< zpět na slovník

Pokročilá reklamní řešení

Rostoucí počet připojených obrazovek je klíčovým faktorem, který umožňuje změnu chování publika/uživatelů. Vytváří se tak prostředí, kde je možné na určitou část televizních obrazovek dodávat reklamní formáty programaticky, se specifičtějším zaměřením pomocí dynamického shromažďování dat, segmentace a cílení. Příkladem může být mikrotargeting či behaviorální cílení.






Příspěvky, které obsahují slovo Pokročilá reklamní řešení

LINDSEY CLAY: 6 MÝTŮ O TELEVIZI, KTERÉ JE TŘEBA VYVRÁTIT

20. 1. 2020


Nastalo nové desetiletí. Nebo ne? Záleží na tom, jak se vám chce desetiletí počítat. Už to staré skončilo, nebo je to tak, že skončí až na konci roku 2020? Možná se ptáte: „Clayová, ty jedna puntičkářko, co je nám po tom?“ No dobře, ale rok 2020 je určitě vhodná chvíle k zamyšlení. A proč se nezamyslet nad některými ze spousty mýtů o televizi a televizní reklamě, které v debatách v našem odvětví…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, online média, reklama, inzerce


Zobrazit příspěvek

TV NYNÍ DOKÁŽE VYŘEŠIT CELOU HÁDANKU ZVANOU ATRIBUCE

5. 12. 2018


Co se týče značky a znalostí metrik, svět TV atribuce konečně dospěl k tomu, že měří odezvu a efektivitu stejně jako to digitální média umějí celá léta. Koncept, který dokáže vyčíslit, jak offline média přispívají k podnikatelskému výsledku, a to bez ohledu na pozici spotřebitel na jeho nákupní cestě, kriticky přehodnotil přístup celého odvětví k připisování hodnoty napříč kanály. Dostupnost inteligentnějších dat ze zařízení, jako jsou set-top boxy a chytré televizory, stejně…

adresovatelná televize, pokročilá televize, TV, televize, lineární televize, lineární TV, cross-mediální měření, cross-platformní měření, efektivita reklamy


Zobrazit příspěvek

NA TV NENÍ NIC ŠPATNĚ, ALE NA MĚŘENÍ TOHOTO MÉDIA ANO, ŘÍKÁ CEO SPOLEČNOSTI ASTRO, HENRY TAN

30. 8. 2019


Rozšiřování digitálu vede ke snižování rozpočtů na tradičních místech, jako je TV. Podle předpovědi investic do reklamy, Advertising Expenditure Forecasts, vypracované agenturou Zenith, se příjmy z reklamy pro tradiční TV budou každoročně snižovat a od roku 2019 do 2021 se zmenší ze 184 miliard amerických dolarů na 180 miliard. Zajímavé ovšem je, že zatímco se všichni otáčejí směrem k digitálu, čtyři firmy - Facebook, Amazon, Netflix a Google – na…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, sledovanost, měření, adresovatelná televize, pokročilá televize


Zobrazit příspěvek

BUDOUCNOST TELEVIZNÍHO PLÁNOVÁNÍ

18. 5. 2020


Jedna z otázek, které jsem na akci Mediatelu nazvané Budoucnost televize dostal, zněla: „Bude větší streamování znamenat rozmanitější distribuční prostředí pro televize podporované reklamou a jak mají inzerenti pojímat příležitost v tomto prostoru?“ nebo nějak podobně.   Stručně jsem odpovídal ano a domnívám se, že příležitost spočívá v tom, že si určíme nejlepší a nejkvalitnější obsah, který přinese co nejširší sledovanost, a že budeme úzce spolupracovat s partnery, kteří takový požadavek splňují, abychom…

TV, televize, online média, adresovatelná televize, lineární televize, lineární TV, pokročilá televize, plánování


Zobrazit příspěvek

DTC ZNAČKY DÁVAJÍ VZNIKNOUT NOVÉ DOBĚ NAKUPOVÁNÍ INTELIGENTNÍ TV REKLAMY

15. 1. 2019


Tzv. direct-to-consumer (DTC) značky, které vyrostly na Facebooku investují až 75% svých mediálních rozpočtů do platforem sociálních médií – strategie mladých a ambiciózních pro získávání zákazníků, kdy se vše sází na jedinou kartu. Možnost zacílit na přesně vymezenou část spotřebitelů, které tvoří převážně mileniálové by zdánlivě optimalizovala omezené rozpočty DTC firem a zároveň by jim poskytla pozornost influencerů a těch zákazníků, u kterých je největší pravděpodobnost, že nakoupí. V případě…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, reklama, inzerce, značka, D2C, DTC, Facebook, adresovatelná televize, online média, pokročilá televize


Zobrazit příspěvek

PRŮZKUM ORGANIZACE EGTA POUKAZUJE NA TRANSFORMACI REKLAMNÍHO PRŮMYSLU

12. 7. 2019


Výsledky exkluzivního průzkumu asociace egta potvrzují očekávání top manažerů ohledně jejich průmyslu. Více než 100 pracovníků na pozicích CEO a senior vedoucích pracovníků z oslovených členů asociace egta – vedoucí TV a rozhlasových sales houses z Evropy i odjinud – očekávají v příštích třech letech růst investic do reklamy v Total Videu a Total Audiu. Exkluzivní průzkum vedený obchodním sdružením se sídlem v Bruselu vrhá světlo na pokračující proměnu, kterou…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, rádio, rozhlas, online média, reklama, inzerce, EGTA


Zobrazit příspěvek

OTEVŘENÝ DOPIS REKLAMNÍ KOMUNITĚ OD BRADA KELLYHO, GENERÁLNÍHO ŘEDITELE SPOLEČNOSTI NIELSEN

27. 7. 2020


Škodlivé chování v reklamě a váš byznys: kde máte hranici? Přitažlivost sociálních médií v současném světě je nepopiratelná. Pomáhá nám zůstat ve spojení, předávat informace a obecně je zdrojem nenáročné zábavy. Ale už víme, že sociální média mají i svou temnou stránku, narušují podstatu toho, kým jsme - jednotlivě i kolektivně. Může jít jen o 1 % času nebo 0,001 % - ale existuje to a nedá se to popřít.…


Zobrazit příspěvek

PROČ TVOŘÍ TELEVIZE S DIGITÁLEM PERFEKTNÍ PÁR

10. 12. 2018


Jeden bez druhého ani ránu Když se reklamní zadavatelé a nákupčí médií houfně hnali za digitální reklamou, stalo se něco nepříjemného: Televizní reklama, tedy médium, které vždy přinášelo loajální a pozorné publikum – a vždy bylo špičkovým vypravěčem obchodních značek – začala být vytlačována mladšími, „modernějšími“ alternativami. Ale nyní marketeři zjišťují, že výzkumy v tom měly vždycky jasno: Samotný digitální marketing postrádá to hlavní, co je potřeba k nejefektivnější kampani – něco, co…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, online média, reklama, inzerce


Zobrazit příspěvek

ASOCIACE KOMERČNÍCH TELEVIZÍ SE STALA ČLENEM ASOCIACE EGTA A GLOBÁLNÍ PROFESNÍ INICIATIVY PRO PROPAGACI TELEVIZE THE GLOBAL TV GROUP

25. 9. 2017


Asociace komerčních televizí (AKTV), která sdružuje nejvýznamnější provozovatele komerčního televizního vysílání v České republice, se stala novým přidruženým členem egta, odborné asociace sdružující televizní a rozhlasová medizastupitelství nejen z Evropy, ale i jiných zemí světa. AKTV bude zastupovat Českou republiku spolu se stávajícími členy egta – televizními skupinami Nova a Prima a také společností AtMedia Group. Kromě toho se AKTV připojila také ke globální iniciativě The Global TV Group, neoficiálnímu seskupení asociací televizních společností a medizastupitelství v Evropě,…

AKTV, EGTA, Global TV group


Zobrazit příspěvek