< zpět na slovník

Kontextové cílení

Umístění reklamy do obsahu (tj. prostředí), který je pro inzerovanou značku vysoce relevantní a umožňuje zhlédnutí reklamy na místě, kde by spotřebitelé reklamu na inzerovaný produkt či službu očekávali. Například reklama na produkty na alergii může kontextově cílit na diváky během pylového zpravodajství v rámci předpovědi počasí.






Příspěvky, které obsahují slovo Kontextové cílení

KDYŽ ZUŘÍ STREAMOVACÍ VÁLKY, LINEÁRNÍ TELEVIZE NESMÍ SPÁT

26. 5. 2021


Viděli jste titulky: „Streamování v pandemii zvítězilo.“ „Osvojování se během minulého roku prudce zvýšilo.“ „Sledovanost vzrostla ve všech kategoriích a věkových skupinách.“ A teď: „Amazon kupuje MGM Studios.“ Dnes se nejlepší světový obsah organizuje a produkuje pro OTT distribuci. Není sporu o tom, že v čím dál fragmentovanějším a vícekanálovém prostředí se jako jeho zásadní součást objevilo streamování. Byla by ale obrovská chyba lineární televizi jednoduše odepsat jako pozůstatek minulosti. Lineární…


Zobrazit příspěvek

TELEVIZNÍ PUBLIKUM SE ROZČLEŇUJE, ANEB NIC NEVYHOVUJE ÚPLNĚ VŠEM

4. 12. 2018


Televizní společnosti chtějí v rámci optimalizace tzv. tune-in kampaní rozdělit publikum do segmentů, aby dosáhly k divákům určitého pořadu nebo žánru online, nebo aby pořad lépe časově umístily a naplánovaly. To všechno je užitečné pro různé metodologie vytváření segmentů. Stejně tak záleží i na velikosti a složení diváckého okruhu televize a také počtu a typu pořadů, které segmentují.   Jak nejlépe vytvářet segmenty je jak otázka z oblasti datové vědy, tak z oblasti…

adresovatelná TV, cílení na diváky, divácké segmenty


Zobrazit příspěvek

PROČ SE TV POSOUVÁ SMĚREM K MĚŘENÍ ZALOŽENÉMU NA IMPRESÍCH A K OBCHODOVÁNÍ CÍLENÉMU NA KONKRÉTNÍ PUBLIKUM

17. 12. 2019


Diváci a zadavatelé reklamy začali očekávat větší personalizaci a zaměření Moc a hodnotu televizní reklamy uznávají nákupčí v oblasti tradičního i online obsahu. Tento obrazový a zvukový formát, který běží na celé obrazovce a nedá se přeskočit, přináší výsledky zadavatelům jak brandové, tak výkonové reklamy. Nákupčí nejvíce láká představa, že větší dostupnost údajů o sledování pořadů a adresovatelných obrazovek brzy napomůže ještě přesněji cílenému nákupu napříč dodavateli prémiového video obsahu.…

adresovatelná televize, pokročilá televize, cílení na diváky, reklama, inzerce, imprese, TV, televize, online média, měření, data, sledovanost, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

ZACÍLENÍ STRATEGIE BYRONA SHARPA

1. 4. 2019


Data nyní mohou zefektivnit TV. Dokonce i Byron Sharp by uvítal přesnější zacílení. Značky a jejich agentury mají dilema. Na jednu stranu důkazy Byrona Sharpa ukazují, že značky by měly zvyšovat zásah všech zákazníků ve své kategorii tak často, jak jen to je možné. Navíc podle odborníků na efektivitu Petera Fielda a Lese Bineta, TV zůstává rozhodující součástí mixu pro dosažení tohoto zásahu a hospodárného růstu. Ale zároveň schopnost televize…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, značka, data, efektivita reklamy, adresovatelná televize, pokročilá televize


Zobrazit příspěvek