< zpět na slovník

Umístění produktu

viz Product placement






Příspěvky, které obsahují slovo Um��st��n�� produktu

PRŮZKUM VÝDAJŮ NA MÉDIA ODHALUJE ROZDÍL MEZI ÚČINNOU A ÚČELNOU NÁVRATNOSTÍ INVESTIC

19. 7. 2021


Poslední studie o návratnosti zkoumá kanály, které mají velký rozsah, méně rizika a krátkodobý i dlouhodobý dopad Pátý díl ze série studií o návratnost od ThinkTV si klade za cíl ukázat, jak maximalizovat návratnost investic výběrem kanálů schopných generovat kladné ROI i krátkodobé a dlouhodobé prodeje. Steve Weaver, ředitel výzkumu ThinkTV, pro Mediaweek vysvětlil: „V minulosti jsme ROI začali považovat za významný ukazatel. Více podniků by mělo přemýšlet o dopadu kampaně z…

televize, reklama, návratnost investic, výzkum, ThinkTV


Zobrazit příspěvek

KONZUMACE LINEÁRNÍ TELEVIZE ZŮSTÁVÁ NAD ÚROVNÍ PŘED PANDEMIÍ

9. 8. 2021


Přehled konzumace lineární televize a denního zásahu v Austrálii, Německu, Velké Británii a Spojených státech ve druhém čtvrtletí 2021. Souhrn: Konzumace lineární televize a denní zásah se oproti rekordním hodnotám během pandemie snížily, ale zůstávají nad úrovní před covidem. Přesto investice do reklamy v lineární televizi nevykazují stejné oživení Zdroj: Samba TV Konzumace lineární televize a denní zásah se oproti rekordním hodnotám během pandemie snížily, ale zůstávají nad úrovní před…

Výzkum, covid - 19, koronavirus, linear television, reklama, investice, sledovanost


Zobrazit příspěvek

VÝZKUM: 6 Z 10 AMERICKÝCH DOMÁCNOSTÍ SE DÍVÁ NA AVOD SLUŽBY

19. 8. 2021


Podle výzkumné společnosti TDG se šest z deseti domácností s televizí připojenou k internetu dívá na bezplatné streamovací služby financované z reklamy. Dominantním poskytovatelem bezplatného videa na vyžádání zůstává YouTube. Rostoucí počet diváků zaznamenávají bezplatné streamovací televizní služby financované reklamou (FAST), jako je Pluto TV a IMDb. „Kvůli práci z domova a nedostatku tradičních možností, jak trávit volný čas během pandemie, začali spotřebitelé mnohem rychleji využívat bezplatné streamovací služby financované…

AVOD, VOD, SVOD, reklama, streaming, předplacené video na vyžádání


Zobrazit příspěvek

PRVNÍ POLOVINU ROKU 2021 FORMOVALO PĚT TRENDŮ VE STREAMOVÁNÍ VIDEA A BUDOU UTVÁŘET I JEHO BUDOUCNOST

9. 7. 2021


V polovině relativně významného roku 2021, kdy přinejmenším v některých částech planety pandemie ustupuje, se objevilo nebo znovu projevilo několik hlavních trendů, které pomohou udávat směr v odvětví streamování videa do budoucna. Rozpory mezi těmito někdy protichůdnými trendy budou formovat další fázi vývoje nyní zcela zřejmé nové generace „televize“. Tyto trendy jsou následující: Konsolidace Společnost AT&T se se slovy „To nevadí“ vzdává svého obchodu s Time Warner, který ji v roce 2018 přišel…

stream, video, CTV, trend


Zobrazit příspěvek

TLAK NA UMÍSTĚNÍ TV REKLAMY ROSTE, CENY ASI PŮJDOU NAHORU

30. 6. 2021


Počáteční opatrnost klientů mizí a televizní reklamní podzim by mohl být silný, naznačují odhady vývoje na televizním trhu. Objem televizní reklamy se podle monitoringu AdIntel společnosti Nielsen Admosphere dostal v květnu na svou nejvyšší letošní úroveň a oproti loňskému květnu se zvýšil téměř o třetinu. O desetinu byl pak vyšší než monitorované investice do televizní reklamy v květnu roku 2019. V prvních dvou letošních měsících byly investice do televizní reklamy ještě poznamenány opatrností televizních zadavatelů v…

televize, reklama, investice, GRP, Media Club, Nova Group


Zobrazit příspěvek

LINEÁRNÍ PROGRAMY MOŽNÁ PŘECE JEN NEJSOU NA ODPIS

21. 7. 2021


Podle agentury Horowitz Research jsou reklamou podporované možnosti streamování čím dál oblíbenější. ROCHELLE, New York — Přestože se předplacené služby na trhu streamování množí, na síle stále nabírají reklamou podporované možnosti streamování, uvádí agentura Horowitz Research ve zprávě o stavu sledování televize a streamování v roce 2021 („State of Viewing and Streaming 2021“). Výsledky průzkumu zpochybňují dojem, že ve světě streamování, kde zpočátku dominovaly placené služby videa na vyžádání (SVOD) jako…

Lineární televize, lineární TV, výzkum, měření, stream, SVOD, AVOD, video na vyžádání, reklama


Zobrazit příspěvek

TELEVIZORY A MNOHOVESMÍR FILMOVÉHO ŠÍLENSTVÍ

19. 8. 2021


Zužování propasti mezi kinem a pohovkou Touha dívat se na nové filmy doma není nová. Spotřebitelé si to přejí už dlouho. Vlastníci kin ale dosud bránili experimentům, kdy studia uváděla nové filmy ve stejný den pro diváky v kinech i doma. Vliv pandemie a streamovací služby poskytující obsah přímo spotřebitelům přiměly studia k akci. Premiérám filmů ve stejný den doma i v kinech hraje do karet další faktor: vývoj možností…

lineární televize, streaming, kino, výzkum, trendy


Zobrazit příspěvek

NOVA CHYSTÁ KANÁL NOVA LADY, NOVA 2 SE ZMĚNÍ NA NOVA FUN

5. 8. 2021


Portfolio tematických stanic skupiny Nova se rozroste o nový ženský kanál Nova Lady. Změnami zároveň procházejí stanice Nova 2 a Nova Action. Generální ředitel TV Nova Jan Vlček představuje nové portfolio stanic skupiny Nova, zdroj: MediaGuru.cz Televizní skupina Nova chystá změny ve svých tematických kanálech. Stanice Nova 2 se v průběhu podzimu přejmenuje na Nova Fun a bude se více zaměřovat na obsah pro mladší cílovou skupinu. Nova Action prošla repositioningem a mění svůj koncept, grafiku i obsah. Během…

TV Nova, Nova Group, stanice


Zobrazit příspěvek

NOVÝ PRŮZKUM ODHALIL, ŽE TV JE „NEJMÉNĚ RISKANTNÍ“ FORMOU REKLAMY

21. 11. 2019


Přestože se návratnost investice liší v závislosti na značce a kampani, lineární TV a video-on-demand vykazují třikrát nižší variaci než u jiných médií.   Nový průzkum ukazuje, že TV je nejméně riskantní formou reklamy, která ve srovnání s jinými mediálními kanály poskytuje nejdůslednější návratnost investice. Studie provedená společnostmi Gain Theory, MediaCom a Wavemaker na zadání společnosti Thinkbox, zjistila, že reklama v lineární TV a broadcast video-on-demand (BVoD) vykazují pouze 20%…

reklama, inzerce, TV, televize, VOD, BVOD, video na vyžádání, ROI, návratnost investic, generátor poptávky


Zobrazit příspěvek

TRENDY MĚSÍCE: ROI, B2B A TELEVIZE NOVÉ GENERACE

19. 3. 2021


Tento měsíc: Jak mohou inzerenti zdvojnásobit návratnost investic (ROI), některé výzvy a příležitosti pro B2B marketéry a budoucí podmínky pro televizní reklamu a diváky. Polovina značek dosahuje ROI ve výši 1,6 USD, ale ty nejefektivnější mohou tento výsledek zdvojnásobit Podle dat od společnosti Nielsen mohou inzerenti za každý dolar investovaný do médií očekávat průměrnou návratnost prodeje 1,06 USD. 25% těch nejefektivnějších  inzerentů však může dosáhnout ROI 2,09 USD – což je…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, Nielsen, výzkum, ROI, reklama, investice, B2B, B2C


Zobrazit příspěvek