< zpět na slovník

Sledování televize

V kontextu PEM je to taková televizní aktivita respondenta, která zahrnuje:

  • Živé sledování televize (Definováno jako přítomnost osoby v místnosti, v níž je zapnut televizní přijímač zobrazující živé vysílání TV kanálu (tj. v reálném čase), a přihlášení této osoby prostřednictvím TV metrového systému.)
  • Nahrávání (Zaznamenávání televizního vysílání videorekordérem nebo jiným zařízením, které to umožňuje. Nahrávání může být prováděno na jiném TV kanálu, než který je živě sledován. U nahrávání není známa osoba, pouze domácnost. Tato aktivita není zahrnuta do živého sledování.)
  • Přehrávání (Definováno jako přítomnost osoby v místnosti, v níž je zapnut televizní přijímač a videorekordér, DVD nebo jiné zařízení, které to umožňuje, který přehrává obsah záznamu ze zapnutého videa, DVD či jiného zařízení podobné funkčnosti. Nerozlišuje se původ záznamu. Tato aktivita není zahrnuta do živého sledování.)
  • Sledování teletextu (Definováno jako přítomnost osoby v místnosti, v níž je zapnut televizní přijímač, na kterém je naladěn neprůhledný teletext libovolného TV kanálu. Tato aktivita není zahrnuta do živého sledování. Sledování průhledného teletextu se považuje za živé sledování.)






Příspěvky, které obsahují slovo Sledování televize

SLEDOVÁNÍ TELEVIZE VE VELKÉ BRITÁNII PROCHÁZÍ HLUBOKOU ZMĚNOU

24. 4. 2020


Britská vláda nařídila Spojenému království omezit volný pohyb 23. března a nová studie odhaluje dramatické změny zvyků při sledování televize po měsíci stráveném doma v odloučení. Například konzumace zpravodajství se v prvních třech týdnech omezení pohybu více než zdvojnásobila (zvýšení o 124 %). Máme jasné důkazy, že se teď rodiny dívají na televizi více společně a čím dál větší popularitě se těší komedie a nostalgické pořady.  To jsou některá z klíčových…

covid-19, coronavirus, lockdown, sledovanost, TV, televize, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

SLEDOVÁNÍ TELEVIZE SE VRACÍ ZPĚT DO OBÝVACÍHO POKOJE

29. 3. 2021


Výzkum společnosti FreeWheel, poskytovatele technologické platformy pro reklamu, jasně mapuje současný televizní průmysl a ukazuje, že po deseti letech změn a v souvislosti s tím, jak se během poslední dekády konzumace médií roztříštila mezi jednotlivá zařízení, se mnoho lidí vrátilo do obývacího pokoje, aby tu sledovalo televizi připojenou k internetu.  V jubilejním desátém vydání zprávy o trhu videa v USA (US Video Marketplace Report) načrtl dceřiný podnik společnosti Comcast časovou osu událostí, které formovaly…


Zobrazit příspěvek

PĚT ZPŮSOBŮ, JAK KORONAVIRUS MĚNÍ NAŠE ZVYKY PŘI SLEDOVÁNÍ MÉDIÍ

25. 3. 2020


Co se změnilo na tom, jak lidé konzumují média, a co to znamená pro zadavatele reklamy? Řada zemí se zcela nebo částečně uzavírá a miliony z nás tráví více času doma, aby zpomalili šíření koronaviru. S použitím údajů z projektu měření sledovanosti a reklamního monitoringu společnosti Kantar jsme zaznamenali některé krátkodobé změny v chování diváků při sledování médií napříč několika trhy a stanovili dopady na zadavatele reklamy. 1. Lidé se během…

covid-19, coronavirus, lockdown, reklama, inzerce, TV, televize, streamování, sledovanost, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

HODNOTA TELEVIZE V DOBĚ KORONAVIRU

26. 3. 2020


Televizní reklama má pro obchod důležitou roli - udržovat ho v době koronavirové krize v chodu Když je živobytí lidí v ohrožení a všichni se bojíme o své milované, všechno ostatní je tak trochu vedlejší, bezvýznamné. A tak si musím stále připomínat, že to význam má. Že život pokračuje. Nemůžeme se všichni zastavit a jen přežívat. Jak říká Robert Frost: „Chceme-li se z něčeho dostat, vždy si tím nejprve musíme projít.“ Dívám…

covid-19, coronavirus, reklama, inzerce, značka, TV, televize, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

TELEVIZE STÁLE VEDE. I DNEŠNÍ DĚTI INTERNETU U NÍ SEDÍ NEJČASTĚJI

9. 4. 2018


I když se z velké části přesunuly od obrazovky k monitoru či chytrému telefonu, televizní vysílání u nich stále vede. Průzkum ukázal, že i dnešní děti, co se médií týče, stále preferují televizi. Výzkum životního stylu dětí, který si nechala zpracovat Asociace televizních organizací (ATO), ukazuje, že mezi mediálními aktivitami stále vede sledování televize. Denně nebo téměř denně se k němu hlásí téměř tři čtvrtiny dětí ve věku od čtyř…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, sledovanost


Zobrazit příspěvek

CO PRO LIDI NA CELÉM SVĚTĚ ZNAMENÁ TELEVIZE

14. 2. 2020


Zkušenosti při sledování televize se v posledních letech drasticky mění, zejména s nárůstem streamovacích služeb a všech nových nařízení, která k nim zajišťují přístup. Způsob, jakým publikum denně konzumuje televizi, se neustále vyvíjí, a proto čím dál více potřebujeme aktuální údaje, které nám chování lidí přesně ukážou. Tento týden se egtabite zaměřuje na projekt, který realizovala společnost ViacomCBS ve spolupráci s Global TV Group. Bližší pohled Projektu, jehož cílem je osvětlit,…

TV, televize, výzkum, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

PROČ JE TELEVIZE STÁLE NEJEFEKTIVNĚJŠÍ FORMOU REKLAMY NA SVĚTĚ

20. 11. 2017


U příležitosti Světového dne televize se poprvé v historii spojili televizní vysilatelé a asociace z celého světa v rámci nedávno vytvořené skupiny Global TV Group. Jako nový jednotný hlas televize dnes zveřejňují globální data, která poukazují na odolnost a sílu televize jako reklamního media. ‘The Global TV Deck’ obsahuje data z 19 zemí, vybrané údaje jsou k uvedeny níže, a širší ukázka pak k dispozici ke stažení zde. Projekt ‘The Global TV Deck’ je vytvořen tak,…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, efektivita reklamy, data, sledovanost


Zobrazit příspěvek

TELEVIZE PŘINÁŠÍ NEJLEPŠÍ NÁVRATNOST INVESTIC – STUDIE OD SCREENFORCE FINLAND

10. 4. 2020


Tento týden přichází egtabite s hloubkovou studií z finského trhu o návratnosti investic. Studii provedly Screenforce Finland, národní orgán komerčních televizí, a Sellforte, nezávislá technologická společnost, která se specializuje na měření návratnosti investic do marketingu podle kanálů. A tato měření dokazují, že televize celkově (v tomto případě lineární a online, bez programatické) přináší dlouhodobě nejvyšší inkrementální prodeje a dává inzerentům silný argument, aby do ní investovali.  Měření reklamy v televizi jako…

TV, televize, ROI, návratnost investic, reklama, inzerce, efektivita reklamy, výzkum, lineární TV, lineární televize


Zobrazit příspěvek

SPOLEČNÉ SLEDOVÁNÍ V DOBĚ KORONAVIRU

28. 4. 2020


Kim Portrate, think.tv Během pandemie COVID-19 dodává televize lepší hodnotu než kdy dřív. Jednoduchým důvodem je společné sledování. Pokud jste se se svou rodinou v posledních týdnech shromažďovali kolem televize jako já, nejste sami. V době odloučení hledáme nějaké spojení a televize upevnila svou roli v našich životech jako místo propojení pro rodiny všech podob a velikostí. Když se lidé sejdou, aby sdíleli televizní zážitky, říká se tomu společné sledování.…

covid-19, coronavirus, TV, televize, reklama, inzerce, sledovanost, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek