< zpět na slovník

Data

V oblasti mediálního marketingu se jedná o informace o spotřebitelích, které zahrnují mimo jiné nákupní chování, osobní zájmy nebo psychografiku. Vlastníkem dat je buď klient/inzerent nebo mohou být získána od externích poskytovatelů. „Deklarovaná data“ jsou informace o pohlaví, adrese, věku, ale i postojích či hodnotách a jsou poskytnuta s přímým souhlasem jednotlivých osob, zatímco „pozorovaná/zaznamenaná data“ jsou shromažďována např. pomocí souborů cookies, které sledují preference a zájmy napříč internetem.






Příspěvky, které obsahují slovo Data

PROČ JE TELEVIZE STÁLE NEJEFEKTIVNĚJŠÍ FORMOU REKLAMY NA SVĚTĚ

20. 11. 2017


U příležitosti Světového dne televize se poprvé v historii spojili televizní vysilatelé a asociace z celého světa v rámci nedávno vytvořené skupiny Global TV Group. Jako nový jednotný hlas televize dnes zveřejňují globální data, která poukazují na odolnost a sílu televize jako reklamního media. ‘The Global TV Deck’ obsahuje data z 19 zemí, vybrané údaje jsou k uvedeny níže, a širší ukázka pak k dispozici ke stažení zde. Projekt ‘The Global TV Deck’ je vytvořen tak,…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, efektivita reklamy, data, sledovanost


Zobrazit příspěvek

CO NEZMĚNILO SVĚT REKLAMY V ROCE 2018 A PRAVDĚPODOBNĚ NEZMĚNÍ ANI V ROCE 2019

20. 12. 2018


Zdá se, že nastala příhodná doba k připomenutí těch nejbombastičtějších technologií a trendů, o kterých se předpovídalo, že změní svět reklamy v roce 2018. Tyhle patří mezi mé oblíbené: Blockchain. Není pochyb o tom, že technologie Blockchain najde jednou v reklamním průmyslu mnoho uplatnění – některá ovlivní reálný trh. Blockchain však v našem průmyslu revoluci nespustí ani zdaleka tak rychle, jak si někteří nadšenci slibovali. AI. Ano, umělá inteligence je důležitá technologie, která existuje celá desetiletí,…

marketing, reklama, inzerce, data


Zobrazit příspěvek

ZACÍLENÍ STRATEGIE BYRONA SHARPA

1. 4. 2019


Data nyní mohou zefektivnit TV. Dokonce i Byron Sharp by uvítal přesnější zacílení. Značky a jejich agentury mají dilema. Na jednu stranu důkazy Byrona Sharpa ukazují, že značky by měly zvyšovat zásah všech zákazníků ve své kategorii tak často, jak jen to je možné. Navíc podle odborníků na efektivitu Petera Fielda a Lese Bineta, TV zůstává rozhodující součástí mixu pro dosažení tohoto zásahu a hospodárného růstu. Ale zároveň schopnost televize…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, značka, data, efektivita reklamy, adresovatelná televize, pokročilá televize


Zobrazit příspěvek

NÁZOR: TELEVIZNÍ REKLAMA MÁ VŠECHNO, CO POTŘEBUJE, ABY PODALA VÝKON

22. 7. 2021


Marketéři by měli mít na paměti, že žijí v době hojnosti dat. Agentury měření televize frustruje. V minulosti poskytovaly údaje v televizní měně jednotný obrázek, jak jsou vynakládány televizní rozpočty. Tradiční televizi, kabelovou televizi, a dokonce i výběrové online video bylo možné sloučit do jediného pohledu na doručení divákům podle věku nebo pohlaví. Teď je televize roztříštěná do spousty formátů: tradičních, adresovatelných, programatických i složených forem streamování, podporovaného reklamou. Každý…

reklama, značka, budování značky, výkon, lineární televize, stream, data, měření, ROI, návratnost investic, CTV


Zobrazit příspěvek

EXPERTI PŘEDPOVÍDAJÍ, JAK SE BUDE TV VYVÍJET PRO ZADAVATELE REKLAMY V ROCE 2019

11. 12. 2018


Rok 2019 už klepe na dveře. ExchangeWire vyzvala stovky expertů, aby se podělili o svůj názor na to, co přinese příští rok.  Po letošku, který byl pro TV připojenou k internetu od doby jejího vzniku jedním z nejzajímavějších, bude následující rok podle expertů z oboru ve znamení ještě větších možností efektivního cílení na zákazníky napříč TV. Značky si dopřejí větší kontrolu “Revoluce divácké svobody, díky které mohou sledovat pořady kdekoli a kdykoli byla…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, CTV, connected TV, adresovatelná televize, pokročilá televize, reklama, inzerce, data, OTT, DTC, D2C


Zobrazit příspěvek