< zpět na slovník

OTT zařízení

Periferní zařízení, které lze připojit k televizoru a používat ho jako televizi připojenou k internetu. Umožňuje uživatelům přístup k AVOD, SVOD a jiným službám, nebo zobrazení obsahu z jiných zařízení do televize. Příkladem může být Roku, Apple TV, Chromecast anebo herní konzole.






Příspěvky, které obsahují slovo OTT zařízení

OBÝVACÍ POKOJ NOVÉ DOBY: VYUŽITÍ VELKÉ OBRAZOVKY

3. 10. 2018


Novinové titulky naznačují, že TV je mrtvá, nebo alespoň pomalu umírá. Pravdou je, že TV se nesleduje stejným způsobem, jako tomu bylo před třemi, nebo dokonce před deseti lety. Pojem „televize“ zůstává předmětem debat. Je to obsah, přístroj nebo způsob, jakým se dostane k divákům? Jedna věc je jistá: S přibýváním zařízení přenášejících televizní obsah do domácností se dynamika obývacích pokojů radikálně změnila. Obývací pokoj nové doby je hybridní prostředí –…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, VOD, video na vyžádání, OTT, adresovatelná televize, pokročilá televize


Zobrazit příspěvek

INVESTICE DO REKLAMY V CONNECTED TV ROSTOU, ALE POTÍŽÍ JE STÁLE VÍC NEŽ DOST

8. 10. 2019


Investice do reklamy v televizi připojené k internetu významně rostou, ale problémy zůstávají, pokud jde o fragmentaci inventory, nedostatek standardizovaných měřítek, omezení počtu zobrazení či reklamní podvody. V naší nejnovější zprávě o digitálním videu v USA jsme se zaměřili na omezení, která connected TV provázejí, a na názory lídrů v odvětví. Nákupčí reklamy, který uvažuje o connected TV, má možnost nakupovat z různých zdrojů, např. od výrobců streamovacích zařízení, výrobců…

CTV, connected TV, OTT, reklama, investice


Zobrazit příspěvek

EXPERTI PŘEDPOVÍDAJÍ, JAK SE BUDE TV VYVÍJET PRO ZADAVATELE REKLAMY V ROCE 2019

11. 12. 2018


Rok 2019 už klepe na dveře. ExchangeWire vyzvala stovky expertů, aby se podělili o svůj názor na to, co přinese příští rok.  Po letošku, který byl pro TV připojenou k internetu od doby jejího vzniku jedním z nejzajímavějších, bude následující rok podle expertů z oboru ve znamení ještě větších možností efektivního cílení na zákazníky napříč TV. Značky si dopřejí větší kontrolu “Revoluce divácké svobody, díky které mohou sledovat pořady kdekoli a kdykoli byla…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, CTV, connected TV, adresovatelná televize, pokročilá televize, reklama, inzerce, data, OTT, DTC, D2C


Zobrazit příspěvek

4 TRENDY, KTERÉ ZMĚNÍ PODOBU VIDEO REKLAMY V ROCE 2019

3. 1. 2019


Pro brand marketéry zůstává video nejdůležitějším médiem. Podle zprávy The State of Online Video 2018 společnosti Limelight Networks se chování diváků napříč generacemi urychleně vyvíjí. Spotřebitelé sledují obsah online více než osm hodin týdně. Tváří v tvář rozrůzněnému prostředí zařízení reklamní zadavatelé hledají více jednoduchosti a transparentnosti. Po vydání Obecného nařízení o ochraně osobních údajů a kalifornského Zákona o ochraně spotřebitele se zákazníci více obávají o svá data a soukromí.…

reklama, inzerce, značka, OTT, CTV, online média, video, TV, televize


Zobrazit příspěvek

NEPŘEPÍNEJTE KANÁL: TV JE VE VŠECH SVÝCH FORMÁCH ZÁSADNÍ PRO ZASÁHNUTÍ VAŠICH DIVÁKŮ

4. 10. 2019


Nakupování médií je tradičně o kombinování různých ingrediencí do perfektního marketingového mixu. Ale s tolika novými kanály a natolik fragmentovaným publikem je tento starý recept čím dál obtížněji proveditelný. Takže co se tím dá dělat? Éra total videa Dnešní TV je komplikovaná. V jedné domácnosti může rodina sledovat živou TV, streamovat, koukat na stažený obsah nebo na nejlepší momenty online -  a to všechno najednou. Mohou používat i další obrazovku…

TV, televize, streamování, lineární televize, lineární TV, VOD, video na vyžádání, OTT, online média


Zobrazit příspěvek

ROLE VYSÍLATELŮ V MĚNÍCÍM SE TELEVIZNÍM PROSTŘEDÍ

17. 5. 2021


Technicky zdatní spotřebitelé požadují zábavu 24 hodin denně sedm dní v týdnu pouhým stisknutím tlačítka - kdykoli a kdekoli Stávající televizní prostředí se proměnilo spolu se změnami návyků při sledování televize, streamovací obři svádějí boj o předplatné, do bitvy vstupují noví hráči a vznikající DTC nabídky a narušují status quo. V éře stálého připojení jsou spotřebitelé technicky zdatní a požadují čtyřiadvacetihodinovou zábavu stisknutím tlačítka - kdykoli, kdekoli. A chtějí za peníze…


Zobrazit příspěvek

JAK BUDE TELEVIZE VYPADAT V ROCE 2021?

6. 1. 2021


V roce 2020 televize upevnila svou roli arbitra národní nálady. Promění se v roce 2021 tato nálada v naději? Není možné podívat se na budoucí stav mediálního a zábavního průmyslu, aniž bychom se ohlédli za loňským rokem. Naskytne se nám pohled plný trosek: uzávěry, propouštění, patové situace při regulaci, rušení akcí. Byl to rok konců, začátků, reorganizací a renovací. Ale také naděje a potvrzení toho, co mnozí už nějakou dobu vědí: diváci se nejen…


Zobrazit příspěvek

TRADIČNÍ TV NENÍ PO SMRTI

11. 7. 2019


Studie o digitální strategii společností Manatt a Vorhaus odhaluje, že tradiční TV není navzdory pokračujícímu růstu online videa po smrti. Výzkum odhaluje překvapivé trendy pro budoucí stříhání televizní šňůry, SVOD a esportu. Manatt, Phelps & Phillips, LLP, firma poskytující multidisciplinární, integrované profesionální služby a společnost nabízející konzultace v oblasti digitálních médií, Vorhause Advisors, dnes zveřejnily svou inaugurační studii o digitální strategii, Digital Strategy Study, která analyzuje stav médií a spotřebu…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, streamování, online média, video


Zobrazit příspěvek