< zpět na slovník

TS0-3

viz Odložené sledování






Příspěvky, které obsahují slovo TS0-3

VÝZVA TVŮRČÍCH ODVĚTVÍ K POZASTAVENÍ JEDNÁNÍ OHLEDNĚ ČLÁNKU 13

15. 1. 2019


KOMU: Vážený pan prezident Tusk, Vážený pan prezident Juncker, Vážený pan prezident Tajani. Vážená paní premiérka Dăncilă, Vážený pan ministr Ciamba, KOPIE: Představitelé a náměstci členských států Evropské unie Předsedkyně Výboru pro právní záležitosti v Evropském parlamentu Stínoví zpravodajové a členové vyjednávacího týmu Evropského parlamentu Evropská komise, Roberto Viola, Mariya Gabriel Tvůrčí odvětví žádají pozastavení vyjednávání ohledně Článku 13[1] Jakožto zástupci audiovizuálního a vydavatelského odvětví působící na evropských trzích jsme…

směrnice, EGTA, regulace reklamy


Zobrazit příspěvek

PĚT ZPŮSOBŮ, JAK KORONAVIRUS MĚNÍ NAŠE ZVYKY PŘI SLEDOVÁNÍ MÉDIÍ

25. 3. 2020


Co se změnilo na tom, jak lidé konzumují média, a co to znamená pro zadavatele reklamy? Řada zemí se zcela nebo částečně uzavírá a miliony z nás tráví více času doma, aby zpomalili šíření koronaviru. S použitím údajů z projektu měření sledovanosti a reklamního monitoringu společnosti Kantar jsme zaznamenali některé krátkodobé změny v chování diváků při sledování médií napříč několika trhy a stanovili dopady na zadavatele reklamy. 1. Lidé se během…

covid-19, coronavirus, lockdown, reklama, inzerce, TV, televize, streamování, sledovanost, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

SIGNALIZOVÁNÍ ÚSPĚCHU: JAK REKLAMA V TELEVIZI SIGNALIZUJE VYŠŠÍ KVALITU ZNAČKY

24. 9. 2020


• Velká nová studie odhaluje, že se mediální kanály velmi liší svou schopností předávat signály, které jsou pro značku životně důležité• Nejsilnější signály ve všech kategoriích a u všech diváků stále přináší televize• Sociální média a stránky pro sdílení videa mají významně podprůměrné výsledky• Vnímaná kvalita a popularita reklamy v televizi je dvojnásobná oproti reklamě na sociálních médiích Nová, dnes zveřejněná studie zjišťuje, že televize je médium, které značkám s…


Zobrazit příspěvek

ONLINE BYZNYS PROSPERUJE DÍKY TELEVIZI; GLOBÁLNÍ DATA ODHALUJÍ KLÍČOVÝ VÝZNAM TV REKLAMY PRO E-COMMERCE

14. 6. 2018


Celosvětová data ukazují, v jakém rozsahu nyní internetové firmy investují do televizní reklamy. V některých zemích se dokonce stávají největšími zadavateli televizní reklamy. Údaje shromážděné skupinou The Global TV Group – neformálním uskupením asociací televizních společností a medizastupitelství v Evropě, USA, Kanadě, Austrálii a Střední Americe – ukazují, že od Brazílie po Německo si společnosti jako Amazon, Zalando, Netflix, Expedia a Airbnb budují svou image, pověst a zajišťují prodej díky zásahu a…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, reklama, inzerce, online média, Amazon, Google


Zobrazit příspěvek

ALZA.CZ UŽ SYPE DO REKLAMY VÍC NEŽ KAUFLAND I LIDL

22. 1. 2020


V roce 2019 tady televize odvysílaly znovu víc reklam a zároveň reklamní spoty zdražily. Nejsilnějším zadavatelem roku byl podle Nielsen Admosphere největší český e-shop Alza.cz. Nejsilnějším zadavatelem uplynulého roku 2019 se stal největší tuzemský e-shop Alza.cz, který proinzeroval téměř 1,8 miliardy Kč. Přeskočil tak loni první Kaufland i druhý Lidl. Letos druhý Kaufland v médiích umístil reklamu v hodnotě 1,7 miliardy a třetí Lidl přes 1,5 miliardy. Následují Sazka, Procter & Gamble,…

marketing, TV, televize, lineární televize, lineární TV, rozhlas, rádio, tisk, online média, AKA, reklama, inzerce


Zobrazit příspěvek

ČEŠI TRÁVÍ S MÉDII STÁLE VÍCE DENNÍHO ČASU

9. 3. 2020


Růst času, který médiím věnujeme, souvisí s rozšiřováním elektronických zařízení v populaci, ukazují data Nielsen Admosphere. Průměrný denní čas, kteří Češi tráví s médii, vystoupal loni na 7:14 hodin a ve srovnání s předcházejícím rokem se zvýšil o 14 minut. Do celkového mediálního času se započítává i souběžné sledování médií (např. brouzdání na internetu při sledování TV). Vyplývá to z dat Nielsen Admosphere, která na sobotní konferenci New Media Inspiration 2020 přiblížila Hana Friedlaenderová z této agentury.…

sledovanost, TV, televize, rozhlas, rádio, tisk, online média, lineární televize, lineární TV, konzumace médií


Zobrazit příspěvek

PROČ JE TELEVIZE STÁLE NEJEFEKTIVNĚJŠÍ FORMOU REKLAMY NA SVĚTĚ

20. 11. 2017


U příležitosti Světového dne televize se poprvé v historii spojili televizní vysilatelé a asociace z celého světa v rámci nedávno vytvořené skupiny Global TV Group. Jako nový jednotný hlas televize dnes zveřejňují globální data, která poukazují na odolnost a sílu televize jako reklamního media. ‘The Global TV Deck’ obsahuje data z 19 zemí, vybrané údaje jsou k uvedeny níže, a širší ukázka pak k dispozici ke stažení zde. Projekt ‘The Global TV Deck’ je vytvořen tak,…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, efektivita reklamy, data, sledovanost


Zobrazit příspěvek