< zpět na slovník

Frekvence

Počet případů, kdy je jedinec vystaven reklamní kampani nebo programu. U digitálního videa se frekvence při mediálním plánování zpravidla řídí pomocí omezování frekvence, neboť vyšší frekvence je většinou na úkor zásahu. Uvádí se jako průměrná frekvence a vypočítá se podle rovnice celkový počet impresí / zásah = průměrná frekvence.






Příspěvky, které obsahují slovo Frekvence

REKLAMA V ADRESOVATELNÉ TELEVIZI: SÍLA RELEVANCE PRO KVALITNĚJŠÍ BUDOVÁNÍ ZNAČKY

12. 1. 2021


Rok 2021 je za dveřmi a marketéři a zadavatelé budou se zvýšenou pečlivostí revidovat své rozpočty a složení výdajů. Je čas k zamyšlení, přestože máme napilno. Televize a služby předplaceného videa na vyžádání zaznamenaly během různých uzávěr nárůst doby strávené u obrazovky a těší se, jak si budou nadále získávat diváky. Televizní reklama však zpravidla zahrnuje velkou investici do kreativy a měření dopadu kampaně může často trvat. Kde má tedy televizní reklama…

TV, televize, lineární televize, televizní reklama, adresovatelná televize, značka, budování značky,


Zobrazit příspěvek

PO PANDEMII JDOU VŠECHNY ZNAČKY V TELEVIZI CESTOU DTC

23. 8. 2021


Elektronické obchodování v Austrálii a na Novém Zélandu roste. Ve třetím čtvrtletí 2020 dokonce vykázalo nejvyšší růst na světě o 107%. Australské značky, které prodávají zboží přímo spotřebitelům (DTC), toho využívají k rozšiřování své působnosti na trhu. A k tomu používají televizi. DTC značky byly zvyklé na měření impresí a informace založené na datech a do televize přišly s vysokým očekáváním. Jejich přístup změnil status quo a přinesl nový způsob…

crossmediální měření, reklama, sledovanost, měření, CTV


Zobrazit příspěvek

CO MUSÍ MARKETÉŘI ZVÁŽIT, NEŽ SE PONOŘÍ DO POKROČILÉ TELEVIZE

12. 4. 2021


Kvůli odmítání cookies třetích stran a jeho dopadu na cílení médií inzerenti stále více vyhledávají příležitosti k využívání jak vlastních primárních dat, tak dat od třetích stran, aby mohli efektivně zasáhnout publikum. Přesně k tomu nabízí pokročilá televize příležitost a poskytuje marketérům médium, které je pro značky bezpečné, cílí na jednotlivé osoby a je měřitelnější než tradiční nákupy na lineární televizi. Než se inzerenti ponoří do pokročilé televize, musí zvážit dostupné…


Zobrazit příspěvek

OTEVŘENÝ DOPIS REKLAMNÍ KOMUNITĚ OD BRADA KELLYHO, GENERÁLNÍHO ŘEDITELE SPOLEČNOSTI NIELSEN

27. 7. 2020


Škodlivé chování v reklamě a váš byznys: kde máte hranici? Přitažlivost sociálních médií v současném světě je nepopiratelná. Pomáhá nám zůstat ve spojení, předávat informace a obecně je zdrojem nenáročné zábavy. Ale už víme, že sociální média mají i svou temnou stránku, narušují podstatu toho, kým jsme - jednotlivě i kolektivně. Může jít jen o 1 % času nebo 0,001 % - ale existuje to a nedá se to popřít.…


Zobrazit příspěvek

ROK 2021 BUDE PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI ROKEM BUDOVÁNÍ

18. 2. 2021


Mnoho se toho za poslední rok namluvilo o posunu ke  streamování, zejména při spuštění kanálů Disney Plus, HBO Max od WarnerMedia, Peacock od NBCU a spousty dalších služeb. Kolem streamu je možná hodně rušno, ale inzerenti a agentury se také přiklánějí k adresovatelné televizi (schopnosti dodávat různé reklamy různým domácnostem, které se dívají na stejný program), zatímco marketéři během pandemie COVID-19 přizpůsobují své strategie. Podle společnosti eMarketer se do roku…


Zobrazit příspěvek