý nájezd covidu-19 na celý svět utáhl kohoutky televizním programům a výnosy z reklamy začaly vysychat. Spotřebitelé zavření doma nadále rušili placené služby nebo se jinak posouvali směrem ke streamu s ještě větší rychlostí než dřív. A právě když se zdálo, že dojde k oživení, znovu vzrostl…

covid-19, koronavirus, lockdown, TV reklama, výnosy, reklamní výdaje, lineární TV, obsah na vyžádání


Zobrazit příspěvek

ROLE VYSÍLATELŮ V MĚNÍCÍM SE TELEVIZNÍM PROSTŘEDÍ

17. 5. 2021


Technicky zdatní spotřebitelé požadují zábavu 24 hodin denně sedm dní v týdnu pouhým stisknutím tlačítka - kdykoli a kdekoli Stávající televizní prostředí se proměnilo spolu se změnami návyků při sledování televize, streamovací obři svádějí boj o předplatné, do bitvy vstupují noví hráči a vznikající DTC nabídky a narušují status quo. V éře stálého připojení jsou spotřebitelé technicky zdatní a požadují čtyřiadvacetihodinovou zábavu stisknutím tlačítka - kdykoli, kdekoli. A chtějí za peníze…

televize, TV, stream, obsah na vyžádání, OTT, investice, výnosy, reklama


Zobrazit příspěvek

PETR HATLAPATKA: TRH S GRP SE ZMĚNÍ, MUSÍME REAGOVAT

24. 5. 2021


Mění se chování televizních diváků, a proto se musí změnit i reklamní trh, poukazuje Petr Hatlapatka z Media Clubu. Tlak na televizní inventory a výhled vývoje televizních GRP v následujících letech vyžadují od provozovatelů vysílání, aby hledali možnosti pro umísťování reklamy, říká v rozhovoru Petr Hatlapatka, vedoucí online prodeje zastupitelství Media Club. Dostupné výzkumy ukazují, že v pandemii vzrostl čas věnovaný sledování televize a návštěvnosti internetu. Vývoj v zásadě kopíruje pandemické vlny, které za…

televize, GRP, reklama, videoreklama, iPrima, SVOD, HbbTV


Zobrazit příspěvek

VĚTŠÍ KONZUMACE MÉDIÍ PRAVDĚPODOBNĚ VYDRŽÍ I PO EPIDEMII COVID-19

7. 4. 2020


Přehled dlouhodobé změny zvyků spotřebitelů v médiích po rozšíření nákazy novým koronavirem (způsobujícím onemocnění COVID-19) ve Velké Británii a USA. Nejméně polovina těch, kteří tráví konzumací médií delší dobu, tvrdí, že v tom chtějí pokračovat i po skončení epidemie. Největší moc udržet si diváky má online video obsah - 78 % těch, kteří ho sledují více, nepoleví ani po skončení epidemie.V porovnání se spotřebiteli ve Spojeném království je u Američanů…

covid-19, coronavirus, TV, televize, online média, mediální zvyky


Zobrazit příspěvek

DIVÁCI ZABÍJEJÍ TELEVIZNÍ MĚŘENÍ A NĚCO SE MUSÍ ZMĚNIT

11. 2. 2020


V éře connected TV, streamování přímo spotřebitelům a zarážejících spotřebitelských zvyklostí generace Z prochází televizní měření dramatickou změnou. Žádná dostupná měna dnes nemůže nezávisle pokrýt stále různorodější a fragmentovanější ekosystém multiplatformní distribuce videa. Pokusy o posouzení hodnoty, hloubky a zásahu sledování vůči společnému jmenovateli budou vykazovat větší nepřesnosti kvůli špatné integraci nových platforem a modelů.   Vinou rostoucí fragmentace se model jednotné měny rozpadl. Noví ambiciózní poskytovatelé měření prohlašují, že…

TV, televize, online média, CTV, connected TV, lineární televize, lineární TV, měření, generace Z, sledovanost


Zobrazit příspěvek

„PROMIŇTE, ŽE JE TELEVIZE TAK SLOŽITÁ, ALE NEMĚL JSEM ČAS JI ZJEDNODUŠIT“

7. 12. 2020


John Litster, generální ředitel společnosti Sky Media, uvažuje o nutnosti zjednodušení v médiích a vyzývá odvětví ke změně Mark Twain, Blaise Pascal, Winston Churchill, Dostojevskij – to je jen pár z těch, kterým jsou připisovány varianty výroku „omlouvám se za tak dlouhý dopis, ale neměl jsem čas ho zkrátit“. Ale co to má společného s televizní reklamou? V článku, který se zabývá potřebou jednoduchosti, budete paradoxně muset omluvit 1 500…

TV, televize, reklama, lockdown, sledovanost, lineární TV, VOD, na vyžádání, plánování, měření


Zobrazit příspěvek

DIVÁCI SE V TÉTO KRIZI OBRACEJÍ K TELEVIZI. A JAK SVOU PODPORU PROJEVUJÍ VYSÍLATELÉ A ZNAČKY?

4. 5. 2020


Stéphane Coruble, generální ředitel RTL AdConnect, reaguje na nový přístup vysílatelů a zadavatelů reklamy, kteří si v době omezení volného pohybu v souvislosti s COVID-19 chtějí udržet svou důležitost. Omezení volného pohybu ukázalo, že tradiční média - a zejména televize - nejsou ani zdaleka nadbytečná, ale hrají zásadní roli v dobách krize, kdy lidi uklidňují a průběžně informují, vzdělávají a baví. Všude v Evropě vidíme nárůst denní konzumace televize, ať jde o živé…

covid-19, coronavirus, TV, televize, BVOD, online média, video na vyžádání, VOD, lineární TV, lineární televize


Zobrazit příspěvek

CTV DNES A ZÍTRA: PROMĚNA PŘÍSLIBU REKLAMY V CHYTRÉ TELEVIZI VE SKUTEČNOST

24. 7. 2020


Jak je dobře známo, Binet a Field v publikaci „The Long and Short of It“ předpokládali, že pokud se značky chtějí na trhu efektivně prodávat, měly by cílit na poměr mezi budováním značky a činnostmi stimulujícími výkonnost 60:40. Dlouhou dobu se marketéři snažili získat mezi těmito dvěma aspekty ideální rovnováhu, aby efektivně zasáhli spotřebitele. A televize byla vždy zlatý kanál, který poskytoval nejlepší způsob budování značky v přiměřeném měřítku, zatímco…

CTV, TV, televize, efektivita reklamy, adresovatelná televize, pokročilá televize, reklama, inzerce, online média, značka, lineární televize, lineární TV, connected TV


Zobrazit příspěvek