< zpět na slovník

Lineární TV

Lineární vysílání je vysílatelem naprogramovaná sekvence v denním vysílacím plánu, kterou divák nemůže nijak ovlivnit. Je to klasické televizní nebo rozhlasové vysílání tak, jak ho známe, kdy jeden pořad následuje druhý (oddělený znělkami, reklamami a dalšími částmi vysílání). Opakem je non-linear broadcast, tedy nelineární vysílání, kdy si divák volí, co a v jakém čase bude sledovat. To znamená například podcasting, různé videotéky, VOD (video-on-demand) služby apod.






Příspěvky, které obsahují slovo Lineární TV

ZLATÝ VĚK… SLOŽITOSTI: SNIŽOVÁNÍ TŘENÍ V EKOSYSTÉMU TV REKLAMY

9. 10. 2019


Pravděpodobně budete souhlasit s tím, že jako diváci jsme nikdy neměli víc možností rozhodnout se, na jaký obsah se koukat, na jakém zařízení ho sledovat nebo jak se k němu dostat. Diváci žijí ve zlatém věku televize, ať už televizi dnes definujeme jakkoli. Její odvrácená strana pro nás, kteří pracujeme v tomto průmyslu, je, že toto nové televizní prostředí masivně zvýšilo svou složitost jak pro inzerenty, tak pro mediální společnosti. To, že…

cross-mediální měření, cross-platformní měření, TV, televize, lineární televize, lineární TV, online média, sociální sítě


Zobrazit příspěvek

REKLAMY V ADDRESSABLE TV DIVÁKY VÍCE ZAUJMOU

16. 8. 2019


Trh addressable TV ve Velké Británii roste – 40% domácností je nyní addressable a nové zprávy od Sky AdSmart uvádějí, že tento kanál diváky více zaujme a inzerentům poskytne jasné obchodní výsledky. Bílá kniha AdSmart: Five Years and Forward, je přehled poznatků o britském trhu addressable TV shromážděných za posledních pět let pomocí technologie AdSmart společnosti Sky se závěry zakládajícími se na více než 130 projektech o efektivitě kampaní, kterých…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, sledovanost, měření, adresovatelná televize, pokročilá televize


Zobrazit příspěvek

PARADOX: ZE STREAMOVACÍCH VÁLEK BUDOU MÍT RADOST TV INZERENTI

14. 10. 2019


Nacházíme se uprostřed streamovacích válek, kdy Netflix, Amazon Prime, Hulu a spousta menších hráčů jako jsou Tubi, Fubo a CBS All Access bojují o nové předplatitele svých streamovacích služeb. S nově příchozími jako jsou Disney (Disney+), AT&T’s WarnerMedia (HBOMax), Apple (TV+) a Comcast/NBCUniversal (Peacock) bitva eskaluje. Všichni chtějí hodně předplatitelů a chtějí je rychle. Jejich produkty na trh přicházejí s atraktivně nízkou cenou s cílem odvést diváky od tradičních předplacených TV balíčků. Dohromady…

streamování, TV, televize, reklama, inzerce, OTT, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

PROČ TVOŘÍ TELEVIZE S DIGITÁLEM PERFEKTNÍ PÁR

10. 12. 2018


Jeden bez druhého ani ránu Když se reklamní zadavatelé a nákupčí médií houfně hnali za digitální reklamou, stalo se něco nepříjemného: Televizní reklama, tedy médium, které vždy přinášelo loajální a pozorné publikum – a vždy bylo špičkovým vypravěčem obchodních značek – začala být vytlačována mladšími, „modernějšími“ alternativami. Ale nyní marketeři zjišťují, že výzkumy v tom měly vždycky jasno: Samotný digitální marketing postrádá to hlavní, co je potřeba k nejefektivnější kampani – něco, co…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, online média, reklama, inzerce


Zobrazit příspěvek

NA TV NENÍ NIC ŠPATNĚ, ALE NA MĚŘENÍ TOHOTO MÉDIA ANO, ŘÍKÁ CEO SPOLEČNOSTI ASTRO, HENRY TAN

30. 8. 2019


Rozšiřování digitálu vede ke snižování rozpočtů na tradičních místech, jako je TV. Podle předpovědi investic do reklamy, Advertising Expenditure Forecasts, vypracované agenturou Zenith, se příjmy z reklamy pro tradiční TV budou každoročně snižovat a od roku 2019 do 2021 se zmenší ze 184 miliard amerických dolarů na 180 miliard. Zajímavé ovšem je, že zatímco se všichni otáčejí směrem k digitálu, čtyři firmy - Facebook, Amazon, Netflix a Google – na…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, sledovanost, měření, adresovatelná televize, pokročilá televize


Zobrazit příspěvek

EXPERTI PŘEDPOVÍDAJÍ, JAK SE BUDE TV VYVÍJET PRO ZADAVATELE REKLAMY V ROCE 2019

11. 12. 2018


Rok 2019 už klepe na dveře. ExchangeWire vyzvala stovky expertů, aby se podělili o svůj názor na to, co přinese příští rok.  Po letošku, který byl pro TV připojenou k internetu od doby jejího vzniku jedním z nejzajímavějších, bude následující rok podle expertů z oboru ve znamení ještě větších možností efektivního cílení na zákazníky napříč TV. Značky si dopřejí větší kontrolu “Revoluce divácké svobody, díky které mohou sledovat pořady kdekoli a kdykoli byla…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, CTV, connected TV, adresovatelná televize, pokročilá televize, reklama, inzerce, data, OTT, DTC, D2C


Zobrazit příspěvek

PŘICHÁZÍ DOBA MASOVÉHO VYUŽÍVÁNÍ TZV. SHOPPABLE TV REKLAM

29. 10. 2019


Inzerenti — a mateřská společnost NBC Universal, Comcast – se bezesporu zaradují. Po květnovém otestování tzv. shoppable reklam v lineárním vysílání pořadů  „Today” (značka Walmart), French Open (značka Lacoste), Tour de France (značka Zwift) a „Songland” (značka Roli), vypustila mediální společnost NBCU reklamní formát s QSR kódem do svých lifestylových pořadů a pořadů bez scénáře.    Technologie ShoppableTV vytvořená technologickou společností, jejíž jméno nebylo zveřejněno, vypadá uživatelsky velmi jednoduše. Její schopnost fungovat…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, adresovatelná televize, pokročilá televize, CTV, connected TV, Shoppable TV


Zobrazit příspěvek

DTC ZNAČKY DÁVAJÍ VZNIKNOUT NOVÉ DOBĚ NAKUPOVÁNÍ INTELIGENTNÍ TV REKLAMY

15. 1. 2019


Tzv. direct-to-consumer (DTC) značky, které vyrostly na Facebooku investují až 75% svých mediálních rozpočtů do platforem sociálních médií – strategie mladých a ambiciózních pro získávání zákazníků, kdy se vše sází na jedinou kartu. Možnost zacílit na přesně vymezenou část spotřebitelů, které tvoří převážně mileniálové by zdánlivě optimalizovala omezené rozpočty DTC firem a zároveň by jim poskytla pozornost influencerů a těch zákazníků, u kterých je největší pravděpodobnost, že nakoupí. V případě…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, reklama, inzerce, značka, D2C, DTC, Facebook, adresovatelná televize, online média, pokročilá televize


Zobrazit příspěvek

NEPŘEPÍNEJTE KANÁL: TV JE VE VŠECH SVÝCH FORMÁCH ZÁSADNÍ PRO ZASÁHNUTÍ VAŠICH DIVÁKŮ

4. 10. 2019


Nakupování médií je tradičně o kombinování různých ingrediencí do perfektního marketingového mixu. Ale s tolika novými kanály a natolik fragmentovaným publikem je tento starý recept čím dál obtížněji proveditelný. Takže co se tím dá dělat? Éra total videa Dnešní TV je komplikovaná. V jedné domácnosti může rodina sledovat živou TV, streamovat, koukat na stažený obsah nebo na nejlepší momenty online -  a to všechno najednou. Mohou používat i další obrazovku…

TV, televize, streamování, lineární televize, lineární TV, VOD, video na vyžádání, OTT, online média


Zobrazit příspěvek

TV NYNÍ DOKÁŽE VYŘEŠIT CELOU HÁDANKU ZVANOU ATRIBUCE

5. 12. 2018


Co se týče značky a znalostí metrik, svět TV atribuce konečně dospěl k tomu, že měří odezvu a efektivitu stejně jako to digitální média umějí celá léta. Koncept, který dokáže vyčíslit, jak offline média přispívají k podnikatelskému výsledku, a to bez ohledu na pozici spotřebitel na jeho nákupní cestě, kriticky přehodnotil přístup celého odvětví k připisování hodnoty napříč kanály. Dostupnost inteligentnějších dat ze zařízení, jako jsou set-top boxy a chytré televizory, stejně…

adresovatelná televize, pokročilá televize, TV, televize, lineární televize, lineární TV, cross-mediální měření, cross-platformní měření, efektivita reklamy


Zobrazit příspěvek