< zpět na slovník

Omezování frekvence

Omezování (zastropování) počtu případů (frekvence), kdy je určitému spotřebiteli zobrazena konkrétní reklama.






Příspěvky, které obsahují slovo Omezov��n�� frekvence

PO PANDEMII JDOU VŠECHNY ZNAČKY V TELEVIZI CESTOU DTC

23. 8. 2021


Elektronické obchodování v Austrálii a na Novém Zélandu roste. Ve třetím čtvrtletí 2020 dokonce vykázalo nejvyšší růst na světě o 107%. Australské značky, které prodávají zboží přímo spotřebitelům (DTC), toho využívají k rozšiřování své působnosti na trhu. A k tomu používají televizi. DTC značky byly zvyklé na měření impresí a informace založené na datech a do televize přišly s vysokým očekáváním. Jejich přístup změnil status quo a přinesl nový způsob…

crossmediální měření, reklama, sledovanost, měření, CTV


Zobrazit příspěvek

PRIMA POSÍLILA PODZIMNÍ PROGRAM A ZAJÍMÁ SE O DALŠÍ KANÁL

25. 8. 2021


Inovované podzimní programové schéma má pomoci televizní skupině Prima navýšit reklamní kapacitu a také tržní podíl, říká v rozhovoru generální ředitel skupiny Prima Marek Singer. Nečekaný růst televizního trhu s reklamou v prvním letošním pololetí se odrazil na zvýšené pozornosti, kterou televize Prima věnuje svému podzimnímu programovému schématu. V následujících měsících očekává pokračující zvýšený zájem zadavatelů reklamy, jejichž poptávku bude chtít i díky vyztuženému programu uspokojit. Zajímá se také o…

Prima, FTV Prima, Media Club, video na vyžádání, lineární televize, GRP, reklama


Zobrazit příspěvek

KOMENTÁŘE ODBORNÍKŮ: MÉDIA A REKLAMA V ROCE 2021

7. 12. 2020


Podle všeho byl rok 2020 mizerný. Globální pandemie vedla k ekonomické recesi ovlivňující trh reklamy, produkční studia, televizi i filmový průmysl. Nařízení zůstat doma si vyžádala uzavření maloobchodních prodejen a kin. Diváci přešli k domácí zábavě, byly spuštěny streamovací služby HBO Max, Peacock a platforma Quibi, která ale neměla dlouhého trvání. Sportovní události se rušily, pozastavovaly nebo odkládaly, jako např. Olympijské hry v Tokiu. Mezitím se odehrávaly volby plné sporů…

pandemie, TV, reklama, digitální média, značka, CTV, covid - 19, koronavirus, efektivita reklamy


Zobrazit příspěvek

NÁZOR: TELEVIZNÍ REKLAMA MÁ VŠECHNO, CO POTŘEBUJE, ABY PODALA VÝKON

22. 7. 2021


Marketéři by měli mít na paměti, že žijí v době hojnosti dat. Agentury měření televize frustruje. V minulosti poskytovaly údaje v televizní měně jednotný obrázek, jak jsou vynakládány televizní rozpočty. Tradiční televizi, kabelovou televizi, a dokonce i výběrové online video bylo možné sloučit do jediného pohledu na doručení divákům podle věku nebo pohlaví. Teď je televize roztříštěná do spousty formátů: tradičních, adresovatelných, programatických i složených forem streamování, podporovaného reklamou. Každý…

reklama, značka, budování značky, výkon, lineární televize, stream, data, měření, ROI, návratnost investic, CTV


Zobrazit příspěvek

OBRATOVĚ NEJSILNĚJŠÍ MÉDIA V ČESKU JSOU NOVA, SEZNAM A PRIMA

3. 2. 2021


Sestavili jsme žebříček obratově největších médií na českém trhu na základě velikosti jejich tržeb v roce 2019. Televizní skupina Nova, internetová společnost Seznam.cz a televizní skupina Prima patří k trojici nejsilnějších médií na českém trhu podle velikosti tržeb v roce 2019. Tržby Novy vystoupaly v uvedeném roce na úroveň 5,45 mld. Kč, Seznam.cz dosáhl na 4,7 mld. Kč a FTV Prima na 3,28 mld. Kč. Nad úrovní tří miliard Kč se předloni v tržbách dostala také mediální skupina Mafra, která o rok…

TV Nova, Nova Group, TV Prima, FTV Prima, Media CLub


Zobrazit příspěvek

NABÍZÍ BUDOUCNOST CTV AUKČNÍ MODEL NÁKUPU REKLAMY? SLOVO MAJÍ ODBORNÍCI.

22. 3. 2021


Není jasné, jak bude budoucnost nákupu televizní reklamy v připojené televizi vypadat. Vzhledem k tomu, že se hodně televizního inventory - včetně velké části CTV - rezervuje každý rok předem, bude se časem v CTV používat programatický aukční model nákupu, jako je tomu u online služeb? Významní vlastníci obsahu, jako je Disney a NBCUniversal, do automatizovaných platforem hodně investují. Společnost Disney nedávno předvedla své řešení pro header bidding v oblasti prémiového…

CTV, reklama, televize, TV, bidování, aukce reklam, nákup reklamního prostoru


Zobrazit příspěvek

TELEVIZNÍ REKLAMA NENÍ PO SMRTI, VYVÍJÍ SE

26. 9. 2018


Se začátkem tzv. „back to school“ sezóny začalo také tzv. „back to TV“ období pro obchodní domy. Podle společnosti iSpot utratí od 1. července do 31. srpna největší značky této kategorie 247,8 milionů dolarů. To představuje oproti stejnému období minulého roku skok o 9,3 %. Nová studie společnosti Adobe, mateřské společnosti CMO.com, provedla průzkum mezi tisícovkou zadavatelů televizní reklamy a zjistila, že marketeři stále řadí TV na vyšší příčku než většinu digitálních…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, adresovatelná televize, reklama, inzerce, pokročilá televize


Zobrazit příspěvek

KDYSI JSME O POTENCIÁLU TELEVIZNÍ REKLAMY VTIPKOVALI, ALE TEN SE PAK ROZVINUL

6. 9. 2021


Cara Lewis, výkonná viceprezidentka a vedoucí pro investice do médií v USA společnosti Dentsu, popisuje, jak velký pokrok nákup televizní reklamy v posledních letech udělal. Zabývá se i otázkou, jak do tohoto média vstoupit v době, kdy hrají větší roli data. Když jsem začínala nakupovat televizní reklamu, kabelové sítě se teprve rozvíjely a na internet se chodilo jen pro informace. Bylo to na samém počátku vyhledávání. Představě internetu budoucnosti s prémiovým obsahem, kde bude…

lineární televize, OTT, CTV, reklama, investice


Zobrazit příspěvek