< zpět na slovník

Denní data

V kontextu PEM se jedná o primární data za jeden den obsahující denní datové soubory.






Příspěvky, které obsahují slovo Denní data

ČEŠI TRÁVÍ S MÉDII STÁLE VÍCE DENNÍHO ČASU

9. 3. 2020


Růst času, který médiím věnujeme, souvisí s rozšiřováním elektronických zařízení v populaci, ukazují data Nielsen Admosphere. Průměrný denní čas, kteří Češi tráví s médii, vystoupal loni na 7:14 hodin a ve srovnání s předcházejícím rokem se zvýšil o 14 minut. Do celkového mediálního času se započítává i souběžné sledování médií (např. brouzdání na internetu při sledování TV). Vyplývá to z dat Nielsen Admosphere, která na sobotní konferenci New Media Inspiration 2020 přiblížila Hana Friedlaenderová z této agentury.…

sledovanost, TV, televize, rozhlas, rádio, tisk, online média, lineární televize, lineární TV, konzumace médií


Zobrazit příspěvek

CO ŘÍKAJÍ PEOPLEMETRY

2. 6. 2020


Měření sledovanosti televize, které v České republice probíhá elektronicky pomocí tzv. peoplemetrů, slaví právě dnes své 23. narozeniny. Touto metodou se u nás začalo měřit už v roce 1997. Od té doby doznalo měření řady změn a dnes patří mezi nejvyspělejší na světě. Realizátorem výzkumu pro zadavatele a majitele projektu, Asociaci televizních organizací (ATO), je výzkumná agentura Nielsen Admosphere. Co nám data z měření říkají? Díky datům z peoplemetrového projektu…

peoplemetr, TV, televize, sledovanost, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

WOLDE: VÍTĚZÍ TOTÁLNÍ VIDEO, NEJVĚTŠÍ PODÍL MÁ ŽIVÁ TV

19. 1. 2021


Neexistuje rozdělení na online video a video v klasické televizi, platformy se navzájem podporují a dnes vítězí tzv. totální video, říká Štěpán Wolde. Živé televizní sledování je v Česku v obecné populaci starší 4 let stále nejsilnějším zdrojem konzumace videoobsahu. Jeho podíl na sledování všech videí (tedy i například videoobsahu na nosičích) představuje více než 43 %. Pokud by se k živému sledování přičetlo i sledování televizního obsahu z archivu a živé…


Zobrazit příspěvek

CTV DNES A ZÍTRA: PROMĚNA PŘÍSLIBU REKLAMY V CHYTRÉ TELEVIZI VE SKUTEČNOST

24. 7. 2020


Jak je dobře známo, Binet a Field v publikaci „The Long and Short of It“ předpokládali, že pokud se značky chtějí na trhu efektivně prodávat, měly by cílit na poměr mezi budováním značky a činnostmi stimulujícími výkonnost 60:40. Dlouhou dobu se marketéři snažili získat mezi těmito dvěma aspekty ideální rovnováhu, aby efektivně zasáhli spotřebitele. A televize byla vždy zlatý kanál, který poskytoval nejlepší způsob budování značky v přiměřeném měřítku, zatímco…

CTV, TV, televize, efektivita reklamy, adresovatelná televize, pokročilá televize, reklama, inzerce, online média, značka, lineární televize, lineární TV, connected TV


Zobrazit příspěvek

4 TRENDY, KTERÉ ZMĚNÍ PODOBU VIDEO REKLAMY V ROCE 2019

3. 1. 2019


Pro brand marketéry zůstává video nejdůležitějším médiem. Podle zprávy The State of Online Video 2018 společnosti Limelight Networks se chování diváků napříč generacemi urychleně vyvíjí. Spotřebitelé sledují obsah online více než osm hodin týdně. Tváří v tvář rozrůzněnému prostředí zařízení reklamní zadavatelé hledají více jednoduchosti a transparentnosti. Po vydání Obecného nařízení o ochraně osobních údajů a kalifornského Zákona o ochraně spotřebitele se zákazníci více obávají o svá data a soukromí.…

reklama, inzerce, značka, OTT, CTV, online média, video, TV, televize


Zobrazit příspěvek

TV A DIGITÁLNÍ MARKETING MUSÍ PŘESTAT SOUPEŘIT A PŘIZNAT SI, ŽE SE NAVZÁJEM POTŘEBUJÍ

31. 1. 2019


Digitální a tradiční reklama spolu soupeří o pozornost inzerentů jako dva sourozenci soutěží o přízeň rodičů už od doby dospívání digitálu v éře, která následovala po internetové horečce. Mnozí to nazývají válkou mezi generacemi, kde to stará garda “zkrátka nepobrala.” Nemělo by to však být vnímáno jako bitva relevance mezi starým a mladým nebo válka o miliardy mediálních dolarů investovaných inzerenty. Poraženými v takové válce totiž nejsou jen inzerenti, ale…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, online média, reklama, inzerce


Zobrazit příspěvek

ROK 2021 BUDE PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI ROKEM BUDOVÁNÍ

18. 2. 2021


Mnoho se toho za poslední rok namluvilo o posunu ke  streamování, zejména při spuštění kanálů Disney Plus, HBO Max od WarnerMedia, Peacock od NBCU a spousty dalších služeb. Kolem streamu je možná hodně rušno, ale inzerenti a agentury se také přiklánějí k adresovatelné televizi (schopnosti dodávat různé reklamy různým domácnostem, které se dívají na stejný program), zatímco marketéři během pandemie COVID-19 přizpůsobují své strategie. Podle společnosti eMarketer se do roku…


Zobrazit příspěvek

SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE OSLAVUJE KVALITU TELEVIZE PO CELÉM SVĚTĚ

21. 11. 2018


Investice do televizních programů dosahují 140 miliard dolarů Televizní profesionálové po celém světě oslavují 21. listopadu Světový den televize, aby nám připomněli, že TV - jako  Total Video - je mnohem víc než lineární sledování. V rámci každoroční iniciativy Organizace spojených národů budou televizní společnosti po celém světě vysílat 30 sekundový spot na svých televizních obrazovkách i online. Televizní obsah, který baví, informuje a inspiruje Tématem 22. ročníku této globální…

Světový den televize, TV Global Group, EBU, EGTA, ACT, UNRIC


Zobrazit příspěvek