< zpět na slovník

Zásah

viz Reach






Příspěvky, které obsahují slovo Z��sah

WOLDE: VÍTĚZÍ TOTÁLNÍ VIDEO, NEJVĚTŠÍ PODÍL MÁ ŽIVÁ TV

19. 1. 2021


Neexistuje rozdělení na online video a video v klasické televizi, platformy se navzájem podporují a dnes vítězí tzv. totální video, říká Štěpán Wolde. Živé televizní sledování je v Česku v obecné populaci starší 4 let stále nejsilnějším zdrojem konzumace videoobsahu. Jeho podíl na sledování všech videí (tedy i například videoobsahu na nosičích) představuje více než 43 %. Pokud by se k živému sledování přičetlo i sledování televizního obsahu z archivu a živé…

výzkum, video, videoobsah, lineární TV, lineární televize, YouTube, Facebook, VOD


Zobrazit příspěvek

NÁRŮST ONLINE SLUŽEB MŮŽE OVLIVNIT CENU ZA TELEVIZNÍ GRP

1. 7. 2021


Rostoucí poptávka po televizní reklamě na jedné straně, ale také očekávaný růst streamingových služeb na straně druhé mohou ovlivnit vývoj cen za televizní GRP. Rostoucí poptávka po televizní reklamě na jedné straně, ale také očekávaný růst streamingových služeb na straně druhé mohou ovlivnit vývoj cen za televizní GRP. „Vzhledem k situaci na trhu předpokládáme inflaci až kolem 10 %,“ říká k možnému vývoji v dalších měsících Ladislav Dianiška, obchodní ředitel zastupitelství Media Club (na TV trhu zastupuje stanice skupin Prima, Barrandov,…

TV Prima, Media Club, GRP, eGRP, cena, televizní reklama, sledovanost, televize, lineární televize, videoobsah


Zobrazit příspěvek

VÝNOSY Z TELEVIZNÍ REKLAMY SE V ROCE 2021 ZLEPŠÍ

24. 12. 2020


Vakcinace a investice od inzerentů z cestovního ruchu, maloobchodu a automobilového průmyslu pomohou zformovat nový normální stav. Loňský rok byl k televiznímu průmyslu surový. Rychlý nájezd covidu-19 na celý svět utáhl kohoutky televizním programům a výnosy z reklamy začaly vysychat. Spotřebitelé zavření doma nadále rušili placené služby nebo se jinak posouvali směrem ke streamu s ještě větší rychlostí než dřív. A právě když se zdálo, že dojde k oživení, znovu vzrostl…

covid-19, koronavirus, lockdown, TV reklama, výnosy, reklamní výdaje, lineární TV, obsah na vyžádání


Zobrazit příspěvek

LINEÁRNÍ PROGRAMY MOŽNÁ PŘECE JEN NEJSOU NA ODPIS

21. 7. 2021


Podle agentury Horowitz Research jsou reklamou podporované možnosti streamování čím dál oblíbenější. ROCHELLE, New York — Přestože se předplacené služby na trhu streamování množí, na síle stále nabírají reklamou podporované možnosti streamování, uvádí agentura Horowitz Research ve zprávě o stavu sledování televize a streamování v roce 2021 („State of Viewing and Streaming 2021“). Výsledky průzkumu zpochybňují dojem, že ve světě streamování, kde zpočátku dominovaly placené služby videa na vyžádání (SVOD) jako…

Lineární televize, lineární TV, výzkum, měření, stream, SVOD, AVOD, video na vyžádání, reklama


Zobrazit příspěvek

MEDIÁLNÍ PRŮZKUM SPOLEČNOSTI DELOITTE – VÍTĚZÍ REKLAMA V BEZPLATNÉ TELEVIZI

20. 9. 2021


Sledování se přesouvá od bezplatného televizního vysílání k televizi na vyžádání. Tradičním vysílatelům proto nezbývá než přehodnotit obchodní strategii pro dosažení výnosů. Společnost Deloitte zveřejnila desáté vydání mediálního spotřebitelského průzkum, kterého se zúčastnilo 2 000 lidí. Zkoumá v něm preference diváků digitální zábavy v Austrálii. Čím dál tím méně se odděluje sledování „bezplatného“ vysílání od placených služeb. Vysílatelé a zábavní služby se totiž snaží diváky hladce přesouvat mezi bezplatným a placeným obsahem,…

televize na vyžádání, reklama, lineární televize, výnosy z reklamy


Zobrazit příspěvek

ROLE VYSÍLATELŮ V MĚNÍCÍM SE TELEVIZNÍM PROSTŘEDÍ

17. 5. 2021


Technicky zdatní spotřebitelé požadují zábavu 24 hodin denně sedm dní v týdnu pouhým stisknutím tlačítka - kdykoli a kdekoli Stávající televizní prostředí se proměnilo spolu se změnami návyků při sledování televize, streamovací obři svádějí boj o předplatné, do bitvy vstupují noví hráči a vznikající DTC nabídky a narušují status quo. V éře stálého připojení jsou spotřebitelé technicky zdatní a požadují čtyřiadvacetihodinovou zábavu stisknutím tlačítka - kdykoli, kdekoli. A chtějí za peníze…

televize, TV, stream, obsah na vyžádání, OTT, investice, výnosy, reklama


Zobrazit příspěvek

PETR HATLAPATKA: TRH S GRP SE ZMĚNÍ, MUSÍME REAGOVAT

24. 5. 2021


Mění se chování televizních diváků, a proto se musí změnit i reklamní trh, poukazuje Petr Hatlapatka z Media Clubu. Tlak na televizní inventory a výhled vývoje televizních GRP v následujících letech vyžadují od provozovatelů vysílání, aby hledali možnosti pro umísťování reklamy, říká v rozhovoru Petr Hatlapatka, vedoucí online prodeje zastupitelství Media Club. Dostupné výzkumy ukazují, že v pandemii vzrostl čas věnovaný sledování televize a návštěvnosti internetu. Vývoj v zásadě kopíruje pandemické vlny, které za…

televize, GRP, reklama, videoreklama, iPrima, SVOD, HbbTV


Zobrazit příspěvek

VĚTŠÍ KONZUMACE MÉDIÍ PRAVDĚPODOBNĚ VYDRŽÍ I PO EPIDEMII COVID-19

7. 4. 2020


Přehled dlouhodobé změny zvyků spotřebitelů v médiích po rozšíření nákazy novým koronavirem (způsobujícím onemocnění COVID-19) ve Velké Británii a USA. Nejméně polovina těch, kteří tráví konzumací médií delší dobu, tvrdí, že v tom chtějí pokračovat i po skončení epidemie. Největší moc udržet si diváky má online video obsah - 78 % těch, kteří ho sledují více, nepoleví ani po skončení epidemie.V porovnání se spotřebiteli ve Spojeném království je u Američanů…

covid-19, coronavirus, TV, televize, online média, mediální zvyky


Zobrazit příspěvek

DIVÁCI ZABÍJEJÍ TELEVIZNÍ MĚŘENÍ A NĚCO SE MUSÍ ZMĚNIT

11. 2. 2020


V éře connected TV, streamování přímo spotřebitelům a zarážejících spotřebitelských zvyklostí generace Z prochází televizní měření dramatickou změnou. Žádná dostupná měna dnes nemůže nezávisle pokrýt stále různorodější a fragmentovanější ekosystém multiplatformní distribuce videa. Pokusy o posouzení hodnoty, hloubky a zásahu sledování vůči společnému jmenovateli budou vykazovat větší nepřesnosti kvůli špatné integraci nových platforem a modelů.   Vinou rostoucí fragmentace se model jednotné měny rozpadl. Noví ambiciózní poskytovatelé měření prohlašují, že…

TV, televize, online média, CTV, connected TV, lineární televize, lineární TV, měření, generace Z, sledovanost


Zobrazit příspěvek

PRIMA PAUZA: PRIMA ROZŠIŘUJE NABÍDKU VOD SLUŽEB O NOVOU PLATFORMU

22. 7. 2021


Skupina Prima přichází s novou platformou Prima Pauza, která umožní sledovat ten nejzajímavější video obsah v krátkém čase. Produkt se zaměřuje na mladé a zaneprázdněné uživatele, kteří se chtějí bavit i dozvědět podstatné informace, ale nemají tolik času, aby zhlédli celý pořad, a také na diváky Primy, jež zajímá bonusový obsah k vytvářeným pořadům. V rámci Prima Pauzy navázala skupina Prima exkluzivní spolupráci se společností Seznam.cz. „Prima Pauza cílí na…

TV Prima, Media Club, vysílání, VOD


Zobrazit příspěvek