< zpět na slovník

Low Season

Období nižší sledovanosti televize, kdy čas u televize tráví nejméně diváků a reklama má tedy relativně menší zásah (např. letní sezóna). Oproti tomu období jaro/podzim se nazývá High Season.






Příspěvky, které obsahují slovo Low Season

O NEJLEPŠÍ MARKETINGOVÉ KNOW-HOW SE NA KONFERENCI TV ON THE MOVE PODĚLIL WIEMER SNIJDERS, AUTOR BESTSELLERU EAT YOUR GREENS

1. 10. 2019


Začátek října už tradičně patřil konferenci Asociace komerčních televizí, která je primárně určená zadavatelům reklamy a mediálním agenturám. Hlavním tématem konference TV ON THE MOVE je vyvíjející se televize v post-lineární době, kdy TV není a už nikdy nebude jen televizní obrazovka v obývacím pokoji. Také v letošním roce se AKTV v pořadatelství spojila se slovenskou Asociáciou nezávislých rozhlasových a televíznych staníc Slovenska (ANRTS). Konference se konala ve středu 9. října v pražském…

konference, AKTV, ANRTS


Zobrazit příspěvek

LINEÁRNÍ TELEVIZE S NÁMI ZŮSTANE. KDE, TO JE JINÁ VĚC.

8. 3. 2021


Když mluvíme o potenciálním zániku lineární televize, mluvíme o potenciálním zániku kabelového a pozemního vysílání lineární televize, nikoli o lineární televizi jako takové. To je důležitý rozdíl, protože zatemňuje diskuse o budoucnosti televize - podobně jako rozdíl mezi OTT a CTV. Takže pro začátek - lineární televize nikam neodchází. To je jeden z mála výsledků vývoje týkající se budoucnosti televize, na který bych si klidně vsadil, a vychází ze skutečnosti, že…


Zobrazit příspěvek

SPOLEČNÉ SLEDOVÁNÍ V DOBĚ KORONAVIRU

28. 4. 2020


Kim Portrate, think.tv Během pandemie COVID-19 dodává televize lepší hodnotu než kdy dřív. Jednoduchým důvodem je společné sledování. Pokud jste se se svou rodinou v posledních týdnech shromažďovali kolem televize jako já, nejste sami. V době odloučení hledáme nějaké spojení a televize upevnila svou roli v našich životech jako místo propojení pro rodiny všech podob a velikostí. Když se lidé sejdou, aby sdíleli televizní zážitky, říká se tomu společné sledování.…

covid-19, coronavirus, TV, televize, reklama, inzerce, sledovanost, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

POSKYTOVATELÉ VIDEA ZINTENZIVŇUJÍ PODCASTINGOVOU HRU

12. 2. 2020


Stále více poskytovatelů tradičních a online videoslužeb si uvědomuje, že podcasty jsou mocným společníkem videa, a vytváří takové podcasty, které vyhovují vkusu jejich diváků. V podcastech se objevuje všechno od skutečných televizních hvězd přes lekce z historie až po ikonické sci-fi pořady, jako je Battlestar Galactica. V moři 800 000 podcastů je nabídka hodnoty pro značky a fanoušky výrazem odborných dovedností těchto video společností: pokud umějí úspěšný zásah v televizních pořadech…

online média, streamování, podcast, video


Zobrazit příspěvek