< zpět na slovník

SOV

Podíl ratingů, GRPs konkrétního inzerenta, značky nebo média na celkovém objemu ratingů, GRPs trhu nebo kategorie.






Příspěvky, které obsahují slovo SOV

PŘICHÁZÍ DOBA MASOVÉHO VYUŽÍVÁNÍ TZV. SHOPPABLE TV REKLAM

29. 10. 2019


Inzerenti — a mateřská společnost NBC Universal, Comcast – se bezesporu zaradují. Po květnovém otestování tzv. shoppable reklam v lineárním vysílání pořadů  „Today” (značka Walmart), French Open (značka Lacoste), Tour de France (značka Zwift) a „Songland” (značka Roli), vypustila mediální společnost NBCU reklamní formát s QSR kódem do svých lifestylových pořadů a pořadů bez scénáře.    Technologie ShoppableTV vytvořená technologickou společností, jejíž jméno nebylo zveřejněno, vypadá uživatelsky velmi jednoduše. Její schopnost fungovat…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, adresovatelná televize, pokročilá televize, CTV, connected TV, Shoppable TV


Zobrazit příspěvek

JE ČAS PODÍVAT SE NA TV REKLAMU V NOVÉM SVĚTLE

4. 2. 2019


Zatímco o addressable TV se v mediálním průmyslu už nějakou dobu mluví, zdá se, že širší marketingový průmysl ještě nedokázal její potenciál doopravdy docenit. S novými, fascinujícími kanály a marketingovými přístupy, které se neustále objevují, je snadné přehlédnout proměnu, kterou jiné mediální kanály prochází, zvláště pak ty, které tu jsou s námi už hodně dlouho. Za poslední rok sdružení ISBA pracovalo se svou skupinou TV and AV Steering Group na pochopení této…

adresovatelná TV, reklama, inzerce


Zobrazit příspěvek

TELEVIZNÍ PUBLIKUM SE ROZČLEŇUJE, ANEB NIC NEVYHOVUJE ÚPLNĚ VŠEM

4. 12. 2018


Televizní společnosti chtějí v rámci optimalizace tzv. tune-in kampaní rozdělit publikum do segmentů, aby dosáhly k divákům určitého pořadu nebo žánru online, nebo aby pořad lépe časově umístily a naplánovaly. To všechno je užitečné pro různé metodologie vytváření segmentů. Stejně tak záleží i na velikosti a složení diváckého okruhu televize a také počtu a typu pořadů, které segmentují.   Jak nejlépe vytvářet segmenty je jak otázka z oblasti datové vědy, tak z oblasti…

adresovatelná TV, cílení na diváky, divácké segmenty


Zobrazit příspěvek

BUDOUCNOST TV REKLAMY VE SVĚTĚ V ROCE 2019: HLAVNÍ ZÁVĚRY

6. 1. 2020


Videonet vydal podrobnou zprávu o každém z hlavních závěrů konference o budoucnosti televizní reklamy ve světě v roce 2019, odkazy na tyto zprávy uvádíme níže (viz originální článek v anglické verzi). A zde je souhrn naší analýzy. Č.1: Televize znovu přechází do útoku Pokud jde o konkurenční boj o reklamní rozpočty ve světě, kde čím dál větší roli hrají data, byla televize více než pět let v defenzivě. Někteří lidé si…

TV, televize, online média, reklama, inzerce, adresovatelná televize, pokročilá televize, Future TV Advertising Global 2019, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

PROČ JE TELEVIZNÍ REKLAMA STÁLE HYBNOU SILOU PRODEJE AUTOMOBILŮ

3. 2. 2020


Multiplatformní přístup je pro úspěšné cílení na kupce automobilů zásadní. Je ale důležité si pamatovat, že pokud jde o zásah těchto potenciálních kupujících, na prvním místě je stále televizní reklama. Pokud váš klient z automobilového průmyslu zvažuje, že omezí nákup reklamního prostoru v televizi, pak mu hrozí, že přijde o nejdůležitější aspekt na cestě kupujícího k pořízení automobilu. Je to volba, která klienta nakonec může stát mnohem víc, než kolik ušetří. …

reklama, inzerce, TV, televize, lineární TV, lineární televize, adresovatelná televize


Zobrazit příspěvek

TELEVIZNÍ REKLAMA NENÍ PO SMRTI, VYVÍJÍ SE

26. 9. 2018


Se začátkem tzv. „back to school“ sezóny začalo také tzv. „back to TV“ období pro obchodní domy. Podle společnosti iSpot utratí od 1. července do 31. srpna největší značky této kategorie 247,8 milionů dolarů. To představuje oproti stejnému období minulého roku skok o 9,3 %. Nová studie společnosti Adobe, mateřské společnosti CMO.com, provedla průzkum mezi tisícovkou zadavatelů televizní reklamy a zjistila, že marketeři stále řadí TV na vyšší příčku než většinu digitálních…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, adresovatelná televize, reklama, inzerce, pokročilá televize


Zobrazit příspěvek

REKLAMY V ADDRESSABLE TV DIVÁKY VÍCE ZAUJMOU

16. 8. 2019


Trh addressable TV ve Velké Británii roste – 40% domácností je nyní addressable a nové zprávy od Sky AdSmart uvádějí, že tento kanál diváky více zaujme a inzerentům poskytne jasné obchodní výsledky. Bílá kniha AdSmart: Five Years and Forward, je přehled poznatků o britském trhu addressable TV shromážděných za posledních pět let pomocí technologie AdSmart společnosti Sky se závěry zakládajícími se na více než 130 projektech o efektivitě kampaní, kterých…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, sledovanost, měření, adresovatelná televize, pokročilá televize


Zobrazit příspěvek

TV NYNÍ DOKÁŽE VYŘEŠIT CELOU HÁDANKU ZVANOU ATRIBUCE

5. 12. 2018


Co se týče značky a znalostí metrik, svět TV atribuce konečně dospěl k tomu, že měří odezvu a efektivitu stejně jako to digitální média umějí celá léta. Koncept, který dokáže vyčíslit, jak offline média přispívají k podnikatelskému výsledku, a to bez ohledu na pozici spotřebitel na jeho nákupní cestě, kriticky přehodnotil přístup celého odvětví k připisování hodnoty napříč kanály. Dostupnost inteligentnějších dat ze zařízení, jako jsou set-top boxy a chytré televizory, stejně…

adresovatelná televize, pokročilá televize, TV, televize, lineární televize, lineární TV, cross-mediální měření, cross-platformní měření, efektivita reklamy


Zobrazit příspěvek

TV REKLAMY JSOU PRO SPOTŘEBITELE STÁLE RELEVANTNĚJŠÍ NEŽ REKLAMY VE STREAMOVANÝCH VIDEÍCH

15. 5. 2019


Co to vypovídá o programatické reklamě? Navzdory snahám marketérů v oblasti pokročilého programatického a datového targetingu pro reklamní videa je podle spotřebitelů větší pravděpodobnost, že najdou relevantnější reklamy v lineární televizi. Podle průzkumu provedeného společností Adobe v únoru 2019 řeklo 49% amerických uživatelů internetu, že TV je jedna z médií, kde nejpravěpodobněji uvidí relevantní reklamu, zatímco jen 12% uvedlo to samé o streamovaném videu. Ve kterých médiích nejpravděpodobněji najdete reklamu…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, streamování, reklama, inzerce, adresovatelná televize, pokročilá televize


Zobrazit příspěvek