< zpět na slovník

Individuální data

V kontextu PEM individuální data obsahují údaje zachycující sledovanost televizních kanálů členy panelu a hosty, jejich sociodemografii, denní statistické váhy a charakteristiky panelu potřebné k výpočtu odhadu sledovanosti televize. Vznikají v systému na zpracování dat prostřednictvím procesů, které zahrnují algoritmy čištění a vážení.






Příspěvky, které obsahují slovo Individuální data

KOMENTÁŘE ODBORNÍKŮ: MÉDIA A REKLAMA V ROCE 2021

7. 12. 2020


Podle všeho byl rok 2020 mizerný. Globální pandemie vedla k ekonomické recesi ovlivňující trh reklamy, produkční studia, televizi i filmový průmysl. Nařízení zůstat doma si vyžádala uzavření maloobchodních prodejen a kin. Diváci přešli k domácí zábavě, byly spuštěny streamovací služby HBO Max, Peacock a platforma Quibi, která ale neměla dlouhého trvání. Sportovní události se rušily, pozastavovaly nebo odkládaly, jako např. Olympijské hry v Tokiu. Mezitím se odehrávaly volby plné sporů…


Zobrazit příspěvek

ROLE VYSÍLATELŮ V MĚNÍCÍM SE TELEVIZNÍM PROSTŘEDÍ

17. 5. 2021


Technicky zdatní spotřebitelé požadují zábavu 24 hodin denně sedm dní v týdnu pouhým stisknutím tlačítka - kdykoli a kdekoli Stávající televizní prostředí se proměnilo spolu se změnami návyků při sledování televize, streamovací obři svádějí boj o předplatné, do bitvy vstupují noví hráči a vznikající DTC nabídky a narušují status quo. V éře stálého připojení jsou spotřebitelé technicky zdatní a požadují čtyřiadvacetihodinovou zábavu stisknutím tlačítka - kdykoli, kdekoli. A chtějí za peníze…


Zobrazit příspěvek

PROČ JE TELEVIZE STÁLE NEJEFEKTIVNĚJŠÍ FORMOU REKLAMY NA SVĚTĚ

20. 11. 2017


U příležitosti Světového dne televize se poprvé v historii spojili televizní vysilatelé a asociace z celého světa v rámci nedávno vytvořené skupiny Global TV Group. Jako nový jednotný hlas televize dnes zveřejňují globální data, která poukazují na odolnost a sílu televize jako reklamního media. ‘The Global TV Deck’ obsahuje data z 19 zemí, vybrané údaje jsou k uvedeny níže, a širší ukázka pak k dispozici ke stažení zde. Projekt ‘The Global TV Deck’ je vytvořen tak,…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, efektivita reklamy, data, sledovanost


Zobrazit příspěvek

CO NEZMĚNILO SVĚT REKLAMY V ROCE 2018 A PRAVDĚPODOBNĚ NEZMĚNÍ ANI V ROCE 2019

20. 12. 2018


Zdá se, že nastala příhodná doba k připomenutí těch nejbombastičtějších technologií a trendů, o kterých se předpovídalo, že změní svět reklamy v roce 2018. Tyhle patří mezi mé oblíbené: Blockchain. Není pochyb o tom, že technologie Blockchain najde jednou v reklamním průmyslu mnoho uplatnění – některá ovlivní reálný trh. Blockchain však v našem průmyslu revoluci nespustí ani zdaleka tak rychle, jak si někteří nadšenci slibovali. AI. Ano, umělá inteligence je důležitá technologie, která existuje celá desetiletí,…

marketing, reklama, inzerce, data


Zobrazit příspěvek

ZACÍLENÍ STRATEGIE BYRONA SHARPA

1. 4. 2019


Data nyní mohou zefektivnit TV. Dokonce i Byron Sharp by uvítal přesnější zacílení. Značky a jejich agentury mají dilema. Na jednu stranu důkazy Byrona Sharpa ukazují, že značky by měly zvyšovat zásah všech zákazníků ve své kategorii tak často, jak jen to je možné. Navíc podle odborníků na efektivitu Petera Fielda a Lese Bineta, TV zůstává rozhodující součástí mixu pro dosažení tohoto zásahu a hospodárného růstu. Ale zároveň schopnost televize…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, značka, data, efektivita reklamy, adresovatelná televize, pokročilá televize


Zobrazit příspěvek

EXPERTI PŘEDPOVÍDAJÍ, JAK SE BUDE TV VYVÍJET PRO ZADAVATELE REKLAMY V ROCE 2019

11. 12. 2018


Rok 2019 už klepe na dveře. ExchangeWire vyzvala stovky expertů, aby se podělili o svůj názor na to, co přinese příští rok.  Po letošku, který byl pro TV připojenou k internetu od doby jejího vzniku jedním z nejzajímavějších, bude následující rok podle expertů z oboru ve znamení ještě větších možností efektivního cílení na zákazníky napříč TV. Značky si dopřejí větší kontrolu “Revoluce divácké svobody, díky které mohou sledovat pořady kdekoli a kdykoli byla…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, CTV, connected TV, adresovatelná televize, pokročilá televize, reklama, inzerce, data, OTT, DTC, D2C


Zobrazit příspěvek

PROČ SE TV POSOUVÁ SMĚREM K MĚŘENÍ ZALOŽENÉMU NA IMPRESÍCH A K OBCHODOVÁNÍ CÍLENÉMU NA KONKRÉTNÍ PUBLIKUM

17. 12. 2019


Diváci a zadavatelé reklamy začali očekávat větší personalizaci a zaměření Moc a hodnotu televizní reklamy uznávají nákupčí v oblasti tradičního i online obsahu. Tento obrazový a zvukový formát, který běží na celé obrazovce a nedá se přeskočit, přináší výsledky zadavatelům jak brandové, tak výkonové reklamy. Nákupčí nejvíce láká představa, že větší dostupnost údajů o sledování pořadů a adresovatelných obrazovek brzy napomůže ještě přesněji cílenému nákupu napříč dodavateli prémiového video obsahu.…

adresovatelná televize, pokročilá televize, cílení na diváky, reklama, inzerce, imprese, TV, televize, online média, měření, data, sledovanost, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

TV MĚŘENÍ V DIGITÁLNÍM SVĚTĚ

1. 11. 2019


Ve vysoce fragmentovaném mediálním světě, kde je konzument vystaven nejnovějším médiím, mohou být mediální měření a atribuce pohyblivými terči. Jak se průmyslu daří držet krok? Několik mediálních expertů rozebíralo toto dilema na datové konferenci, jež byla součástí akce New York City Television Week.  Jaké je řešení? Při hledání řešení crossplatformního mediálního měření popsal panel problémy spojené se samotným dosažením řešení. Paul LeFort, senior vice president společnosti Nielsen, poznamenal: „Neexistuje pouze…

cross-mediální měření, cross-platformní měření, TV, televize, lineární televize, lineární TV, online média, sociální sítě, imprese, data, sledovanost


Zobrazit příspěvek