< zpět na slovník

ROI

Ukazatel návratnosti investic, který dokáže kvantifikovat, kolik vydělá každá koruna investovaná do reklamy. Může být vyjádřen v procentech, korunách, eurech, dolarech apod.






Příspěvky, které obsahují slovo Roi

TRENDY MĚSÍCE: ROI, B2B A TELEVIZE NOVÉ GENERACE

19. 3. 2021


Tento měsíc: Jak mohou inzerenti zdvojnásobit návratnost investic (ROI), některé výzvy a příležitosti pro B2B marketéry a budoucí podmínky pro televizní reklamu a diváky. Polovina značek dosahuje ROI ve výši 1,6 USD, ale ty nejefektivnější mohou tento výsledek zdvojnásobit Podle dat od společnosti Nielsen mohou inzerenti za každý dolar investovaný do médií očekávat průměrnou návratnost prodeje 1,06 USD. 25% těch nejefektivnějších  inzerentů však může dosáhnout ROI 2,09 USD – což je…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, Nielsen, výzkum, ROI, reklama, investice, B2B, B2C


Zobrazit příspěvek

SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE OSLAVUJE SOUČASNOU PODOBU TELEVIZE NA CELÉM SVĚTĚ

19. 11. 2021


Televizní společnosti po celém světě slaví 21. listopadu světový den televize. Připomínají nám neustálou a intenzivní přeměnu televize do podoby, která nám přináší zážitek z veškerého videoobsahu. V rámci každoroční iniciativy OSN se bude na celém světě vysílat a sdílet online třicetisekundový spot, který vás vybídne k objevování všech tváří televize. TELEVIZE ZÍTŘKA, VYTVOŘENÁ JIŽ DNES Brusel 19. listopadu 2021 - Světový den televize letos slaví 25. výročí této iniciativy, kterou zahájila OSN v roce 1996.…

The World TV Day, Světový den TV, The Global TV Group, egta


Zobrazit příspěvek

DTC ZNAČKY NA CELÉM SVĚTĚ VĚŘÍ TELEVIZI

28. 10. 2021


Investice do televize dosahují po celém světě vyšší úrovně než v období před pandemií. Nově zveřejněné mezinárodní údaje ukazují, jak direct-to-consumer (DTC) značky i obří online společnosti čím dál více využívají televizi k propagaci svých sdělení. The Global TV Group, neformální uskupení televizních asociací a mediazastupitelství v Evropě, USA, Kanadě, Austrálii a Latinské Americe, vydalo novou tematickou aktualizaci své publikace Global TV Deck s údaji z 15 trhů z celého světa. Přehled ukazuje, jak se od roku 2015 do…

DTC, reklama, investice, The Global TV Group


Zobrazit příspěvek

PODÍL CHYTRÝCH TELEVIZÍ V ČR SE ZA ČTYŘI ROKY ZTROJNÁSOBIL

17. 10. 2021


Podíl chytrých televizí s připojením k internetu se za poslední čtyři roky ztrojnásobil a v současnosti je využívá více než třetina českých domácností, ukazuje statistika Philips. Podíl chytrých televizí s připojením k internetu se za poslední čtyři roky ztrojnásobil a v současnosti je využívá více než třetina českých domácností. Počet předplatitelů streamovacích služeb jako Netflix nebo HBO Go se od roku 2019 zvýšil ze tří na deset procent Čechů. Za…

Smart TV, televize připojená k internetu, streaming, Voyo, VOD


Zobrazit příspěvek

JAK NASTAVIT MEDIÁLNÍ STRATEGII V DOBĚ NOVÉHO CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ?

15. 10. 2021


Podniky, které ve druhé polovině loňského roku přestaly inzerovat, mohou letos zaznamenat pokles příjmů až o 11 %, říká Yaroslav Protsiv ze společnosti Nielsen. Na to, co svět postihlo v uplynulém roce, nebyl připraven asi nikdo. Podnikání se proto muselo zásadně přizpůsobit. Finanční nejistota a nejasná budoucnost naučila i podniky, kdy a kde dělat změny. Často navíc během plánování škrtů, propouštění a omezování marketingových rozpočtů. Právě teď, když se marketing…

Nielsen, strategie, efektivita, ROI, investice


Zobrazit příspěvek

VÝZKUM ODHALUJE ROZDÍL MEZI HOSPODÁRNOU A ÚČINNOU NÁVRATNOSTÍ INVESTIC

1. 10. 2021


Poslední vydání seriálu o návratnosti The Payback Series zkoumá možnost médií optimalizovat návratnost investic (ROI) do kampaní. Se začátkem nového finančního roku si chtějí být marketéři jistější než dřív, že své rozpočty na kampaně směřují do správných kanálů. Jejich cílem je dosáhnout silného růstu tržeb. V Austrálii probíhala první studie, která analyzovala výkonnost 60 značek. Jejich celkový roční obrat činil 23 miliard dolarů a roční výdaje 450 milionů dolarů. Výsledky vyšly…

ROI, reklama, efektivita, značka


Zobrazit příspěvek

NABÍDKY DO TENDRU ATO ZASLALY NIELSEN ADMOSPHERE A KANTAR

9. 8. 2021


Asociace televizních agentur plánuje posunout měření sledovanosti televize a videa na vyšší úroveň. Novinkou pro období 2023-2027 by mělo být crossmediální měření. Nabídky do tendru zaslaly dvě výzkumné agentury. Nabídky na účast ve výběrovém řízení Asociace televizních organizací (ATO) na realizátora crossplatformního elektronického měření sledovanosti pro období let 2023-2027 zaslaly v červenci agentury Kantar Media a Nielsen Admosphere. Prezentace nabídek od obou agentur se uskuteční v září, vítěz by měl být znám do konce letošního…

ATO, sledovanost, výzkum, televize, video, měření, AC Nielsen, Nielsen Admosphere, Kantar, HbbTV, OTT


Zobrazit příspěvek

PRŮZKUM VÝDAJŮ NA MÉDIA ODHALUJE ROZDÍL MEZI ÚČINNOU A ÚČELNOU NÁVRATNOSTÍ INVESTIC

19. 7. 2021


Poslední studie o návratnosti zkoumá kanály, které mají velký rozsah, méně rizika a krátkodobý i dlouhodobý dopad Pátý díl ze série studií o návratnost od ThinkTV si klade za cíl ukázat, jak maximalizovat návratnost investic výběrem kanálů schopných generovat kladné ROI i krátkodobé a dlouhodobé prodeje. Steve Weaver, ředitel výzkumu ThinkTV, pro Mediaweek vysvětlil: „V minulosti jsme ROI začali považovat za významný ukazatel. Více podniků by mělo přemýšlet o dopadu kampaně z…

televize, reklama, návratnost investic, výzkum, ThinkTV


Zobrazit příspěvek

NEODOLATELNÝ PŮVAB TELEVIZE PO PANDEMII

11. 6. 2021


Ve strategických příručkách mediálních agentur televize přímo září, jak se inzerenti snaží získat vysílací čas pro své značky a poprvé po letech tlačí čísla růstu výdajů na reklamu do kladných sfér.   Omezení a nařízení vydaná v souvislosti s covidem-19 zvýšila dobu konzumace televize ve všech jejích formách, včetně bezplatného vysílání a různých služeb odloženého sledování a BVOD. Značky šly s davem, přidaly se k lačnému publiku - které zlákal obsah…

covid-19, koronavirus, TV, televize, reklama, investice, SVOD, BVOD, růst značky, výdaje na reklamu


Zobrazit příspěvek