< zpět na slovník

User Generated Content

viz Obsah vytvořený uživateli






Příspěvky, které obsahují slovo User Generated Content

ZACÍLENÍ STRATEGIE BYRONA SHARPA

1. 4. 2019


Data nyní mohou zefektivnit TV. Dokonce i Byron Sharp by uvítal přesnější zacílení. Značky a jejich agentury mají dilema. Na jednu stranu důkazy Byrona Sharpa ukazují, že značky by měly zvyšovat zásah všech zákazníků ve své kategorii tak často, jak jen to je možné. Navíc podle odborníků na efektivitu Petera Fielda a Lese Bineta, TV zůstává rozhodující součástí mixu pro dosažení tohoto zásahu a hospodárného růstu. Ale zároveň schopnost televize…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, značka, data, efektivita reklamy, adresovatelná televize, pokročilá televize


Zobrazit příspěvek

VÝZVA TVŮRČÍCH ODVĚTVÍ K POZASTAVENÍ JEDNÁNÍ OHLEDNĚ ČLÁNKU 13

15. 1. 2019


KOMU: Vážený pan prezident Tusk, Vážený pan prezident Juncker, Vážený pan prezident Tajani. Vážená paní premiérka Dăncilă, Vážený pan ministr Ciamba, KOPIE: Představitelé a náměstci členských států Evropské unie Předsedkyně Výboru pro právní záležitosti v Evropském parlamentu Stínoví zpravodajové a členové vyjednávacího týmu Evropského parlamentu Evropská komise, Roberto Viola, Mariya Gabriel Tvůrčí odvětví žádají pozastavení vyjednávání ohledně Článku 13[1] Jakožto zástupci audiovizuálního a vydavatelského odvětví působící na evropských trzích jsme…

směrnice, EGTA, regulace reklamy


Zobrazit příspěvek

REKLAMA PŘI ZAPNUTÍ „PAUZY“

8. 5. 2020


V dnešním reklamním ekosystému potřebují značky komunikovat se svými klienty tvořivě, smysluplně a v nevtíravém, bezpečném prostředí. Dokonalý cíl je televize. Belgická komerční společnost SBS byla celosvětovým průkopníkem originálního formátu, jak diváky přesně takovým způsobem zasáhnout: reklamou při stisknutí tlačítka pauza. Tlačítko pauza společnosti SBS, které získalo v Belgii stříbrnou cenu AMMA a Stříbrného lva na Mezinárodním festivalu reklamy v Cannes, bylo nedávno vylepšeno. Tento týden se egtabite ponoří hlouběji…

reklama, inzerce, Pause Button 2.0


Zobrazit příspěvek

INVESTICE DO REKLAMY V CONNECTED TV ROSTOU, ALE POTÍŽÍ JE STÁLE VÍC NEŽ DOST

8. 10. 2019


Investice do reklamy v televizi připojené k internetu významně rostou, ale problémy zůstávají, pokud jde o fragmentaci inventory, nedostatek standardizovaných měřítek, omezení počtu zobrazení či reklamní podvody. V naší nejnovější zprávě o digitálním videu v USA jsme se zaměřili na omezení, která connected TV provázejí, a na názory lídrů v odvětví. Nákupčí reklamy, který uvažuje o connected TV, má možnost nakupovat z různých zdrojů, např. od výrobců streamovacích zařízení, výrobců…

CTV, connected TV, OTT, reklama, investice


Zobrazit příspěvek

POSKYTOVATELÉ VIDEA ZINTENZIVŇUJÍ PODCASTINGOVOU HRU

12. 2. 2020


Stále více poskytovatelů tradičních a online videoslužeb si uvědomuje, že podcasty jsou mocným společníkem videa, a vytváří takové podcasty, které vyhovují vkusu jejich diváků. V podcastech se objevuje všechno od skutečných televizních hvězd přes lekce z historie až po ikonické sci-fi pořady, jako je Battlestar Galactica. V moři 800 000 podcastů je nabídka hodnoty pro značky a fanoušky výrazem odborných dovedností těchto video společností: pokud umějí úspěšný zásah v televizních pořadech…

online média, streamování, podcast, video


Zobrazit příspěvek