< zpět na slovník

Domácnost

Tvoří ji osoby, které skutečně trvale a společně bydlí v jedné domácnosti. Druhá domácnost je pak místo, kam členové domácnosti opakovaně jezdí o prázdninách, o víkendech apod. Jedná se tedy zejména o chaty, chalupy, ale i domy příbuzných a známých, kde členové domácnosti opakovaně tráví čas. V České republice evidujeme v roce 2020 cca 4,45 milionů domácností. Alespoň jeden funkční televizor má doma 96 % českých domácností.






Příspěvky, které obsahují slovo Dom��cnost

TELEVIZNÍ REKLAMA: ŠÉFOVÉ ODVĚTVÍ DISKUTUJÍ O BUDOUCNOSTI TRHU

28. 4. 2020


Steven Scaffardi ze společnosti Mediatel mluví s hlavními představiteli ze světa sdělovacích prostředků a diskutují o tom, jak se vypořádávají s koronavirovou krizí - a co bude s komerční televizí dál Steven Scaffardi (moderátor): Dobré odpoledne a vítám všechny u této speciální virtuální debaty u kulatého stolu na téma Budoucnost televizní reklamy ve Velké Británii, kterému se během těchto čtrnácti dní věnujeme. Je tu s námi Sarah Jones (ředitelka plánování ve společnosti Sky Media), Kate…

covid-19, coronavirus, TV, televize, reklama, inzerce, diskuze, lineární TV, lineární televize


Zobrazit příspěvek

TELEVIZNÍ REKLAMY VYTVÁŘEJÍ POZITIVNĚJŠÍ IMAGE ZNAČEK NEŽ ONLINE REKLAMY, ŘÍKAJÍ SPOTŘEBITELÉ

1. 4. 2020


Dvakrát více spotřebitelů uvádí, že televizní reklamy vytvářejí pozitivnější image značek, než je těch, kteří tvrdí totéž o běžných online formátech, zjistil nový rozsáhlý průzkum. Zpráva Důvěra spotřebitelů v digitální marketing sestavená společností GroupM na základě otázek položených 14 000 spotřebitelů ve 23 zemích odhalila narůstající obavy ohledně digitálního marketingu a používání osobních údajů, což může mít pro značky důležité důsledky. Spotřebitelé jsou čím dál citlivější na značky, které se objevují…

TV, televize, značka, budování značky, bezpečnost pro značku, online média, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

SPOLEČNÉ SLEDOVÁNÍ V DOBĚ KORONAVIRU

28. 4. 2020


Kim Portrate, think.tv Během pandemie COVID-19 dodává televize lepší hodnotu než kdy dřív. Jednoduchým důvodem je společné sledování. Pokud jste se se svou rodinou v posledních týdnech shromažďovali kolem televize jako já, nejste sami. V době odloučení hledáme nějaké spojení a televize upevnila svou roli v našich životech jako místo propojení pro rodiny všech podob a velikostí. Když se lidé sejdou, aby sdíleli televizní zážitky, říká se tomu společné sledování.…

covid-19, coronavirus, TV, televize, reklama, inzerce, sledovanost, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

PRVNÍ POLOVINU ROKU 2021 FORMOVALO PĚT TRENDŮ VE STREAMOVÁNÍ VIDEA A BUDOU UTVÁŘET I JEHO BUDOUCNOST

9. 7. 2021


V polovině relativně významného roku 2021, kdy přinejmenším v některých částech planety pandemie ustupuje, se objevilo nebo znovu projevilo několik hlavních trendů, které pomohou udávat směr v odvětví streamování videa do budoucna. Rozpory mezi těmito někdy protichůdnými trendy budou formovat další fázi vývoje nyní zcela zřejmé nové generace „televize“. Tyto trendy jsou následující: Konsolidace Společnost AT&T se se slovy „To nevadí“ vzdává svého obchodu s Time Warner, který ji v roce 2018 přišel…

stream, video, CTV, trend


Zobrazit příspěvek

BUDOUCNOST TELEVIZNÍHO PLÁNOVÁNÍ

18. 5. 2020


Jedna z otázek, které jsem na akci Mediatelu nazvané Budoucnost televize dostal, zněla: „Bude větší streamování znamenat rozmanitější distribuční prostředí pro televize podporované reklamou a jak mají inzerenti pojímat příležitost v tomto prostoru?“ nebo nějak podobně.   Stručně jsem odpovídal ano a domnívám se, že příležitost spočívá v tom, že si určíme nejlepší a nejkvalitnější obsah, který přinese co nejširší sledovanost, a že budeme úzce spolupracovat s partnery, kteří takový požadavek splňují, abychom…

TV, televize, online média, adresovatelná televize, lineární televize, lineární TV, pokročilá televize, plánování


Zobrazit příspěvek

TELEVIZNÍ SPOLEČNOSTI A STANICE SE POOHLÍŽEJÍ PO NOVÝCH ZPŮSOBECH MĚŘENÍ VŠECH DIVÁKŮ SVÉHO OBSAHU

26. 9. 2019


Vedení televizních společností již dlouho zastává názor, že každý divák se počítá. Nikdy nepodnikla takovou spoustu kroků, aby se ujistila, že dokážou započítat každého diváka. Z diváků se stávají konzumenti videa vysílaného na mnoha obrazovkách, snahy změřit je jsou nyní běžnou praxí. V posledních několika týdnech místní TV stanice prohlásily, že ke zjištění sledovanosti svých pořadů hodlají přestat s používáním tradičních hodnocení, a slibují, že místo toho budou spoléhat na…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, sledovanost, měření


Zobrazit příspěvek

JAKÁ JE BUDOUCNOST TELEVIZNÍ REKLAMY?

19. 10. 2020


Může televize - a tedy i televizní reklama – obstát, když se prostředí, v němž se díváme na obrazovku, stále mění a proměňují se i zvyky při jejím sledování? The Moon Unit zkoumá budoucnost „krbu 20. století“. Televize je konečně na odchodu a spolu s ní i televizní reklama. Nebo se to alespoň říká. Pravda je, že se to říká už nějakou dobu. Spekulace začaly s vynálezem odloženého sledování a…

televize, reklama, online, cílové publikum, rádio


Zobrazit příspěvek

TELEVIZNÍ REKLAMA NENÍ PO SMRTI, VYVÍJÍ SE

26. 9. 2018


Se začátkem tzv. „back to school“ sezóny začalo také tzv. „back to TV“ období pro obchodní domy. Podle společnosti iSpot utratí od 1. července do 31. srpna největší značky této kategorie 247,8 milionů dolarů. To představuje oproti stejnému období minulého roku skok o 9,3 %. Nová studie společnosti Adobe, mateřské společnosti CMO.com, provedla průzkum mezi tisícovkou zadavatelů televizní reklamy a zjistila, že marketeři stále řadí TV na vyšší příčku než většinu digitálních…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, adresovatelná televize, reklama, inzerce, pokročilá televize


Zobrazit příspěvek

BUDOUCNOST NENÍ TELEVIZE PŘIPOJENÁ, ALE SPOJENÁ

3. 3. 2021


Jen díky holistickému a integrovanému řízení všech forem televizních médií mohou inzerenti dosáhnout lepšího měření a větší efektivity, píše Paul Evans. Televize nikam neodchází, najdeme ji všude Od chvíle, kdy byla před více než 80 lety odvysílána první reklama, ušla televize dlouhou cestu. Dramaticky se inovovala a vytvořila některé divácky nejpřitažlivější zážitky ze sledování, které mají inzerenti k dispozici - ať uvažujeme o kvalitě nabízeného obsahu programů, různých obrazovkách, zařízeních…


Zobrazit příspěvek