< zpět na slovník

VOD

viz Video na vyžádání (VOD)






Příspěvky, které obsahují slovo Vod

ZÁJEM O ZPRAVODAJSTVÍ NA CHYTRÝCH MOBILECH SE V ČESKU ZVÝŠIL

18. 11. 2021


O necelých 20 % se za tři roky zvýšil zájem lidí o sledování internetového zpravodajství na mobilu, tabletu nebo čtečce, naznačují data výzkumu Media projekt. O necelých 20 procent se za poslední tři roky zvýšil zájem lidí o sledování internetového zpravodajství na chytrém mobilu, tabletu nebo čtečce. Podle výzkumu Media projekt za 2. a 3. čtvrtletí 2021 zajímá v Česku tato forma konzumace denního zpravodajství 5,8 milionů osob (66 %) ve věku 12-79 let, což od roku…

zpravodajství, sledovanost


Zobrazit příspěvek

AMERICKÁ STUDIE FUTURE TODAY: SPOTŘEBITELÉ PREFERUJÍ AVOD SLUŽBY ABY SNÍŽILI NÁKLADY NA STREAMOVÁNÍ

8. 9. 2021


Studie Future Today zjistila, že 35,5 % spotřebitelů plánuje snížit výdaje za předplatné SPOJENÉ STÁTY AMERICKÉ: Více než polovina amerických spotřebitelů uvedla, že považuje videoslužby financované z reklamy za dobrý způsob, jak snížit nebo odstranit poplatky za předplatné. To je poznatek nového průzkumu společnosti Future Today. Studie zjistila, že 35,5 % spotřebitelů plánuje snížit počet služeb, které si předplácí. Ale 41 % těch, kteří za posledních 12 měsíců využili zkušební…

AVOD, streaming, reklama


Zobrazit příspěvek

TV NOVA UKÁZALA NOVOU PODOBU ZPRAVODAJSKÉHO STUDIA

2. 9. 2021


Televize Nova ukázala novou podobu svého zpravodajského studia. Mění se také loga zpravodajských pořadů a jejich grafická výbava. Zdroj: TV Nova Televize Nova ukázala na vizuálech novou podobu svého zpravodajského studia. Využívat ho bude pro zpravodajské a publicistické pořady i vybrané sportovní přenosy. Vysílat z něj začne od 5. září, poprvé se představí při vysílání Televizních novin. Ke stejnému datu se rozběhne i upravený web tn.cz. Televizní noviny získávají také nové logo a kompletní grafickou výbavu. První relaci…

TV Nova, Nova Group, zpravodajství


Zobrazit příspěvek

VÝZKUM: 6 Z 10 AMERICKÝCH DOMÁCNOSTÍ SE DÍVÁ NA AVOD SLUŽBY

19. 8. 2021


Podle výzkumné společnosti TDG se šest z deseti domácností s televizí připojenou k internetu dívá na bezplatné streamovací služby financované z reklamy. Dominantním poskytovatelem bezplatného videa na vyžádání zůstává YouTube. Rostoucí počet diváků zaznamenávají bezplatné streamovací televizní služby financované reklamou (FAST), jako je Pluto TV a IMDb. „Kvůli práci z domova a nedostatku tradičních možností, jak trávit volný čas během pandemie, začali spotřebitelé mnohem rychleji využívat bezplatné streamovací služby financované…

AVOD, VOD, SVOD, reklama, streaming, předplacené video na vyžádání


Zobrazit příspěvek

STARŠÍ DIVÁCI JSOU NEJRYCHLEJI ROSTOUCÍM SEGMENTEM AVOD SLUŽEB

10. 8. 2021


Streamovací služby podporované reklamou musí stabilně navyšovat originální obsah, aby zaujaly mladší a majetnější diváky, naznačuje nový průzkum společnosti Ampere Analysis. LONDÝN — Nový průzkum společnosti Ampere Analysis ukazuje, že streamovací služby podporované reklamou jsou nadále nejrychleji rostoucí kategorií streamování. Čtvrtina amerických uživatelů internetu teď v oblasti zábavy sází na mix služeb videa na vyžádání financovaného z reklamy (AVOD) a předplaceného videa na vyžádání  (SVOD). Nárůst v prvním čtvrtletí 2020…

Televize, SVOD, AVOD, výzkum


Zobrazit příspěvek

ZPRAVODAJSKÉ MEDIÁLNÍ SPOLEČNOSTI SPOUŠTĚJÍ AMBICIÓZNÍ NOVÉ SLUŽBY V CTV

3. 8. 2021


Lineární televize je od spuštění služeb kabelové a satelitní televize přirozeným domovem pro 24hodinové zpravodajství a jako formát funguje. Vysílání lineární televize je vhodné k poskytování nejaktuálnějšího zpravodajství. Takže pokud jde o zprávy, jsou služby televize připojené k internetu (CTV) využívány převážně pro dlouhodobě oblíbený obsah nebo pořady sledované se zpožděním, přesto v současnosti mnoho vydavatelů zpráv a provozovatelů vysílání zkoumá možnosti, jak si ukrojit ze streamovacího koláče mnohem větší kus.…

lineární televize, CTV, stream, SVOD, VOD


Zobrazit příspěvek

PRIMA PAUZA: PRIMA ROZŠIŘUJE NABÍDKU VOD SLUŽEB O NOVOU PLATFORMU

22. 7. 2021


Skupina Prima přichází s novou platformou Prima Pauza, která umožní sledovat ten nejzajímavější video obsah v krátkém čase. Produkt se zaměřuje na mladé a zaneprázdněné uživatele, kteří se chtějí bavit i dozvědět podstatné informace, ale nemají tolik času, aby zhlédli celý pořad, a také na diváky Primy, jež zajímá bonusový obsah k vytvářeným pořadům. V rámci Prima Pauzy navázala skupina Prima exkluzivní spolupráci se společností Seznam.cz. „Prima Pauza cílí na…

TV Prima, Media Club, vysílání, VOD


Zobrazit příspěvek

NOVA CHYSTÁ VELKOU ZMĚNU SVÉHO ZPRAVODAJSTVÍ

28. 6. 2021


Na začátku května představila televize Nova nové studio pro své online zpravodajství, teď chystá změny i ve své hlavní zpravodajské televizní relaci. Hlavní zpravodajská relace televize Nova, Televizní noviny, prošla za uplynulých šest let obsahovou proměnou. Teď se připravují další velké změny, tentokrát se zaměřují především na „obal zpravodajství". Nova už zbourala dosavadní studio, ze kterého Televizní noviny vysílá, a chystá pro svou vlajkovou zpravodajskou relaci novou podobu. „Měníme kompletně grafiku, znělky,…

TV Nova, Nova group, rozhovor, vysílání


Zobrazit příspěvek

ŠLAPEME NA PLYN. ŠÉFOVÉ NOVY O NOVÉM ZPRAVODAJSTVÍ I KELLNEROVI

4. 6. 2021


Jak je na tom česká ekonomika? Jak jsou na tom nejdůležitější firmy země? A jak vidí přítomnost a budoucnost Česka jeho šéfové – ti, kteří stojí v čele těchto firem? Oslovili jsme desítky žen a mužů, kteří vedou české podniky. A to nejen ty největší, ale i středně velké a z nejrůznějších oborů. Chceme znát jejich zkušenosti s nejtěžším rokem poslední dekády, chceme vědět, jak se změnili a kam směřují. Chceme vědět, jak funguje páteř a mozek české ekonomiky, a jak tím pádem funguje…

TV Nova, Nova Group, Jan Vlček, Klára Brachtlová, televize, vysílání, sledovanost


Zobrazit příspěvek

CO PRO MARKETÉRY ZNAMENÁ RŮST AVOD PŘI HLEDÁNÍ SPOTŘEBITELŮ, JEJICHŽ CHOVÁNÍ SE MĚNÍ

13. 4. 2021


Jelikož zájem diváků o video na vyžádání podporované reklamou vzrůstá, inzerenti se snaží určit, jak si s tímto kanálem poradit a vyhnout se novým uzavřeným platformám. Růst služeb videa na vyžádání podporovaného reklamou je výsledkem tichého vývoje, kdy dochází k mnoha změnám v chování spotřebitelů, které si vyžádala nebo uspíšila pandemie koronaviru. Podíl spotřebitelů využívajících službu AVOD je teď pozoruhodný, podle výzkumu, který Marketing Dive obdržel emailem od společnosti Hub Entertainment Research, se…


Zobrazit příspěvek