< zpět na slovník

PEM (Projekt elektronického měření)

Projekt elektronického měření sledovanosti v ČR prostřednictvím TV metrů. Jeho digitální část se označuje jako PEM D (Digital). Navazuje na něj projekt cross-platformního elektronického měření (PCEM) sledovanosti a konzumace obsahu, především televizního vysílání na všech koncových zařízeních a softwarových platformách.






Příspěvky, které obsahují slovo PEM (Projekt elektronického měření)

TELEVIZI SLEDUJEME VÍCE A V LEPŠÍ KVALITĚ

15. 3. 2018


Televizi v současnosti najdeme v 95 % českých domácností. Čas, který u ní trávíme, navíc neustále roste. Češi starší 15 let ji v průměru sledují 3 hodiny a 45 minut denně, což je o 31 minut více než před deseti lety. Navíc sledují vysílání v lepší kvalitě: téměř dvě třetiny televizních domácností už přijímají stanice v HD rozlišení. Kontinuálně roste také vybavenost domácností dalšími technologiemi: stoupá jak počet notebooků, tak…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, sledovanost, crossmediální měření


Zobrazit příspěvek

OTEVŘENÝ DOPIS REKLAMNÍ KOMUNITĚ OD BRADA KELLYHO, GENERÁLNÍHO ŘEDITELE SPOLEČNOSTI NIELSEN

27. 7. 2020


Škodlivé chování v reklamě a váš byznys: kde máte hranici? Přitažlivost sociálních médií v současném světě je nepopiratelná. Pomáhá nám zůstat ve spojení, předávat informace a obecně je zdrojem nenáročné zábavy. Ale už víme, že sociální média mají i svou temnou stránku, narušují podstatu toho, kým jsme - jednotlivě i kolektivně. Může jít jen o 1 % času nebo 0,001 % - ale existuje to a nedá se to popřít.…


Zobrazit příspěvek

INZERENTI DĚLAJÍ VELKÝ KROK KE „SVATÉMU GRÁLU“ CROSS-MEDIÁLNÍHO MĚŘENÍ

17. 9. 2020


V USA a ve Velké Británii bude probíhat praktické testování nového rámce, který má inzerentům pomoci mnohem lépe porozumět zásahu a frekvenci jejich reklam napříč všemi médii, uvádí Světová federace inzerentů (WFA). Přesné cross-mediální měření bylo dlouhou dobu výzvou pro celé odvětví a federace WFA se spojila s globálními inzerenty a platformami, aby společně vytvořili jak rámec, tak technické řešení. Doufáme, že toto řešení značkám pomůže, aby spotřebitelé jejich reklamy…

cross-mediální měření, cross-platformní měření, výzkum, značka, sledovanost


Zobrazit příspěvek

DIVÁCI ZABÍJEJÍ TELEVIZNÍ MĚŘENÍ A NĚCO SE MUSÍ ZMĚNIT

11. 2. 2020


V éře connected TV, streamování přímo spotřebitelům a zarážejících spotřebitelských zvyklostí generace Z prochází televizní měření dramatickou změnou. Žádná dostupná měna dnes nemůže nezávisle pokrýt stále různorodější a fragmentovanější ekosystém multiplatformní distribuce videa. Pokusy o posouzení hodnoty, hloubky a zásahu sledování vůči společnému jmenovateli budou vykazovat větší nepřesnosti kvůli špatné integraci nových platforem a modelů.   Vinou rostoucí fragmentace se model jednotné měny rozpadl. Noví ambiciózní poskytovatelé měření prohlašují, že…

TV, televize, online média, CTV, connected TV, lineární televize, lineární TV, měření, generace Z, sledovanost


Zobrazit příspěvek

PROČ SE TV POSOUVÁ SMĚREM K MĚŘENÍ ZALOŽENÉMU NA IMPRESÍCH A K OBCHODOVÁNÍ CÍLENÉMU NA KONKRÉTNÍ PUBLIKUM

17. 12. 2019


Diváci a zadavatelé reklamy začali očekávat větší personalizaci a zaměření Moc a hodnotu televizní reklamy uznávají nákupčí v oblasti tradičního i online obsahu. Tento obrazový a zvukový formát, který běží na celé obrazovce a nedá se přeskočit, přináší výsledky zadavatelům jak brandové, tak výkonové reklamy. Nákupčí nejvíce láká představa, že větší dostupnost údajů o sledování pořadů a adresovatelných obrazovek brzy napomůže ještě přesněji cílenému nákupu napříč dodavateli prémiového video obsahu.…

adresovatelná televize, pokročilá televize, cílení na diváky, reklama, inzerce, imprese, TV, televize, online média, měření, data, sledovanost, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

TELEVIZNÍ SLEDOVANOST BYLA LONI NEJVYŠŠÍ ZA 24 LET MĚŘENÍ

7. 2. 2021


Průměrná délka denního času věnovaného sledování televize se loni zvýšila na téměř čtyři hodiny. Za rok dvojnásobně narostla i tzv. odložená sledovanost. V roce 2020 strávili diváci sledováním televize rekordní dobu za 24let existence peoplemetrového měření. V divácké skupině 15+ věnovali diváci televizi téměř 4 hodiny denně (3 hodiny 59 minut). Od ledna do prosince narostl průměrný čas strávený u televize o 43 min (na 4 hodiny 47 minut), což odpovídá průměrné délce…


Zobrazit příspěvek