< zpět na slovník

Mediální mix

Rozdělení komunikační kampaně do různých mediatypů. Součástí mediamixu bývají televizní reklamy, rozhlasové reklamy, tiskové a internetové reklamy, outdoorová reklama atp.






Příspěvky, které obsahují slovo Mediální mix

JAK MARKETÉŘI MĚNÍ SVÉ TELEVIZNÍ ATRIBUČNÍ STRATEGIE

22. 1. 2019


Pomalá, ale jistá digitalizace televizní reklamy bude vytvářet tlak na společnosti zabývající se měřením reklamy, aby vytvořily robustnější multiplatformní metriku a atribuční modely. Než k tomu může dojít, musí několik typů společností – včetně poskytovatelů televizních kanálů (MVPD) a televizních společností – zmodernizovat své technologie a strategie.   Zadavatelé televizních reklam jsou dlouhodobými zastánci přesnější metriky, ale společnosti zabývající se měřením jen s obtížemi vytváří inovativnější produkty, které by fungovaly v tradiční televizní infrastruktuře.…

adresovatelná TV, cross-mediální měření


Zobrazit příspěvek

TV NYNÍ DOKÁŽE VYŘEŠIT CELOU HÁDANKU ZVANOU ATRIBUCE

5. 12. 2018


Co se týče značky a znalostí metrik, svět TV atribuce konečně dospěl k tomu, že měří odezvu a efektivitu stejně jako to digitální média umějí celá léta. Koncept, který dokáže vyčíslit, jak offline média přispívají k podnikatelskému výsledku, a to bez ohledu na pozici spotřebitel na jeho nákupní cestě, kriticky přehodnotil přístup celého odvětví k připisování hodnoty napříč kanály. Dostupnost inteligentnějších dat ze zařízení, jako jsou set-top boxy a chytré televizory, stejně…

adresovatelná televize, pokročilá televize, TV, televize, lineární televize, lineární TV, cross-mediální měření, cross-platformní měření, efektivita reklamy


Zobrazit příspěvek

INZERENTI DĚLAJÍ VELKÝ KROK KE „SVATÉMU GRÁLU“ CROSS-MEDIÁLNÍHO MĚŘENÍ

17. 9. 2020


V USA a ve Velké Británii bude probíhat praktické testování nového rámce, který má inzerentům pomoci mnohem lépe porozumět zásahu a frekvenci jejich reklam napříč všemi médii, uvádí Světová federace inzerentů (WFA). Přesné cross-mediální měření bylo dlouhou dobu výzvou pro celé odvětví a federace WFA se spojila s globálními inzerenty a platformami, aby společně vytvořili jak rámec, tak technické řešení. Doufáme, že toto řešení značkám pomůže, aby spotřebitelé jejich reklamy…

cross-mediální měření, cross-platformní měření, výzkum, značka, sledovanost


Zobrazit příspěvek

MEDIÁLNÍ PRŮMYSL PŘEDSTAVUJE TV STANOVY PRO „ZODPOVĚDNÉ A TRANSPARENTNÍ“ MĚŘENÍ REKLAMY

21. 10. 2019


Sdružení TV a rozhlasových mediazastupitelství, egta, představilo „progresivní TV stanovy týkající se závazku televizních společností k zodpovědnému a transparentnímu měření reklamy v TV/video ekosystému.“ Stanovy, které podpořila i skupina The Global TV Group, podepsala většina 155 členských mediazastupitelství  ve více než 42 zemích spolu s obchodními orgány jako jsou Screenforce, Thinkbox, ThinkTV a the VAB. Mluvčí sdružení egta informoval Digital TV Europe. že vedení členských společností sdružení egta, kteří stanovy podepsali jsou:  Jan…

EGTA, reklama, inzerce, cross-mediální měření, cross-platformní měření


Zobrazit příspěvek

VÝZKUM: TELEVIZE POMÁHÁ LEGITIMIZOVAT MLADŠÍ ZNAČKY

20. 11. 2020


Effectv, divize pro prodej reklamy společnosti Comcast Cable, ve spolupráci s oborovou společností VAB, vydala novou zprávu nazvanou Haló efekt: televize jako motor růstu (The Halo Effect: TV as a Growth Engine), která analyzuje vliv televize na schopnost podniků řídit finanční výsledky a růst podle stadia životního cyklu. Analýza ukázala, že jak značky, které prodávají přímo koncovým spotřebitelům (DTC), tak ty ostatní všeobecně získávají z televizní reklamy ve všech stádiích…


Zobrazit příspěvek

OTEVŘENÝ DOPIS REKLAMNÍ KOMUNITĚ OD BRADA KELLYHO, GENERÁLNÍHO ŘEDITELE SPOLEČNOSTI NIELSEN

27. 7. 2020


Škodlivé chování v reklamě a váš byznys: kde máte hranici? Přitažlivost sociálních médií v současném světě je nepopiratelná. Pomáhá nám zůstat ve spojení, předávat informace a obecně je zdrojem nenáročné zábavy. Ale už víme, že sociální média mají i svou temnou stránku, narušují podstatu toho, kým jsme - jednotlivě i kolektivně. Může jít jen o 1 % času nebo 0,001 % - ale existuje to a nedá se to popřít.…


Zobrazit příspěvek

VÝNOSY Z TELEVIZNÍ REKLAMY SE V ROCE 2021 ZLEPŠÍ

24. 12. 2020


Vakcinace a investice od inzerentů z cestovního ruchu, maloobchodu a automobilového průmyslu pomohou zformovat nový normální stav. Loňský rok byl k televiznímu průmyslu surový. Rychlý nájezd covidu-19 na celý svět utáhl kohoutky televizním programům a výnosy z reklamy začaly vysychat. Spotřebitelé zavření doma nadále rušili placené služby nebo se jinak posouvali směrem ke streamu s ještě větší rychlostí než dřív. A právě když se zdálo, že dojde k oživení, znovu vzrostl…


Zobrazit příspěvek

REKLAMA V ADRESOVATELNÉ TELEVIZI: SÍLA RELEVANCE PRO KVALITNĚJŠÍ BUDOVÁNÍ ZNAČKY

12. 1. 2021


Rok 2021 je za dveřmi a marketéři a zadavatelé budou se zvýšenou pečlivostí revidovat své rozpočty a složení výdajů. Je čas k zamyšlení, přestože máme napilno. Televize a služby předplaceného videa na vyžádání zaznamenaly během různých uzávěr nárůst doby strávené u obrazovky a těší se, jak si budou nadále získávat diváky. Televizní reklama však zpravidla zahrnuje velkou investici do kreativy a měření dopadu kampaně může často trvat. Kde má tedy televizní reklama…


Zobrazit příspěvek

TRENDY MĚSÍCE: ROI, B2B A TELEVIZE NOVÉ GENERACE

19. 3. 2021


Tento měsíc: Jak mohou inzerenti zdvojnásobit návratnost investic (ROI), některé výzvy a příležitosti pro B2B marketéry a budoucí podmínky pro televizní reklamu a diváky. Polovina značek dosahuje ROI ve výši 1,6 USD, ale ty nejefektivnější mohou tento výsledek zdvojnásobit Podle dat od společnosti Nielsen mohou inzerenti za každý dolar investovaný do médií očekávat průměrnou návratnost prodeje 1,06 USD. 25% těch nejefektivnějších  inzerentů však může dosáhnout ROI 2,09 USD – což je…


Zobrazit příspěvek