< zpět na slovník

Podíl na sledovanosti

viz Share






Příspěvky, které obsahují slovo Podíl na sledovanosti

RITSON: KAMPANĚ V RECESI NEZASTAVUJTE, ZVÝŠÍTE PODÍL NA TRHU

23. 9. 2020


Především v recesi je žádoucí udržovat komunikační aktivitu, je to důležité pro podíl značky na trhu, vzkázal marketérům Mark Ritson. Nikdo není v tuto chvíli schopen říci, kdy stávající recese kolem pandemie covid-19 skončí. Uklidnění situace přijde až s příchodem vakcíny, což bude pravděpodobně „později, než si myslíme". Recese tak nemusí skončit ani příští rok. Na webináři pořádaném evropskou televizní asociací EGTA, který v Česku přinesla Asociace komerčních televizí (AKTV),…

covid-19, recese, značka, reklama, inzerce, marketing, coronavirus, budování značky


Zobrazit příspěvek

PROČ JE TEĎ PRO ZNAČKY DOBRÁ DOBA, ABY INZEROVALY V TELEVIZI

24. 4. 2020


Kvůli omezení volného pohybu v důsledku koronavirové nákazy vyletěl počet televizních diváků až do stropu, ale využijí inzerenti vzhledem k ekonomické nejistotě prudkého nárůstu zájmu k rozjezdu kampaní zaměřených na budování značky? To je otázka za milion a podle Mika Shawa, ředitele pro prodej reklamy ve společnosti Roku, by odpověď měla znít „ano“. Má dlouhý seznam důvodů, proč práce na budování značky odvedená teď, nikoli později, přinese slušné podíly na zisku.   …

covid-19, coronavirus, značka, budování značky, TV, televize, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

HODNOTA TELEVIZE V DOBĚ KORONAVIRU

26. 3. 2020


Televizní reklama má pro obchod důležitou roli - udržovat ho v době koronavirové krize v chodu Když je živobytí lidí v ohrožení a všichni se bojíme o své milované, všechno ostatní je tak trochu vedlejší, bezvýznamné. A tak si musím stále připomínat, že to význam má. Že život pokračuje. Nemůžeme se všichni zastavit a jen přežívat. Jak říká Robert Frost: „Chceme-li se z něčeho dostat, vždy si tím nejprve musíme projít.“ Dívám…

covid-19, coronavirus, reklama, inzerce, značka, TV, televize, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

PROČ SE TV POSOUVÁ SMĚREM K MĚŘENÍ ZALOŽENÉMU NA IMPRESÍCH A K OBCHODOVÁNÍ CÍLENÉMU NA KONKRÉTNÍ PUBLIKUM

17. 12. 2019


Diváci a zadavatelé reklamy začali očekávat větší personalizaci a zaměření Moc a hodnotu televizní reklamy uznávají nákupčí v oblasti tradičního i online obsahu. Tento obrazový a zvukový formát, který běží na celé obrazovce a nedá se přeskočit, přináší výsledky zadavatelům jak brandové, tak výkonové reklamy. Nákupčí nejvíce láká představa, že větší dostupnost údajů o sledování pořadů a adresovatelných obrazovek brzy napomůže ještě přesněji cílenému nákupu napříč dodavateli prémiového video obsahu.…

adresovatelná televize, pokročilá televize, cílení na diváky, reklama, inzerce, imprese, TV, televize, online média, měření, data, sledovanost, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

HLAVNÍ MYŠLENKY, KTERÉ MLUVÍ VE PROSPĚCH TELEVIZE V DOBĚ PO PANDEMII COVID-19

7. 5. 2020


1. Pokud nevyužíváte obrovské hodnoty multiplatformní televizní reklamy, o hodně přicházíte. 2. Televize je nejefektivnější médium s nejnižším rizikem a zaručenými vysokými výnosy. 3. Tato krize je jen dočasný zlom - uvnitř se skrývá příležitost k budování vlastního podniku. Možná nebudete moci své zboží prodat hned, ale teď je ta správná chvíle budovat značku, vytvořit loajální vztah a navázat emocionální spojení se spotřebiteli. 4. V dobách krize spotřebitelé mnohem ochotněji přecházejí…

covid-19, coronavirus, recese, značka, reklama, inzerce, budování značky


Zobrazit příspěvek

REKLAMA PO PANDEMII COVID-19

25. 5. 2020


• Jaké má výhody (krátkodobé a dlouhodobé) zůstat ve vysílání během pandemie Covid-19 a po ní?  • Co je třeba zvážit a jaké úpravy je třeba udělat při inzerci značky po pandemii Covid-19? • Jaké mediální kanály omezit a jaké zachovat po pandemii Covid-19? Podrobné odpovědi najdete v prezentaci Advertising-out-of-COVID-19.pdf. Pandemie Covid-19 přinesla škrty v rozpočtech na reklamu, a proto je nejdůležitější alespoň zachovat nebo - je-li to možné - zvýšit…

reklama, inzerce, značka, covid-19, coronavirus


Zobrazit příspěvek

SPOLEČNÉ SLEDOVÁNÍ V DOBĚ KORONAVIRU

28. 4. 2020


Kim Portrate, think.tv Během pandemie COVID-19 dodává televize lepší hodnotu než kdy dřív. Jednoduchým důvodem je společné sledování. Pokud jste se se svou rodinou v posledních týdnech shromažďovali kolem televize jako já, nejste sami. V době odloučení hledáme nějaké spojení a televize upevnila svou roli v našich životech jako místo propojení pro rodiny všech podob a velikostí. Když se lidé sejdou, aby sdíleli televizní zážitky, říká se tomu společné sledování.…

covid-19, coronavirus, TV, televize, reklama, inzerce, sledovanost, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

JAK MOHOU ROSTOUCÍ INTERNETOVÉ ZNAČKY VYUŽÍVAT TELEVIZNÍ REKLAMU

6. 11. 2020


JOSH CLARRICOATS, VEDOUCÍ PARTNER AGENTURY HELL YEAH Během prvního koronavirového lockdownu se konzumace televize a online streamovaného obsahu prudce zvýšila. Podle zprávy Media Nations 2020, kterou v srpnu vydal britský úřad pro regulaci médií Ofcom, trávili lidé ve Velké Británii během měsíce dubna v průměru 40 % dne sledováním televize a online video obsahu, což představuje meziroční nárůst téměř o třetinu. Průměrný dospělý Brit údajně strávil během tohoto období 178…


Zobrazit příspěvek

WOLDE: VÍTĚZÍ TOTÁLNÍ VIDEO, NEJVĚTŠÍ PODÍL MÁ ŽIVÁ TV

19. 1. 2021


Neexistuje rozdělení na online video a video v klasické televizi, platformy se navzájem podporují a dnes vítězí tzv. totální video, říká Štěpán Wolde. Živé televizní sledování je v Česku v obecné populaci starší 4 let stále nejsilnějším zdrojem konzumace videoobsahu. Jeho podíl na sledování všech videí (tedy i například videoobsahu na nosičích) představuje více než 43 %. Pokud by se k živému sledování přičetlo i sledování televizního obsahu z archivu a živé…


Zobrazit příspěvek