< zpět na slovník

RTB

viz Bidování/přihazování v reálném čase (RTB)






Příspěvky, které obsahují slovo RTB

DO MARKETINGU ŠLO LONI V ČESKU PŘES 119 MILIARD KČ

28. 1. 2020


Asociace komunikačních agentur zveřejnila svou výroční zprávu o reklamě za rok 2019. Za rok 2019 se v reklamě v Česku proinvestovalo 119,5 miliardy Kč. Jde o expertní odhad čistých marketingových investic, který vychází z průzkumu mezi zadavateli z loňského března, jenž realizovala Asociace komunikačních agentur (AKA) ve spolupráci s výzkumnou agenturou Nielsen Admosphere. Je to o 5 % víc než loni, kdy to bylo 113,5 miliardy. „Posun je lehce nad inflací, je čtvrtý v řadě, to znamená, že oboru se…

marketing, TV, televize, lineární televize, lineární TV, rozhlas, rádio, tisk, online média, reklama, inzerce


Zobrazit příspěvek

DŮVOD, PROČ JE TELEVIZE STÁLE NEJMOCNĚJŠÍM REKLAMNÍM MÉDIEM

28. 8. 2018


Když se mediální prostředí začalo fragmentovat a objevovaly se nové reklamní prostředky, televize se za poslední dvě dekády musela začít radikálně vyvíjet. Kvůli těmto změnám, mnoho lidí začalo spekulovat o relevanci televizní reklamy v digitálním světě a ptát se, jestli by se peníze vynakládané za reklamu měly přesunout jinam. Ačkoli televize se svým obrovským dosahem nemá konkurenci, v minulosti bylo obtížné změřit a zvyšovat její skutečnou účinnost. To se ovšem nyní mění.…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, reklama, inzerce


Zobrazit příspěvek