< zpět na slovník

Sledovanost

viz Rating






Příspěvky, které obsahují slovo Sledovanost

ATO: TELEVIZNÍ SLEDOVANOST SE ZVÝŠILA O 45 MINUT DENNĚ

20. 3. 2020


Čas strávený u televizní obrazovky se v průměru denně zvýšil o 45 minut, sledování zpravodajských TV relací narostlo až dvojnásobně. Od úterý 10. března, kdy vláda s ohledem na pandemii  koronaviru  zakázala kulturní, sportovní a společenské akce s účastí nad 100 osob a vyhlásila uzavření škol od následujícího dne, lze v českých datech pozorovat prudký nárůst denní sledovanosti televize. Další zpřísňování vládních opatření přispěla v posledních dnech ke zvýšení sledovanosti v…

covid-19, coronavirus, lockdown, TV, televize, sledovanost, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

CO ŘÍKAJÍ PEOPLEMETRY

2. 6. 2020


Měření sledovanosti televize, které v České republice probíhá elektronicky pomocí tzv. peoplemetrů, slaví právě dnes své 23. narozeniny. Touto metodou se u nás začalo měřit už v roce 1997. Od té doby doznalo měření řady změn a dnes patří mezi nejvyspělejší na světě. Realizátorem výzkumu pro zadavatele a majitele projektu, Asociaci televizních organizací (ATO), je výzkumná agentura Nielsen Admosphere. Co nám data z měření říkají? Díky datům z peoplemetrového projektu…

peoplemetr, TV, televize, sledovanost, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

TELEVIZNÍ SPOLEČNOSTI A STANICE SE POOHLÍŽEJÍ PO NOVÝCH ZPŮSOBECH MĚŘENÍ VŠECH DIVÁKŮ SVÉHO OBSAHU

26. 9. 2019


Vedení televizních společností již dlouho zastává názor, že každý divák se počítá. Nikdy nepodnikla takovou spoustu kroků, aby se ujistila, že dokážou započítat každého diváka. Z diváků se stávají konzumenti videa vysílaného na mnoha obrazovkách, snahy změřit je jsou nyní běžnou praxí. V posledních několika týdnech místní TV stanice prohlásily, že ke zjištění sledovanosti svých pořadů hodlají přestat s používáním tradičních hodnocení, a slibují, že místo toho budou spoléhat na…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, sledovanost, měření


Zobrazit příspěvek

TELEVIZI SLEDUJEME VÍCE A V LEPŠÍ KVALITĚ

15. 3. 2018


Televizi v současnosti najdeme v 95 % českých domácností. Čas, který u ní trávíme, navíc neustále roste. Češi starší 15 let ji v průměru sledují 3 hodiny a 45 minut denně, což je o 31 minut více než před deseti lety. Navíc sledují vysílání v lepší kvalitě: téměř dvě třetiny televizních domácností už přijímají stanice v HD rozlišení. Kontinuálně roste také vybavenost domácností dalšími technologiemi: stoupá jak počet notebooků, tak…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, sledovanost, crossmediální měření


Zobrazit příspěvek

PĚT ZPŮSOBŮ, JAK KORONAVIRUS MĚNÍ NAŠE ZVYKY PŘI SLEDOVÁNÍ MÉDIÍ

25. 3. 2020


Co se změnilo na tom, jak lidé konzumují média, a co to znamená pro zadavatele reklamy? Řada zemí se zcela nebo částečně uzavírá a miliony z nás tráví více času doma, aby zpomalili šíření koronaviru. S použitím údajů z projektu měření sledovanosti a reklamního monitoringu společnosti Kantar jsme zaznamenali některé krátkodobé změny v chování diváků při sledování médií napříč několika trhy a stanovili dopady na zadavatele reklamy. 1. Lidé se během…

covid-19, coronavirus, lockdown, reklama, inzerce, TV, televize, streamování, sledovanost, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

SPOLEČNÉ SLEDOVÁNÍ V DOBĚ KORONAVIRU

28. 4. 2020


Kim Portrate, think.tv Během pandemie COVID-19 dodává televize lepší hodnotu než kdy dřív. Jednoduchým důvodem je společné sledování. Pokud jste se se svou rodinou v posledních týdnech shromažďovali kolem televize jako já, nejste sami. V době odloučení hledáme nějaké spojení a televize upevnila svou roli v našich životech jako místo propojení pro rodiny všech podob a velikostí. Když se lidé sejdou, aby sdíleli televizní zážitky, říká se tomu společné sledování.…

covid-19, coronavirus, TV, televize, reklama, inzerce, sledovanost, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

PROČ SE TV POSOUVÁ SMĚREM K MĚŘENÍ ZALOŽENÉMU NA IMPRESÍCH A K OBCHODOVÁNÍ CÍLENÉMU NA KONKRÉTNÍ PUBLIKUM

17. 12. 2019


Diváci a zadavatelé reklamy začali očekávat větší personalizaci a zaměření Moc a hodnotu televizní reklamy uznávají nákupčí v oblasti tradičního i online obsahu. Tento obrazový a zvukový formát, který běží na celé obrazovce a nedá se přeskočit, přináší výsledky zadavatelům jak brandové, tak výkonové reklamy. Nákupčí nejvíce láká představa, že větší dostupnost údajů o sledování pořadů a adresovatelných obrazovek brzy napomůže ještě přesněji cílenému nákupu napříč dodavateli prémiového video obsahu.…

adresovatelná televize, pokročilá televize, cílení na diváky, reklama, inzerce, imprese, TV, televize, online média, měření, data, sledovanost, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

TV SLEDOVANOST LONI ROSTLA VE VŠECH ZEMÍCH STŘEDNÍ EVROPY

25. 2. 2021


Nejdelší dobu před televizní obrazovkou tráví z diváků střední Evropy Maďaři, nejvíc se sledovanost loni zvýšila v Česku a na Slovensku. V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla především celosvětová pandemie onemocnění covid-19 a navazující vládní opatření proti jeho šíření, jež vedly k tomu, že lidé trávili mnohem více času doma. Patrný byl nárůst sledovanosti napříč všemi věkovými skupinami diváků včetně…


Zobrazit příspěvek

SLEDOVÁNÍ TELEVIZE VE VELKÉ BRITÁNII PROCHÁZÍ HLUBOKOU ZMĚNOU

24. 4. 2020


Britská vláda nařídila Spojenému království omezit volný pohyb 23. března a nová studie odhaluje dramatické změny zvyků při sledování televize po měsíci stráveném doma v odloučení. Například konzumace zpravodajství se v prvních třech týdnech omezení pohybu více než zdvojnásobila (zvýšení o 124 %). Máme jasné důkazy, že se teď rodiny dívají na televizi více společně a čím dál větší popularitě se těší komedie a nostalgické pořady.  To jsou některá z klíčových…

covid-19, coronavirus, lockdown, sledovanost, TV, televize, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

GENERACE Z SI ZVYKÁ NA TELEVIZI

19. 6. 2020


Generace Z se obvykle tradičním médiím příliš nevěnuje, ale COVID-19 přitahuje k televizi i mladší diváky a jejich zvyky při konzumaci médií pravděpodobně natrvalo změní. To si myslí Daniel Bischoff, ředitel pro marketing a provoz RTL AdConnect, části mediální skupiny RTL Group sídlící v Lucemburku.Ve svém vyjádření pro WARC poukazuje na to, že „televize v celé Evropě… znovu získává roli rodinného krbu“ - místa, kde se lidé scházejí, aby si…

generace Z, covid-19, coronavirus, TV, televize, sledovanost, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek