< zpět na slovník

SSP

viz Nabídka nákupní platformy (SSP)






Příspěvky, které obsahují slovo SSP

INVESTICE DO REKLAMY V CONNECTED TV ROSTOU, ALE POTÍŽÍ JE STÁLE VÍC NEŽ DOST

8. 10. 2019


Investice do reklamy v televizi připojené k internetu významně rostou, ale problémy zůstávají, pokud jde o fragmentaci inventory, nedostatek standardizovaných měřítek, omezení počtu zobrazení či reklamní podvody. V naší nejnovější zprávě o digitálním videu v USA jsme se zaměřili na omezení, která connected TV provázejí, a na názory lídrů v odvětví. Nákupčí reklamy, který uvažuje o connected TV, má možnost nakupovat z různých zdrojů, např. od výrobců streamovacích zařízení, výrobců…

CTV, connected TV, OTT, reklama, investice


Zobrazit příspěvek

TELEVIZI SLEDUJEME VÍCE A V LEPŠÍ KVALITĚ

15. 3. 2018


Televizi v současnosti najdeme v 95 % českých domácností. Čas, který u ní trávíme, navíc neustále roste. Češi starší 15 let ji v průměru sledují 3 hodiny a 45 minut denně, což je o 31 minut více než před deseti lety. Navíc sledují vysílání v lepší kvalitě: téměř dvě třetiny televizních domácností už přijímají stanice v HD rozlišení. Kontinuálně roste také vybavenost domácností dalšími technologiemi: stoupá jak počet notebooků, tak…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, sledovanost, crossmediální měření


Zobrazit příspěvek

DIVÁCI ZABÍJEJÍ TELEVIZNÍ MĚŘENÍ A NĚCO SE MUSÍ ZMĚNIT

11. 2. 2020


V éře connected TV, streamování přímo spotřebitelům a zarážejících spotřebitelských zvyklostí generace Z prochází televizní měření dramatickou změnou. Žádná dostupná měna dnes nemůže nezávisle pokrýt stále různorodější a fragmentovanější ekosystém multiplatformní distribuce videa. Pokusy o posouzení hodnoty, hloubky a zásahu sledování vůči společnému jmenovateli budou vykazovat větší nepřesnosti kvůli špatné integraci nových platforem a modelů.   Vinou rostoucí fragmentace se model jednotné měny rozpadl. Noví ambiciózní poskytovatelé měření prohlašují, že…

TV, televize, online média, CTV, connected TV, lineární televize, lineární TV, měření, generace Z, sledovanost


Zobrazit příspěvek

TV MĚŘENÍ V DIGITÁLNÍM SVĚTĚ

1. 11. 2019


Ve vysoce fragmentovaném mediálním světě, kde je konzument vystaven nejnovějším médiím, mohou být mediální měření a atribuce pohyblivými terči. Jak se průmyslu daří držet krok? Několik mediálních expertů rozebíralo toto dilema na datové konferenci, jež byla součástí akce New York City Television Week.  Jaké je řešení? Při hledání řešení crossplatformního mediálního měření popsal panel problémy spojené se samotným dosažením řešení. Paul LeFort, senior vice president společnosti Nielsen, poznamenal: „Neexistuje pouze…

cross-mediální měření, cross-platformní měření, TV, televize, lineární televize, lineární TV, online média, sociální sítě, imprese, data, sledovanost


Zobrazit příspěvek