< zpět na slovník

Efektivní reach

Úroveň pokrytí cílové skupiny, která je nutná k vyvolání pozitivních změn v povědomí, postojích nebo nákupních zvyklostech.






Příspěvky, které obsahují slovo Efektivní reach

REKLAMY KRÁTKÉHO FORMÁTU JSOU LETOS V KURZU

9. 1. 2019


Televizní inzerenti začínají upřednostňovat krátké formáty reklamy, které mohou být stejně efektivní jako tradiční třicetisekundové spoty při výrazně nižších nákladech, avšak marketeři a značky potřebují mít jistotu, že dosáhnou těch správných cílů a že se reklamy vytvářejí správně. Jim Berridge z michiganského Phoenixu, který pracuje pro společnost WARC říká, že krátké formáty reklamy – zde definované jako 5 -7 vteřin – poskytnou marketerům v příštích 12-18 měsících obrovskou příležitost. Studie…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, reklama, inzerce


Zobrazit příspěvek

UZAVŘENÍ DOHODY OHLEDNĚ NOVÉ SMĚRNICE O MEDIÁLNÍCH SLUŽBÁCH (AVMS DIRECTIVE)

26. 4. 2018


Evropský parlament a bulharské předsednictví Rady Evropské unie se ve čtvrtek večer dohodly na základních pravidlech pro audiovizuální mediální služby včetně digitálních platforem. Upravená legislativa se bude týkat nejen vysílatelů, ale i platforem poskytujících videa na vyžádání (VOD) a platforem umožňujících sdílení videí jako například Netflix, YouTube nebo Facebook, a dále živého streamování na platformách se sdílenými videi. Účastníkům jednání za Evropský parlament se podařilo prosadit zvýšenou ochranu dětí a…

směrnice, EGTA, regulace reklamy


Zobrazit příspěvek