< zpět na slovník

Net Reach

viz Reach/Zásah/Kumulativní zásah






Příspěvky, které obsahují slovo Net Reach

PROČ VELKÉ TECHNOLOGICKÉ SPOLEČNOSTI VE VELKÉM UTRÁCEJÍ ZA TELEVIZNÍ REKLAMU

9. 8. 2018


Pokud pravidelně čtete články z oboru, pravděpodobně jste se v některých z nich dozvěděli, že TV umírá. Už méně pravděpodobně jste se dočetli, že Google, Netflix a Amazon v roce 2017 kolektivně utratily více než 1 miliardu za televizní reklamu.1 Je možné, aby obojí byla pravda? Proč by technologičtí giganti utrácely tolik peněz za umírající médium? V takovém případě je nejlepší řídit se starou známou radou: „Nevěřte všemu, co čtete.“ "V říjnu 2017 společnost…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, reklama, inzerce, Netflix, Amazon, Google, online média, adresovatelná televize


Zobrazit příspěvek

EVROPSKÉ TELEVIZE VYRÁŽÍ DO BOJE S NETFLIXEM A HBO

6. 6. 2018


Vysílatelé dávají k ledu starou rivalitu, aby se mohli utkat se společným nepřítelem. Poslední dvě desítky let španělská veřejnoprávní RTVE a její komerční rivalové Mediaset España a Atresmedia bojují o divácká srdce zábavnými televizními soutěžemi, sportem, komediemi a atraktivními ranními zprávami. Nyní se po vzoru zápletek z nejžhavějších televizních seriálů rozhodly spojit: letos v létě soupeřící strany představují LovesTV, společnou 18kanálovou streamovací platformu s programech z těchto tří společností. Cílem je „sloučit vysílatele a sloužit…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, Netflix, HBO, Amazon


Zobrazit příspěvek

CO PRO MARKETÉRY ZNAMENÁ RŮST AVOD PŘI HLEDÁNÍ SPOTŘEBITELŮ, JEJICHŽ CHOVÁNÍ SE MĚNÍ

13. 4. 2021


Jelikož zájem diváků o video na vyžádání podporované reklamou vzrůstá, inzerenti se snaží určit, jak si s tímto kanálem poradit a vyhnout se novým uzavřeným platformám. Růst služeb videa na vyžádání podporovaného reklamou je výsledkem tichého vývoje, kdy dochází k mnoha změnám v chování spotřebitelů, které si vyžádala nebo uspíšila pandemie koronaviru. Podíl spotřebitelů využívajících službu AVOD je teď pozoruhodný, podle výzkumu, který Marketing Dive obdržel emailem od společnosti Hub Entertainment Research, se…


Zobrazit příspěvek

TELEVIZNÍ PUBLIKUM SE ROZČLEŇUJE, ANEB NIC NEVYHOVUJE ÚPLNĚ VŠEM

4. 12. 2018


Televizní společnosti chtějí v rámci optimalizace tzv. tune-in kampaní rozdělit publikum do segmentů, aby dosáhly k divákům určitého pořadu nebo žánru online, nebo aby pořad lépe časově umístily a naplánovaly. To všechno je užitečné pro různé metodologie vytváření segmentů. Stejně tak záleží i na velikosti a složení diváckého okruhu televize a také počtu a typu pořadů, které segmentují.   Jak nejlépe vytvářet segmenty je jak otázka z oblasti datové vědy, tak z oblasti…

adresovatelná TV, cílení na diváky, divácké segmenty


Zobrazit příspěvek

TV NYNÍ DOKÁŽE VYŘEŠIT CELOU HÁDANKU ZVANOU ATRIBUCE

5. 12. 2018


Co se týče značky a znalostí metrik, svět TV atribuce konečně dospěl k tomu, že měří odezvu a efektivitu stejně jako to digitální média umějí celá léta. Koncept, který dokáže vyčíslit, jak offline média přispívají k podnikatelskému výsledku, a to bez ohledu na pozici spotřebitel na jeho nákupní cestě, kriticky přehodnotil přístup celého odvětví k připisování hodnoty napříč kanály. Dostupnost inteligentnějších dat ze zařízení, jako jsou set-top boxy a chytré televizory, stejně…

adresovatelná televize, pokročilá televize, TV, televize, lineární televize, lineární TV, cross-mediální měření, cross-platformní měření, efektivita reklamy


Zobrazit příspěvek

BUDOUCNOST TELEVIZE JE… VÍCE TELEVIZE

14. 8. 2018


ŘÍKEJME TOMU jednorožčí mládě Jeoffreyho Katzenberga. Provozní společnost, která přišla na svět ex nihilo s naprosto fádním jménem – NewTV– v odhadované hodnotě vyšší než jedna miliarda amerických dolarů. Něco takové nemá obdoby. Stejně jako se předtím nikdy nestalo, aby se v úplně prvním kole financování společnosti podařilo dosáhnout hranice jednoho bilionu dolarů. NewTV není žádný amatérský startup. Od prvního dne se jedná o enormní korporaci v soukromém vlastnictví vedenou velmi zkušenou CEO, Meg…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, Netflix, online média


Zobrazit příspěvek