< zpět na slovník

Teleshopping

Speciální forma prodeje produktů v televizním vysílání. Podle Vysílacího zákona se jedná o přímou nabídku zboží, a to včetně nemovitého majetku, práv a závazků, nebo služeb, určenou veřejnosti a zařazenou do rozhlasového či televizního vysílání za úplatu nebo obdobnou protihodnotu. Podstatou teleshoppingu tedy není pouhá prezentace produktu jako v reklamě, ale jeho přímá (i když neadresná) nabídka. Vysílací zákon rozlišuje teleshoppingové šoty a souvislé teleshoppingové bloky. Teleshoppingové šoty se včítají do reklamních limitů, teleshoppingové bloky v délce trvání nad 15 minut se do reklamních limitů nezapočítávají. Teleshoppingové šoty i bloky musí být jako teleshopping zřetelně označené. Vysílací zákon dokonce umožňuje vysílání televizních programů zaměřených výhradně na reklamu a teleshopping.






Příspěvky, které obsahují slovo Teleshopping

UZAVŘENÍ DOHODY OHLEDNĚ NOVÉ SMĚRNICE O MEDIÁLNÍCH SLUŽBÁCH (AVMS DIRECTIVE)

26. 4. 2018


Evropský parlament a bulharské předsednictví Rady Evropské unie se ve čtvrtek večer dohodly na základních pravidlech pro audiovizuální mediální služby včetně digitálních platforem. Upravená legislativa se bude týkat nejen vysílatelů, ale i platforem poskytujících videa na vyžádání (VOD) a platforem umožňujících sdílení videí jako například Netflix, YouTube nebo Facebook, a dále živého streamování na platformách se sdílenými videi. Účastníkům jednání za Evropský parlament se podařilo prosadit zvýšenou ochranu dětí a…

směrnice, EGTA, regulace reklamy


Zobrazit příspěvek

PŘICHÁZÍ DOBA MASOVÉHO VYUŽÍVÁNÍ TZV. SHOPPABLE TV REKLAM

29. 10. 2019


Inzerenti — a mateřská společnost NBC Universal, Comcast – se bezesporu zaradují. Po květnovém otestování tzv. shoppable reklam v lineárním vysílání pořadů  „Today” (značka Walmart), French Open (značka Lacoste), Tour de France (značka Zwift) a „Songland” (značka Roli), vypustila mediální společnost NBCU reklamní formát s QSR kódem do svých lifestylových pořadů a pořadů bez scénáře.    Technologie ShoppableTV vytvořená technologickou společností, jejíž jméno nebylo zveřejněno, vypadá uživatelsky velmi jednoduše. Její schopnost fungovat…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, adresovatelná televize, pokročilá televize, CTV, connected TV, Shoppable TV


Zobrazit příspěvek