< zpět na slovník

Doručování reklamy

Technologie a služba, která umísťuje (doručuje) reklamní formáty do webových stránek/aplikací a shromažďuje/vykazuje data o jejich výkonu (zjednodušeně reklamní systémy).






Příspěvky, které obsahují slovo Doručování reklamy

4 TRENDY, KTERÉ ZMĚNÍ PODOBU VIDEO REKLAMY V ROCE 2019

3. 1. 2019


Pro brand marketéry zůstává video nejdůležitějším médiem. Podle zprávy The State of Online Video 2018 společnosti Limelight Networks se chování diváků napříč generacemi urychleně vyvíjí. Spotřebitelé sledují obsah online více než osm hodin týdně. Tváří v tvář rozrůzněnému prostředí zařízení reklamní zadavatelé hledají více jednoduchosti a transparentnosti. Po vydání Obecného nařízení o ochraně osobních údajů a kalifornského Zákona o ochraně spotřebitele se zákazníci více obávají o svá data a soukromí.…

reklama, inzerce, značka, OTT, CTV, online média, video, TV, televize


Zobrazit příspěvek

NABÍZÍ BUDOUCNOST CTV AUKČNÍ MODEL NÁKUPU REKLAMY? SLOVO MAJÍ ODBORNÍCI.

22. 3. 2021


Není jasné, jak bude budoucnost nákupu televizní reklamy v připojené televizi vypadat. Vzhledem k tomu, že se hodně televizního inventory - včetně velké části CTV - rezervuje každý rok předem, bude se časem v CTV používat programatický aukční model nákupu, jako je tomu u online služeb? Významní vlastníci obsahu, jako je Disney a NBCUniversal, do automatizovaných platforem hodně investují. Společnost Disney nedávno předvedla své řešení pro header bidding v oblasti prémiového…


Zobrazit příspěvek

THINK TV REPORT: ÚČINEK VIDEO REKLAMY TRVÁ MĚSÍC

31. 7. 2019


Nový výzkum akademické profesorky marketingu Karen Nelson-Field odhaluje, do jaké míry video reklama ovlivňuje rozhodování spotřebitelů při výběru produktu až jeden měsíc po zhlédnutí reklamy. Tzv. ‘Decay Edition’ (Odeznívání účinnosti reklamy) srovnávací série profesorky Nelson-Field, zadané společností ThinkTV, obsahuje množství poznatků, které mají pomoci zadavatelům reklamy a jejich agenturám vytěžit z video reklamy to nejlepší.   Profesorka Nelson-Field zjistila, že reklamy umístěné v TV feedu zobrazené na jakékoli obrazovce mají…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, online média, sociální sítě, Facebook, YouTube, efektivita reklamy


Zobrazit příspěvek

ZLATÁ ÉRA TELEVIZNÍ REKLAMY

25. 9. 2018


Těch, co předpovídají zánik TV, si nevšímejte, píše dr. Nick Pugh z Ebiquity – zde je pět původů, proč je televize ve skvělé formě. Na začátku a během prvních let digitální revoluce se opakovaně psaly televizi nekrology. „Je příliš pomalá“, „Není dost interaktivní“, „Je to médium monologu, nikoli dialogu, proto ji digitální generace opustila.“ Tzv. „op eds“ a „bylined“ články se podobaly pohřebním projevům. Není překvapením, že mnohé z těchto příspěvků byly…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, reklama, inzerce, ROI, efektivita reklamy


Zobrazit příspěvek

PROČ JE TELEVIZE STÁLE NEJEFEKTIVNĚJŠÍ FORMOU REKLAMY NA SVĚTĚ

20. 11. 2017


U příležitosti Světového dne televize se poprvé v historii spojili televizní vysilatelé a asociace z celého světa v rámci nedávno vytvořené skupiny Global TV Group. Jako nový jednotný hlas televize dnes zveřejňují globální data, která poukazují na odolnost a sílu televize jako reklamního media. ‘The Global TV Deck’ obsahuje data z 19 zemí, vybrané údaje jsou k uvedeny níže, a širší ukázka pak k dispozici ke stažení zde. Projekt ‘The Global TV Deck’ je vytvořen tak,…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, efektivita reklamy, data, sledovanost


Zobrazit příspěvek

TWEETOVÁNÍ BĚHEM SLEDOVÁNÍ TV NEZMENŠUJE ZÁSAH REKLAMY A ČASTO VEDE K NÁKUPU

4. 4. 2019


Podle nového průzkumu Kelley School of Business z Indiana University je u diváků, kteří v TV sledují „sociální pořady” jako „Star Dance” nebo „The Bachelor" a zároveň sdílí své postřehy na Twitteru, větší pravděpodobnost zaujetí pořadem a nákupu online.    Marketéři mají obavy, že sociální média rozptylují diváky od reklam a minimalizují tím jejich účinek. Ale tento průzkum zjistil pravý opak. „Sociální pořady” jsou pro marketéry prospěšné, jelikož reklamy vysílané…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, Twitter, sociální televize, efektivita reklamy, reklama, inzerce


Zobrazit příspěvek

STUDIE DOPADU VIDEOREKLAMY – ZÁKLADNÍ ZJIŠTĚNÍ

1. 7. 2020


Základní mechanismy televizní a video reklamy Jak video(reklama) fungujeStudie rovnocennosti médií dokládá sílu videa napříč všemi kanály, a to zejména pokud jde o ukazatele zpětného vybavení reklamy (ad recall).Video reklama má silnější dopad v televizi než na YouTube a Facebooku.Dva po sobě jdoucí kontakty během krátké doby zdvojnásobují nepodpořené vybavení reklamy. To platí pro televizi, YouTube i Facebook.Pro online video platformy je navíc kombinace s televizí užitečná. Nejvyšší dopad napříč…

reklama, inzerce, efektivita reklamy, TV, televize, YouTube, Facebook, online média, sociální sítě, lineární TV, lineární televize, budování značky


Zobrazit příspěvek

CTV DNES A ZÍTRA: PROMĚNA PŘÍSLIBU REKLAMY V CHYTRÉ TELEVIZI VE SKUTEČNOST

24. 7. 2020


Jak je dobře známo, Binet a Field v publikaci „The Long and Short of It“ předpokládali, že pokud se značky chtějí na trhu efektivně prodávat, měly by cílit na poměr mezi budováním značky a činnostmi stimulujícími výkonnost 60:40. Dlouhou dobu se marketéři snažili získat mezi těmito dvěma aspekty ideální rovnováhu, aby efektivně zasáhli spotřebitele. A televize byla vždy zlatý kanál, který poskytoval nejlepší způsob budování značky v přiměřeném měřítku, zatímco…

CTV, TV, televize, efektivita reklamy, adresovatelná televize, pokročilá televize, reklama, inzerce, online média, značka, lineární televize, lineární TV, connected TV


Zobrazit příspěvek

CO MUSÍ MARKETÉŘI ZVÁŽIT, NEŽ SE PONOŘÍ DO POKROČILÉ TELEVIZE

12. 4. 2021


Kvůli odmítání cookies třetích stran a jeho dopadu na cílení médií inzerenti stále více vyhledávají příležitosti k využívání jak vlastních primárních dat, tak dat od třetích stran, aby mohli efektivně zasáhnout publikum. Přesně k tomu nabízí pokročilá televize příležitost a poskytuje marketérům médium, které je pro značky bezpečné, cílí na jednotlivé osoby a je měřitelnější než tradiční nákupy na lineární televizi. Než se inzerenti ponoří do pokročilé televize, musí zvážit dostupné…


Zobrazit příspěvek