< zpět na slovník

STA

Rozvod společné televizní antény v bytových domech. V rámci tohoto systému může být šířeno pozemní (terestrické) vysílání v lokálním domovním kabelovém rozvodu. Zároveň může být tímto rozvodem šířena nabídka smluvních kabelových operátorů nebo služeb poskytovatelů internetového připojení.






Příspěvky, které obsahují slovo STA

POŠETILOST A OTÁZKA ZA MILIARDU: STAČÍ 1,7 SEKUNDY, ABY REKLAMA ZAFUNGOVALA? NE, ALE JDE O VÍC NEŽ O FACEBOOK

12. 8. 2020


Profesorka Karen Nelson-Field provedla řadu studií na Facebooku, YouTube, Instagramu a v televizi v Austrálii i na mezinárodních trzích, kde zkoumala, jaká pozornost je věnována reklamě. Získala údaje, které odpovídají na zásadní otázku, kterou si mnoho marketérů a mediálních specialistů dosud nepokládá nebo se o ni nezajímá: Kolik času před zraky uživatelů nebo diváků reklama potřebuje, aby byla efektivní? V průměru diváci nevěnují vůbec žádnou pozornost přibližně 50% času, kdy…

reklama, inzerce, TV, televize, online média, Facebook, Instagram, YouTube, efektivita reklamy, sociální sítě, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

VOYO SE CHCE POSTAVIT VEDLE NETFLIXU A DISNEY+

26. 4. 2021


Prostor na trhu placených videosloužeb si chce vybudovat portál Voyo. „Abychom se dostali dál, budeme muset každý rok zdvojnásobit počet předplatitelů," říká ředitel digitálních médií CME Daniel Grunt. Vedení internetových aktivit společnosti Central European Media Enterprises (CME) se od letošního března ujal Daniel Grunt. Spolu s tím převzal zodpovědnost i za digitální směřování tuzemské TV Nova. Právě o prioritách v digitální strategii TV Nova v letošním roce a o proměně této strategie jsme v rozhovoru…


Zobrazit příspěvek

ANALÝZA: STAV TRHU TELEVIZNÍ REKLAMY V ROCE 2020

3. 12. 2020


V důsledku koronavirové pandemie výnosy z televizní reklamy prudce klesly a přiměly vysílatele zredukovat rozpočty na obsah a zrevidovat výdaje. Tim Dams zkoumá rozsah poklesu výdajů na reklamu a posuzuje pravděpodobnou míru zotavení. „Mohlo to být horší.“ To je verdikt reklamního giganta GroupM v nově zveřejněném výzkumu o stavu reklamního trhu v roce 2020. Po devíti měsících pandemie covidu-19 Group M - do níž patří agentury pro nákup mediálního prostoru…


Zobrazit příspěvek

PROČ JE TELEVIZNÍ REKLAMA STÁLE HYBNOU SILOU PRODEJE AUTOMOBILŮ

3. 2. 2020


Multiplatformní přístup je pro úspěšné cílení na kupce automobilů zásadní. Je ale důležité si pamatovat, že pokud jde o zásah těchto potenciálních kupujících, na prvním místě je stále televizní reklama. Pokud váš klient z automobilového průmyslu zvažuje, že omezí nákup reklamního prostoru v televizi, pak mu hrozí, že přijde o nejdůležitější aspekt na cestě kupujícího k pořízení automobilu. Je to volba, která klienta nakonec může stát mnohem víc, než kolik ušetří. …

reklama, inzerce, TV, televize, lineární TV, lineární televize, adresovatelná televize


Zobrazit příspěvek

MEDIÁLNÍ PRŮMYSL PŘEDSTAVUJE TV STANOVY PRO „ZODPOVĚDNÉ A TRANSPARENTNÍ“ MĚŘENÍ REKLAMY

21. 10. 2019


Sdružení TV a rozhlasových mediazastupitelství, egta, představilo „progresivní TV stanovy týkající se závazku televizních společností k zodpovědnému a transparentnímu měření reklamy v TV/video ekosystému.“ Stanovy, které podpořila i skupina The Global TV Group, podepsala většina 155 členských mediazastupitelství  ve více než 42 zemích spolu s obchodními orgány jako jsou Screenforce, Thinkbox, ThinkTV a the VAB. Mluvčí sdružení egta informoval Digital TV Europe. že vedení členských společností sdružení egta, kteří stanovy podepsali jsou:  Jan…

EGTA, reklama, inzerce, cross-mediální měření, cross-platformní měření


Zobrazit příspěvek

PROČ NASTAL ČAS PŘEHODNOTIT TV PLÁNOVÁNÍ

20. 5. 2019


Po zveřejnění nejnovější zprávy o televizním sledování organizací BARB hovoří Emma Moorhead z mediální společnosti Wavemaker o tom, jak nová data z více obrazovek mění způsob, jakým agentury plánují televizi.  Mediální průmysl hledá svatý grál: Jeden zdroj měření TV sledování napříč všemi obrazovkami a kanály. V roce 2018 jsme tomu o krok blíž díky představení údajů o sledování TV na více obrazovkách, což je první fáze iniciativy Project Dovetail organizace BARB.…

cross-mediální měření, cross-platformní měření, BVOD, VOD, video na vyžádání, online média, video, reklama, inzerce, TV, televize, lineární televize, lineární TV, sledovanost


Zobrazit příspěvek

TELEVIZNÍ SPOLEČNOSTI A STANICE SE POOHLÍŽEJÍ PO NOVÝCH ZPŮSOBECH MĚŘENÍ VŠECH DIVÁKŮ SVÉHO OBSAHU

26. 9. 2019


Vedení televizních společností již dlouho zastává názor, že každý divák se počítá. Nikdy nepodnikla takovou spoustu kroků, aby se ujistila, že dokážou započítat každého diváka. Z diváků se stávají konzumenti videa vysílaného na mnoha obrazovkách, snahy změřit je jsou nyní běžnou praxí. V posledních několika týdnech místní TV stanice prohlásily, že ke zjištění sledovanosti svých pořadů hodlají přestat s používáním tradičních hodnocení, a slibují, že místo toho budou spoléhat na…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, sledovanost, měření


Zobrazit příspěvek

DŮVOD, PROČ JE TELEVIZE STÁLE NEJMOCNĚJŠÍM REKLAMNÍM MÉDIEM

28. 8. 2018


Když se mediální prostředí začalo fragmentovat a objevovaly se nové reklamní prostředky, televize se za poslední dvě dekády musela začít radikálně vyvíjet. Kvůli těmto změnám, mnoho lidí začalo spekulovat o relevanci televizní reklamy v digitálním světě a ptát se, jestli by se peníze vynakládané za reklamu měly přesunout jinam. Ačkoli televize se svým obrovským dosahem nemá konkurenci, v minulosti bylo obtížné změřit a zvyšovat její skutečnou účinnost. To se ovšem nyní mění.…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, reklama, inzerce


Zobrazit příspěvek

TELEVIZE STÁLE VEDE. I DNEŠNÍ DĚTI INTERNETU U NÍ SEDÍ NEJČASTĚJI

9. 4. 2018


I když se z velké části přesunuly od obrazovky k monitoru či chytrému telefonu, televizní vysílání u nich stále vede. Průzkum ukázal, že i dnešní děti, co se médií týče, stále preferují televizi. Výzkum životního stylu dětí, který si nechala zpracovat Asociace televizních organizací (ATO), ukazuje, že mezi mediálními aktivitami stále vede sledování televize. Denně nebo téměř denně se k němu hlásí téměř tři čtvrtiny dětí ve věku od čtyř…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, sledovanost


Zobrazit příspěvek

JAK SE GOOGLE, FACEBOOK, MICROSOFT A AMAZON STÁVAJÍ NEJMANIPULATIVNĚJŠÍMI ZADAVATELI REKLAMY V TELEVIZI

4. 2. 2020


Největším reklamám od největších značek ve velkých televizních okamžicích dříve vévodila auta, sladkosti a pivo. Teď - jako ve všem ostatním - je to big tech. Již 32 let měří Ad Meter deníku USA Today popularitu reklamy během Superpoháru a letošní seznam vypadá úplně jinak než dřív. Google získal spot č. 3, Amazon č. 7 a Microsoft č. 9. Svůj vůbec první superpohárový spot vysílal dokonce i Facebook, který skončil…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, reklama, inzerce, Facebook, Amazon, Google, Microsoft, Superpohár, budování značky


Zobrazit příspěvek