< zpět na slovník

Obsah vytvořený uživateli (UGC)

Video obsah vytvářený jednotlivci, často neprofesionály, který je zpřístupněn veřejnosti. Existuje jen velmi malá kontrola bezpečnosti takového obsahu, jelikož ho může zveřejnit kdokoliv a může být sledován prakticky okamžitě.






Příspěvky, které obsahují slovo Obsah vytvořený uživateli (UGC)

UZAVŘENÍ DOHODY OHLEDNĚ NOVÉ SMĚRNICE O MEDIÁLNÍCH SLUŽBÁCH (AVMS DIRECTIVE)

26. 4. 2018


Evropský parlament a bulharské předsednictví Rady Evropské unie se ve čtvrtek večer dohodly na základních pravidlech pro audiovizuální mediální služby včetně digitálních platforem. Upravená legislativa se bude týkat nejen vysílatelů, ale i platforem poskytujících videa na vyžádání (VOD) a platforem umožňujících sdílení videí jako například Netflix, YouTube nebo Facebook, a dále živého streamování na platformách se sdílenými videi. Účastníkům jednání za Evropský parlament se podařilo prosadit zvýšenou ochranu dětí a…

směrnice, EGTA, regulace reklamy


Zobrazit příspěvek

KDYŽ ZUŘÍ STREAMOVACÍ VÁLKY, LINEÁRNÍ TELEVIZE NESMÍ SPÁT

26. 5. 2021


Viděli jste titulky: „Streamování v pandemii zvítězilo.“ „Osvojování se během minulého roku prudce zvýšilo.“ „Sledovanost vzrostla ve všech kategoriích a věkových skupinách.“ A teď: „Amazon kupuje MGM Studios.“ Dnes se nejlepší světový obsah organizuje a produkuje pro OTT distribuci. Není sporu o tom, že v čím dál fragmentovanějším a vícekanálovém prostředí se jako jeho zásadní součást objevilo streamování. Byla by ale obrovská chyba lineární televizi jednoduše odepsat jako pozůstatek minulosti. Lineární…


Zobrazit příspěvek

VÝZVA TVŮRČÍCH ODVĚTVÍ K POZASTAVENÍ JEDNÁNÍ OHLEDNĚ ČLÁNKU 13

15. 1. 2019


KOMU: Vážený pan prezident Tusk, Vážený pan prezident Juncker, Vážený pan prezident Tajani. Vážená paní premiérka Dăncilă, Vážený pan ministr Ciamba, KOPIE: Představitelé a náměstci členských států Evropské unie Předsedkyně Výboru pro právní záležitosti v Evropském parlamentu Stínoví zpravodajové a členové vyjednávacího týmu Evropského parlamentu Evropská komise, Roberto Viola, Mariya Gabriel Tvůrčí odvětví žádají pozastavení vyjednávání ohledně Článku 13[1] Jakožto zástupci audiovizuálního a vydavatelského odvětví působící na evropských trzích jsme…

směrnice, EGTA, regulace reklamy


Zobrazit příspěvek

VOYO SE CHCE POSTAVIT VEDLE NETFLIXU A DISNEY+

26. 4. 2021


Prostor na trhu placených videosloužeb si chce vybudovat portál Voyo. „Abychom se dostali dál, budeme muset každý rok zdvojnásobit počet předplatitelů," říká ředitel digitálních médií CME Daniel Grunt. Vedení internetových aktivit společnosti Central European Media Enterprises (CME) se od letošního března ujal Daniel Grunt. Spolu s tím převzal zodpovědnost i za digitální směřování tuzemské TV Nova. Právě o prioritách v digitální strategii TV Nova v letošním roce a o proměně této strategie jsme v rozhovoru…


Zobrazit příspěvek

PROČ SE TV POSOUVÁ SMĚREM K MĚŘENÍ ZALOŽENÉMU NA IMPRESÍCH A K OBCHODOVÁNÍ CÍLENÉMU NA KONKRÉTNÍ PUBLIKUM

17. 12. 2019


Diváci a zadavatelé reklamy začali očekávat větší personalizaci a zaměření Moc a hodnotu televizní reklamy uznávají nákupčí v oblasti tradičního i online obsahu. Tento obrazový a zvukový formát, který běží na celé obrazovce a nedá se přeskočit, přináší výsledky zadavatelům jak brandové, tak výkonové reklamy. Nákupčí nejvíce láká představa, že větší dostupnost údajů o sledování pořadů a adresovatelných obrazovek brzy napomůže ještě přesněji cílenému nákupu napříč dodavateli prémiového video obsahu.…

adresovatelná televize, pokročilá televize, cílení na diváky, reklama, inzerce, imprese, TV, televize, online média, měření, data, sledovanost, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek