< zpět na slovník

ROI

Ukazatel návratnosti investic, který dokáže kvantifikovat, kolik vydělá každá koruna investovaná do reklamy. Může být vyjádřen v procentech, korunách, eurech, dolarech apod.






Příspěvky, které obsahují slovo ROI

TRENDY MĚSÍCE: ROI, B2B A TELEVIZE NOVÉ GENERACE

19. 3. 2021


Tento měsíc: Jak mohou inzerenti zdvojnásobit návratnost investic (ROI), některé výzvy a příležitosti pro B2B marketéry a budoucí podmínky pro televizní reklamu a diváky. Polovina značek dosahuje ROI ve výši 1,6 USD, ale ty nejefektivnější mohou tento výsledek zdvojnásobit Podle dat od společnosti Nielsen mohou inzerenti za každý dolar investovaný do médií očekávat průměrnou návratnost prodeje 1,06 USD. 25% těch nejefektivnějších  inzerentů však může dosáhnout ROI 2,09 USD – což je…


Zobrazit příspěvek

ZLATÁ ÉRA TELEVIZNÍ REKLAMY

25. 9. 2018


Těch, co předpovídají zánik TV, si nevšímejte, píše dr. Nick Pugh z Ebiquity – zde je pět původů, proč je televize ve skvělé formě. Na začátku a během prvních let digitální revoluce se opakovaně psaly televizi nekrology. „Je příliš pomalá“, „Není dost interaktivní“, „Je to médium monologu, nikoli dialogu, proto ji digitální generace opustila.“ Tzv. „op eds“ a „bylined“ články se podobaly pohřebním projevům. Není překvapením, že mnohé z těchto příspěvků byly…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, reklama, inzerce, ROI, efektivita reklamy


Zobrazit příspěvek

TELEVIZE PŘINÁŠÍ NEJLEPŠÍ NÁVRATNOST INVESTIC – STUDIE OD SCREENFORCE FINLAND

10. 4. 2020


Tento týden přichází egtabite s hloubkovou studií z finského trhu o návratnosti investic. Studii provedly Screenforce Finland, národní orgán komerčních televizí, a Sellforte, nezávislá technologická společnost, která se specializuje na měření návratnosti investic do marketingu podle kanálů. A tato měření dokazují, že televize celkově (v tomto případě lineární a online, bez programatické) přináší dlouhodobě nejvyšší inkrementální prodeje a dává inzerentům silný argument, aby do ní investovali.  Měření reklamy v televizi jako…

TV, televize, ROI, návratnost investic, reklama, inzerce, efektivita reklamy, výzkum, lineární TV, lineární televize


Zobrazit příspěvek

NOVÝ PRŮZKUM ODHALIL, ŽE TV JE „NEJMÉNĚ RISKANTNÍ“ FORMOU REKLAMY

21. 11. 2019


Přestože se návratnost investice liší v závislosti na značce a kampani, lineární TV a video-on-demand vykazují třikrát nižší variaci než u jiných médií.   Nový průzkum ukazuje, že TV je nejméně riskantní formou reklamy, která ve srovnání s jinými mediálními kanály poskytuje nejdůslednější návratnost investice. Studie provedená společnostmi Gain Theory, MediaCom a Wavemaker na zadání společnosti Thinkbox, zjistila, že reklama v lineární TV a broadcast video-on-demand (BVoD) vykazují pouze 20%…

reklama, inzerce, TV, televize, VOD, BVOD, video na vyžádání, ROI, návratnost investic, generátor poptávky


Zobrazit příspěvek

PROČ REKLAMU V LINEÁRNÍ TELEVIZI NEZHLTNE CTV I PŘES ÚTĚK DIVÁKŮ KE STREAMOVÁNÍ

11. 8. 2020


Nezáleží na tom, z jakých zdrojů dat vycházíte, útěk televizních diváků od tradiční lineární televize k Netflixu, Roku, Hulu, Disney Plus a dalším mnoha platformám pro video na vyžádání (VOD) je nepochybný. Vezměme v úvahu, že v současnosti se v amerických domácnostech s televizí denně dívá na video díky zařízení připojenému k televizoru 40 % dospělých. A přitom v roce 2010 to bylo pouhé 1 %. Kolují zprávy, že streamování…


Zobrazit příspěvek

PROČ JE TELEVIZE STÁLE NEJEFEKTIVNĚJŠÍ FORMOU REKLAMY NA SVĚTĚ

20. 11. 2017


U příležitosti Světového dne televize se poprvé v historii spojili televizní vysilatelé a asociace z celého světa v rámci nedávno vytvořené skupiny Global TV Group. Jako nový jednotný hlas televize dnes zveřejňují globální data, která poukazují na odolnost a sílu televize jako reklamního media. ‘The Global TV Deck’ obsahuje data z 19 zemí, vybrané údaje jsou k uvedeny níže, a širší ukázka pak k dispozici ke stažení zde. Projekt ‘The Global TV Deck’ je vytvořen tak,…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, efektivita reklamy, data, sledovanost


Zobrazit příspěvek

ZMĚNÍ D2C ZNAČKY ZPŮSOB, JAKÝM SE NAKUPUJÍ, PRODÁVAJÍ A MĚŘÍ TV REKLAMY?

8. 8. 2019


Vznik primárně digitálních značek typu diret-to-consumer jako významného, rostoucího prostředí nových TV zadavatelů bylo letos na jaře velkým tématem upfront mítinků. Domnívám se, že se značky D2C v příštích několika letech stanou důležitou součástí průmyslu televizní reklamy a změní způsob, jakým TV reklama funguje, k obrazu svému. Proč si to myslím? Zaprvé, televize obecně a zejména TV reklamy jsou v zásadní fázi proměny. Zadruhé, protože digitální technologie a přístupy mění…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, reklama, inzerce, značka, D2C, DTC


Zobrazit příspěvek

TELEVIZE JE NEJHORŠÍ (A NEJLEPŠÍ) REKLAMNÍ MÉDIUM

14. 5. 2021


Svět už pomalu jeví známky normálnosti, a jak se blíží léto, možná budeme sledovat méně obsahu doma na velkých obrazovkách. Na vrcholu pandemie jsme hltali hory obsahu od streamovacích služeb, služeb na vyžádání, v televizi připojené k internetu a já nevím, odkud ještě. Do budoucna ale bude tento trend pravděpodobně ovlivněn tím, že budeme chodit ven, bez roušek a beze strachu, posíleni očkováním a s vědomím, že jeden ze dvou dospělých (přibližně),…


Zobrazit příspěvek

ONLINE BYZNYS PROSPERUJE DÍKY TELEVIZI; GLOBÁLNÍ DATA ODHALUJÍ KLÍČOVÝ VÝZNAM TV REKLAMY PRO E-COMMERCE

14. 6. 2018


Celosvětová data ukazují, v jakém rozsahu nyní internetové firmy investují do televizní reklamy. V některých zemích se dokonce stávají největšími zadavateli televizní reklamy. Údaje shromážděné skupinou The Global TV Group – neformálním uskupením asociací televizních společností a medizastupitelství v Evropě, USA, Kanadě, Austrálii a Střední Americe – ukazují, že od Brazílie po Německo si společnosti jako Amazon, Zalando, Netflix, Expedia a Airbnb budují svou image, pověst a zajišťují prodej díky zásahu a…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, reklama, inzerce, online média, Amazon, Google


Zobrazit příspěvek