< zpět na slovník

Connected TV

viz Smart TV






Příspěvky, které obsahují slovo Connected TV

INVESTICE DO REKLAMY V CONNECTED TV ROSTOU, ALE POTÍŽÍ JE STÁLE VÍC NEŽ DOST

8. 10. 2019


Investice do reklamy v televizi připojené k internetu významně rostou, ale problémy zůstávají, pokud jde o fragmentaci inventory, nedostatek standardizovaných měřítek, omezení počtu zobrazení či reklamní podvody. V naší nejnovější zprávě o digitálním videu v USA jsme se zaměřili na omezení, která connected TV provázejí, a na názory lídrů v odvětví. Nákupčí reklamy, který uvažuje o connected TV, má možnost nakupovat z různých zdrojů, např. od výrobců streamovacích zařízení, výrobců…

CTV, connected TV, OTT, reklama, investice


Zobrazit příspěvek

PŘICHÁZÍ DOBA MASOVÉHO VYUŽÍVÁNÍ TZV. SHOPPABLE TV REKLAM

29. 10. 2019


Inzerenti — a mateřská společnost NBC Universal, Comcast – se bezesporu zaradují. Po květnovém otestování tzv. shoppable reklam v lineárním vysílání pořadů  „Today” (značka Walmart), French Open (značka Lacoste), Tour de France (značka Zwift) a „Songland” (značka Roli), vypustila mediální společnost NBCU reklamní formát s QSR kódem do svých lifestylových pořadů a pořadů bez scénáře.    Technologie ShoppableTV vytvořená technologickou společností, jejíž jméno nebylo zveřejněno, vypadá uživatelsky velmi jednoduše. Její schopnost fungovat…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, adresovatelná televize, pokročilá televize, CTV, connected TV, Shoppable TV


Zobrazit příspěvek

DIVÁCI ZABÍJEJÍ TELEVIZNÍ MĚŘENÍ A NĚCO SE MUSÍ ZMĚNIT

11. 2. 2020


V éře connected TV, streamování přímo spotřebitelům a zarážejících spotřebitelských zvyklostí generace Z prochází televizní měření dramatickou změnou. Žádná dostupná měna dnes nemůže nezávisle pokrýt stále různorodější a fragmentovanější ekosystém multiplatformní distribuce videa. Pokusy o posouzení hodnoty, hloubky a zásahu sledování vůči společnému jmenovateli budou vykazovat větší nepřesnosti kvůli špatné integraci nových platforem a modelů.   Vinou rostoucí fragmentace se model jednotné měny rozpadl. Noví ambiciózní poskytovatelé měření prohlašují, že…

TV, televize, online média, CTV, connected TV, lineární televize, lineární TV, měření, generace Z, sledovanost


Zobrazit příspěvek

CTV DNES A ZÍTRA: PROMĚNA PŘÍSLIBU REKLAMY V CHYTRÉ TELEVIZI VE SKUTEČNOST

24. 7. 2020


Jak je dobře známo, Binet a Field v publikaci „The Long and Short of It“ předpokládali, že pokud se značky chtějí na trhu efektivně prodávat, měly by cílit na poměr mezi budováním značky a činnostmi stimulujícími výkonnost 60:40. Dlouhou dobu se marketéři snažili získat mezi těmito dvěma aspekty ideální rovnováhu, aby efektivně zasáhli spotřebitele. A televize byla vždy zlatý kanál, který poskytoval nejlepší způsob budování značky v přiměřeném měřítku, zatímco…

CTV, TV, televize, efektivita reklamy, adresovatelná televize, pokročilá televize, reklama, inzerce, online média, značka, lineární televize, lineární TV, connected TV


Zobrazit příspěvek

EXPERTI PŘEDPOVÍDAJÍ, JAK SE BUDE TV VYVÍJET PRO ZADAVATELE REKLAMY V ROCE 2019

11. 12. 2018


Rok 2019 už klepe na dveře. ExchangeWire vyzvala stovky expertů, aby se podělili o svůj názor na to, co přinese příští rok.  Po letošku, který byl pro TV připojenou k internetu od doby jejího vzniku jedním z nejzajímavějších, bude následující rok podle expertů z oboru ve znamení ještě větších možností efektivního cílení na zákazníky napříč TV. Značky si dopřejí větší kontrolu “Revoluce divácké svobody, díky které mohou sledovat pořady kdekoli a kdykoli byla…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, CTV, connected TV, adresovatelná televize, pokročilá televize, reklama, inzerce, data, OTT, DTC, D2C


Zobrazit příspěvek

REPORT: POKUD JDE O OVLIVŇOVÁNÍ KUPUJÍCÍCH, STÁLE KRALUJE TELEVIZNÍ REKLAMA

22. 7. 2020


Efektivita televizní reklamy – to je oborová debata, která jednoduše nezmizí. Digitální tábor protestuje, že televize má nejlepší roky za sebou, zatímco ostatní (pravděpodobně v čele s profesorem Markem Ritsonem) namítají, že ještě nepatří do starého železa. A jak se zdá, nová zpráva by vaše marketingové investice do televize posvětila.Studii provedla britská digitální marketingová platforma Adzooma, která se dotazovala 2 000 účastníků na hodnotu televizní reklamy.Asi 56 procent respondentů souhlasilo,…

TV, televize, online média, efektivita reklamy, reklama, inzerce, výzkum, connected TV, adresovatelná televize, pokročilá televize, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

TV NYNÍ DOKÁŽE VYŘEŠIT CELOU HÁDANKU ZVANOU ATRIBUCE

5. 12. 2018


Co se týče značky a znalostí metrik, svět TV atribuce konečně dospěl k tomu, že měří odezvu a efektivitu stejně jako to digitální média umějí celá léta. Koncept, který dokáže vyčíslit, jak offline média přispívají k podnikatelskému výsledku, a to bez ohledu na pozici spotřebitel na jeho nákupní cestě, kriticky přehodnotil přístup celého odvětví k připisování hodnoty napříč kanály. Dostupnost inteligentnějších dat ze zařízení, jako jsou set-top boxy a chytré televizory, stejně…

adresovatelná televize, pokročilá televize, TV, televize, lineární televize, lineární TV, cross-mediální měření, cross-platformní měření, efektivita reklamy


Zobrazit příspěvek

PROČ SE TV POSOUVÁ SMĚREM K MĚŘENÍ ZALOŽENÉMU NA IMPRESÍCH A K OBCHODOVÁNÍ CÍLENÉMU NA KONKRÉTNÍ PUBLIKUM

17. 12. 2019


Diváci a zadavatelé reklamy začali očekávat větší personalizaci a zaměření Moc a hodnotu televizní reklamy uznávají nákupčí v oblasti tradičního i online obsahu. Tento obrazový a zvukový formát, který běží na celé obrazovce a nedá se přeskočit, přináší výsledky zadavatelům jak brandové, tak výkonové reklamy. Nákupčí nejvíce láká představa, že větší dostupnost údajů o sledování pořadů a adresovatelných obrazovek brzy napomůže ještě přesněji cílenému nákupu napříč dodavateli prémiového video obsahu.…

adresovatelná televize, pokročilá televize, cílení na diváky, reklama, inzerce, imprese, TV, televize, online média, měření, data, sledovanost, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek

PROČ NENÍ CONNECTED TV TAK SLOŽITÁ, JAK SI INZERENTI MYSLÍ

5. 4. 2021


Inzerenti si nyní uvědomují důležitost CTV pro dosažení mimořádně velkého publika – dramatická akcelerace v roce 2020 vedla k tomu, že počet uživatelů mezi spotřebiteli překročil 200 milionů. Inzerenti však stále mají obavy, že to celé vypadá moc složitě, a stále se snaží přijít na to, kde začít. Mnoho inzerentů je zavaleno už pouhým počtem aplikací pro streamování videa, kdy stovky už jsou na trhu a každý den se spouštějí nové. Minulý…


Zobrazit příspěvek