< zpět na slovník

VOD

viz Video na vyžádání (VOD)






Příspěvky, které obsahují slovo Vod

EVROPŠTÍ VYSÍLATELÉ CÍLÍ POMOCÍ VOD NA MLADÉ

20. 7. 2020


Evropští vysílatelé se u videa na vyžádání přestávají zaměřovat na služby pro pozdější sledování premiérového obsahu.Nová studie společnosti Ampere Analysis zjistila, že diváci BVoD jsou jak mladší, tak movitější než ti, kteří se dívají na lineární televizi, což přispělo k nárůstu provizí pouze za online služby. Evropská velká pětka: Srovnání diváků BVoD a lineárních kanálů % náležející do sociální skupiny ABC1% ve věku 18-35 letZdroj: Ampere AnalysisCelkové spotřebitelské údaje z…

VOD, BVOD, video na vyžádání, lineární TV, lineární televize, TV, televize


Zobrazit příspěvek

ODHAD: PŘÍJMY AVOD SE DO ROKU 2025 ZDVOJNÁSOBÍ

22. 2. 2021


Reklamní výnosy online video služeb, které staví na reklamním modelu, se mají do roku 2025 zdvojnásobit. Trhu ale dominuje lineární TV. Globální investice směřované do reklamy v lineární televizi se celkově za posledních pět let snížily, lineární televize ale stále zůstává celosvětově hlavním reklamním nosičem, pokud se zohlední i další video formáty. Její podíl představuje 75 %. Na online video, které staví svůj model na příjmech z reklamy (AVOD), tj. například YouTube, připadá z tohoto celku zhruba čtvrtina…

TV, televize, lineární televize, reklama, online video, YouTube, AVOD, BVOD, reklamní investice, sledovanost


Zobrazit příspěvek

PŘEDPOKLÁDANÝ RŮST AVOD PLATFOREM DO ROKU 2025 NA 18 MILIARD USD

8. 3. 2021


Platformy videa na vyžádání financované inzerenty (AVOD) - podskupina televize připojené k internetu - by měly podle očekávání zaznamenat během příštích čtyř let raketový růst na 17,8 miliardy USD, tvrdí průzkum společnosti MoffettNathanson. Odhadovalo se, že AVOD platformy přinesou v roce 2020 4,4 miliardy USD, přičemž většinu trhu (2,5 miliardy USD) získá Hulu. Pro rok 2025 analytická společnost prognózuje, že z celkových téměř 18 miliard USD na AVOD připadne 5,3 miliardy…

AVOD, TV, televize, reklama, výnosy


Zobrazit příspěvek

AVOD BUDE MÍT VELKÝ PODÍL, ALE JEŠTĚ TO POTRVÁ

25. 3. 2021


Streamování mění svět sledování televize. Naneštěstí pro svět reklamy je valná většina tohoto sledování bez reklam, protože na většině těch největších a nejdominantnějších streamovacích služeb reklama neběží (Netflix, Amazon Prime, Disney+, HBO Max - i když tady dochází ke změně -, Apple TV+) a dvě větší služby, kde reklama je (YouTube a Hulu), mají velmi nízký podíl reklamního času vůči celkové době sledování. Podle dat společnosti Nielsen (s využitím údajů o…

AVOD, stream, televize, TV, lineární televize, lineární TV, reklama, sledovanost, Nielsen, měření reklamy


Zobrazit příspěvek

ÉRA TELEVIZE: POTŘEBY, KTERÉ NÁS PŘIVÁDĚJÍ K OBRAZOVCE

21. 11. 2018


Shrnutí Video je pevně zakořeněná součást našeho života. Ať už si pohodlně hovíme na gauči a užíváme si večer u televize nebo s mobilem v ruce zabíjíme čas, než nám přijede autobus, příležitostí ke sledování videa neustále přibývá.  V roce 2013 jsme zkoumali, co diváka vede k tomu, aby sledoval určitou TV. Z jakého důvodu někdo upřednostní živou televizi před VOD a naopak? Jaké potřeby se díky těmto video formátům…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, VOD, video na vyžádání, online média, Facebook, YouTube


Zobrazit příspěvek

VOYO SE CHCE POSTAVIT VEDLE NETFLIXU A DISNEY+

26. 4. 2021


Prostor na trhu placených videosloužeb si chce vybudovat portál Voyo. „Abychom se dostali dál, budeme muset každý rok zdvojnásobit počet předplatitelů," říká ředitel digitálních médií CME Daniel Grunt. Vedení internetových aktivit společnosti Central European Media Enterprises (CME) se od letošního března ujal Daniel Grunt. Spolu s tím převzal zodpovědnost i za digitální směřování tuzemské TV Nova. Právě o prioritách v digitální strategii TV Nova v letošním roce a o proměně této strategie jsme v rozhovoru…

AVOD, Voyo, CME, SVOD, HbbTV


Zobrazit příspěvek

NEODOLATELNÝ PŮVAB TELEVIZE PO PANDEMII

11. 6. 2021


Ve strategických příručkách mediálních agentur televize přímo září, jak se inzerenti snaží získat vysílací čas pro své značky a poprvé po letech tlačí čísla růstu výdajů na reklamu do kladných sfér.   Omezení a nařízení vydaná v souvislosti s covidem-19 zvýšila dobu konzumace televize ve všech jejích formách, včetně bezplatného vysílání a různých služeb odloženého sledování a BVOD. Značky šly s davem, přidaly se k lačnému publiku - které zlákal obsah…

covid-19, koronavirus, TV, televize, reklama, investice, SVOD, BVOD, růst značky, výdaje na reklamu


Zobrazit příspěvek

„PROMIŇTE, ŽE JE TELEVIZE TAK SLOŽITÁ, ALE NEMĚL JSEM ČAS JI ZJEDNODUŠIT“

7. 12. 2020


John Litster, generální ředitel společnosti Sky Media, uvažuje o nutnosti zjednodušení v médiích a vyzývá odvětví ke změně Mark Twain, Blaise Pascal, Winston Churchill, Dostojevskij – to je jen pár z těch, kterým jsou připisovány varianty výroku „omlouvám se za tak dlouhý dopis, ale neměl jsem čas ho zkrátit“. Ale co to má společného s televizní reklamou? V článku, který se zabývá potřebou jednoduchosti, budete paradoxně muset omluvit 1 500…

TV, televize, reklama, lockdown, sledovanost, lineární TV, VOD, na vyžádání, plánování, měření


Zobrazit příspěvek