< zpět na slovník

CPM

viz CPT






Příspěvky, které obsahují slovo Cpm

KDYSI JSME O POTENCIÁLU TELEVIZNÍ REKLAMY VTIPKOVALI, ALE TEN SE PAK ROZVINUL

6. 9. 2021


Cara Lewis, výkonná viceprezidentka a vedoucí pro investice do médií v USA společnosti Dentsu, popisuje, jak velký pokrok nákup televizní reklamy v posledních letech udělal. Zabývá se i otázkou, jak do tohoto média vstoupit v době, kdy hrají větší roli data. Když jsem začínala nakupovat televizní reklamu, kabelové sítě se teprve rozvíjely a na internet se chodilo jen pro informace. Bylo to na samém počátku vyhledávání. Představě internetu budoucnosti s prémiovým obsahem, kde bude…

lineární televize, OTT, CTV, reklama, investice


Zobrazit příspěvek

DEVĚT ZPŮSOBŮ, JAK MOHOU INZERENTI V ROCE 2021 STRATEGICKY VYUŽÍT OTT A CTV

26. 7. 2021


K oživení reklamy v OTT službách a televizi připojené k internetu (CTV) došlo v roce 2020, kdy byla v důsledku pandemie covidu-19 zavedena omezení, kvůli nimž lidé zůstávali doma a oddávali se sledování streamovaného obsahu nebo svých oblíbených programů v kabelové televizi. Z OTT a CTV se díky měřitelnému zásahu, který nabízejí, staly za poslední rok neuvěřitelně populární marketingové a reklamní kanály.    Odborníci však předpovídají, že až se život vrátí k normálu, nastane…

OTT, CTV, covid-19, koronavirus, značka, budování značky, reklama, sledovanost, návratnost investic


Zobrazit příspěvek

PROČ REKLAMU V LINEÁRNÍ TELEVIZI NEZHLTNE CTV I PŘES ÚTĚK DIVÁKŮ KE STREAMOVÁNÍ

11. 8. 2020


Nezáleží na tom, z jakých zdrojů dat vycházíte, útěk televizních diváků od tradiční lineární televize k Netflixu, Roku, Hulu, Disney Plus a dalším mnoha platformám pro video na vyžádání (VOD) je nepochybný. Vezměme v úvahu, že v současnosti se v amerických domácnostech s televizí denně dívá na video díky zařízení připojenému k televizoru 40 % dospělých. A přitom v roce 2010 to bylo pouhé 1 %. Kolují zprávy, že streamování…


Zobrazit příspěvek

PROČ SE TV POSOUVÁ SMĚREM K MĚŘENÍ ZALOŽENÉMU NA IMPRESÍCH A K OBCHODOVÁNÍ CÍLENÉMU NA KONKRÉTNÍ PUBLIKUM

17. 12. 2019


Diváci a zadavatelé reklamy začali očekávat větší personalizaci a zaměření Moc a hodnotu televizní reklamy uznávají nákupčí v oblasti tradičního i online obsahu. Tento obrazový a zvukový formát, který běží na celé obrazovce a nedá se přeskočit, přináší výsledky zadavatelům jak brandové, tak výkonové reklamy. Nákupčí nejvíce láká představa, že větší dostupnost údajů o sledování pořadů a adresovatelných obrazovek brzy napomůže ještě přesněji cílenému nákupu napříč dodavateli prémiového video obsahu.…

adresovatelná televize, pokročilá televize, cílení na diváky, reklama, inzerce, imprese, TV, televize, online média, měření, data, sledovanost, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

KAM ZAŘADIT REKLAMU V ADVANCED TV V ROCE 2019?

27. 12. 2018


Zdá se, že reklama v tzv. addressable/advanced TV vzbuzuje řadu pochyb a zároveň slibuje lepší obchodní příležitosti. Začíná se však ukazovat, že pravděpodobnější je ta druhá možnost. Výhodou je, že reklama v addressable TV nyní dosáhla ke 65 milionům ze 120 TV domácností v USA. Nevýhodou je cena, dostupnost a konzistentní měření dat. Výzkumy ukazují následující. Zaprvé, reklama v addressable TV eliminuje hodně ztrát. Tím se nabízí druhá otázka: Budou nyní reklamní zadavatelé…

adresovatelná televize, lineární televize, lineární TV, lineární televize, lineární TV, pokročilá televize, TV, televize, reklama, inzerce


Zobrazit příspěvek

CO SI DOSPĚLÍ MYSLÍ O TELEVIZI

3. 12. 2018


Ještě před začátkem Fóra o budoucnosti TV reklamy v tomto týdnu, a s objemnou zprávou společnosti GroupM při ruce, nastínil Dominik Mills nejdůležitější výzvy, před kterými televizní průmysl stojí. V rámci Future TV Advertising Forum se tento týden připravuji na několik různých relací. Nemůžeme si stěžovat, že bychom měli málo statistik nebo názorů, často jde ale o zbytečně hysterické výmysly, nesprávně vyložené informace a dezinformace. Říká se: lineár je mrtev, mileniálové (i když…

pokročilá televize


Zobrazit příspěvek