< zpět na slovník

Hromadné sdělovací prostředky

Neboli také masová média či masmédia, tedy všechny komunikační prostředky, které mohou být masově reprodukovány a jsou tak schopné předávat informace širokým skupinám obyvatelstva. V současné době rozlišujeme média tištěná (noviny, časopisy, knihy, ale i letáky, plakáty apod.), média elektronická (počítačové sítě, rozhlas, televize, audio a audiovizuální nosiče apod.) a média ostatní (film, výtvarné reprodukce apod.).






Příspěvky, které obsahují slovo Hromadné sdělovací prostředky

KOMERČNÍ VYSÍLATELÉ PODPOŘILI INFORMAČNÍ KAMPAŇ MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVÍ, ZDARMA ODVYSÍLALI 25 HODIN OSVĚTOVÝCH SPOTŮ

29. 4. 2020


Do osvětových aktivit v souvislosti s probíhající pandemií COVID-19 se zapojily i komerční televize Nova a Prima. Kromě desítek hodin vlastního zpravodajského a publicistického obsahu a vzniku nových pořadů osvětového charakteru, podpořili komerční vysílatelé také oficiální edukační kampaň Ministerstva zdravotnictví zaměřenou na prevenci nákazy koronavirem a poskytli jí zdarma reklamní prostor. Praha, 29. dubna 2020 – Kampaň probíhá od 19. března 2020 do odvolání na kanálech televizních skupin Nova a…

covid-19, coronavirus, TV, televize, lineární TV, lineární televize


Zobrazit příspěvek

EVROPSKÉ TELEVIZE VYRÁŽÍ DO BOJE S NETFLIXEM A HBO

6. 6. 2018


Vysílatelé dávají k ledu starou rivalitu, aby se mohli utkat se společným nepřítelem. Poslední dvě desítky let španělská veřejnoprávní RTVE a její komerční rivalové Mediaset España a Atresmedia bojují o divácká srdce zábavnými televizními soutěžemi, sportem, komediemi a atraktivními ranními zprávami. Nyní se po vzoru zápletek z nejžhavějších televizních seriálů rozhodly spojit: letos v létě soupeřící strany představují LovesTV, společnou 18kanálovou streamovací platformu s programech z těchto tří společností. Cílem je „sloučit vysílatele a sloužit…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, Netflix, HBO, Amazon


Zobrazit příspěvek

DATA ORGANIZACE ASA ODHALUJÍ NEBÝVALÉ NAVÝŠENÍ ZÁSAHU TELEVIZNÍ REKLAMY PŘI LOCKDOWNU

9. 10. 2020


Podle organizace ASA (Advertising Standards Authority) přinesl rozmach televize způsobený omezením volného pohybu nebývalé oživení expozice vůči televizní reklamě. Údaje regulátorů - získané od výzkumné rady televizního vysílání BARB - odrážejí rychlý vývoj reklamy a inzerentů, kteří v době sdělování zpráv o veřejném zdraví reagují na naše potřeby a požadavky. Srážka tradiční televize s onemocněním covid-19 • ASA provedla analýzu zaměřenou pouze na tradiční televizi (bez služeb předplaceného videa na…


Zobrazit příspěvek

JAK ZNOVU VYBUDOVAT DŮVĚRU SPOTŘEBITELŮ POMOCÍ TELEVIZE A TRANSPARENTNOSTI

10. 7. 2020


Právě když se zdálo, že rok 2020 už nemůže skrývat další překvapení, hlavní značky zastavily reklamu na Facebooku. Facebook údajně utrpěl ztrátu, když značky stáhly své investice do reklamy. Zatímco se tyto značky rozhodují, na jaké účely vynaložit prostředky z dočasně pozastavené reklamy, vzdávají se nesčetných spojení se spotřebiteli. I přesto si mnozí myslí, že se to vyplatí. Spotřebitelé čím dál více zkoumají, co značky sdělují, a bojkot Facebooku je…

značka, Facebook, TV, televize, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

DŮVOD, PROČ JE TELEVIZE STÁLE NEJMOCNĚJŠÍM REKLAMNÍM MÉDIEM

28. 8. 2018


Když se mediální prostředí začalo fragmentovat a objevovaly se nové reklamní prostředky, televize se za poslední dvě dekády musela začít radikálně vyvíjet. Kvůli těmto změnám, mnoho lidí začalo spekulovat o relevanci televizní reklamy v digitálním světě a ptát se, jestli by se peníze vynakládané za reklamu měly přesunout jinam. Ačkoli televize se svým obrovským dosahem nemá konkurenci, v minulosti bylo obtížné změřit a zvyšovat její skutečnou účinnost. To se ovšem nyní mění.…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, reklama, inzerce


Zobrazit příspěvek

TELEVIZNÍ SPOLEČNOSTI A STANICE SE POOHLÍŽEJÍ PO NOVÝCH ZPŮSOBECH MĚŘENÍ VŠECH DIVÁKŮ SVÉHO OBSAHU

26. 9. 2019


Vedení televizních společností již dlouho zastává názor, že každý divák se počítá. Nikdy nepodnikla takovou spoustu kroků, aby se ujistila, že dokážou započítat každého diváka. Z diváků se stávají konzumenti videa vysílaného na mnoha obrazovkách, snahy změřit je jsou nyní běžnou praxí. V posledních několika týdnech místní TV stanice prohlásily, že ke zjištění sledovanosti svých pořadů hodlají přestat s používáním tradičních hodnocení, a slibují, že místo toho budou spoléhat na…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, sledovanost, měření


Zobrazit příspěvek

DTC ZNAČKY DÁVAJÍ VZNIKNOUT NOVÉ DOBĚ NAKUPOVÁNÍ INTELIGENTNÍ TV REKLAMY

15. 1. 2019


Tzv. direct-to-consumer (DTC) značky, které vyrostly na Facebooku investují až 75% svých mediálních rozpočtů do platforem sociálních médií – strategie mladých a ambiciózních pro získávání zákazníků, kdy se vše sází na jedinou kartu. Možnost zacílit na přesně vymezenou část spotřebitelů, které tvoří převážně mileniálové by zdánlivě optimalizovala omezené rozpočty DTC firem a zároveň by jim poskytla pozornost influencerů a těch zákazníků, u kterých je největší pravděpodobnost, že nakoupí. V případě…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, reklama, inzerce, značka, D2C, DTC, Facebook, adresovatelná televize, online média, pokročilá televize


Zobrazit příspěvek

DIVÁCI SE V TÉTO KRIZI OBRACEJÍ K TELEVIZI. A JAK SVOU PODPORU PROJEVUJÍ VYSÍLATELÉ A ZNAČKY?

4. 5. 2020


Stéphane Coruble, generální ředitel RTL AdConnect, reaguje na nový přístup vysílatelů a zadavatelů reklamy, kteří si v době omezení volného pohybu v souvislosti s COVID-19 chtějí udržet svou důležitost. Omezení volného pohybu ukázalo, že tradiční média - a zejména televize - nejsou ani zdaleka nadbytečná, ale hrají zásadní roli v dobách krize, kdy lidi uklidňují a průběžně informují, vzdělávají a baví. Všude v Evropě vidíme nárůst denní konzumace televize, ať jde o živé…

covid-19, coronavirus, TV, televize, BVOD, online média, video na vyžádání, VOD, lineární TV, lineární televize


Zobrazit příspěvek