< zpět na slovník

PCEM

viz PEM (Projekt elektronického měření)






Příspěvky, které obsahují slovo Pcem

TELEVIZNÍ SLEDOVANOST BYLA LONI NEJVYŠŠÍ ZA 24 LET MĚŘENÍ

7. 2. 2021


Průměrná délka denního času věnovaného sledování televize se loni zvýšila na téměř čtyři hodiny. Za rok dvojnásobně narostla i tzv. odložená sledovanost. V roce 2020 strávili diváci sledováním televize rekordní dobu za 24let existence peoplemetrového měření. V divácké skupině 15+ věnovali diváci televizi téměř 4 hodiny denně (3 hodiny 59 minut). Od ledna do prosince narostl průměrný čas strávený u televize o 43 min (na 4 hodiny 47 minut), což odpovídá průměrné délce…


Zobrazit příspěvek

JAK SE GOOGLE, FACEBOOK, MICROSOFT A AMAZON STÁVAJÍ NEJMANIPULATIVNĚJŠÍMI ZADAVATELI REKLAMY V TELEVIZI

4. 2. 2020


Největším reklamám od největších značek ve velkých televizních okamžicích dříve vévodila auta, sladkosti a pivo. Teď - jako ve všem ostatním - je to big tech. Již 32 let měří Ad Meter deníku USA Today popularitu reklamy během Superpoháru a letošní seznam vypadá úplně jinak než dřív. Google získal spot č. 3, Amazon č. 7 a Microsoft č. 9. Svůj vůbec první superpohárový spot vysílal dokonce i Facebook, který skončil…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, reklama, inzerce, Facebook, Amazon, Google, Microsoft, Superpohár, budování značky


Zobrazit příspěvek