< zpět na slovník

CPT

Cena, kterou inzerent platí za realizaci 1 000 reklamních impresí, tj. za oslovení tisíce diváků dané cílové skupiny. CPT se vypočítá tak, že cenu za umístění reklamy vydělíme počtem osob nebo impresí, které přinese (CPT = celková cena / imprese) v tisících. Synonymem je zkratka CPM (odvozena z francouzského Coût Par Mille), která se používá v zahraničí.






Příspěvky, které obsahují slovo CPT

INTERNETOVÍ OBCHODNÍCI JSOU NEJVĚTŠÍMI TELEVIZNÍMI INZERENTY

21. 3. 2019


Kolektivně představují internetoví obchodníci největší kategorii inzerentů v britské TV zodpovědnou za téměř 15% celkových nákladů investovaných do tohoto kanálu v roce 2018, přičemž druhou největší kategorii, potraviny, převyšují o víc než 40%. Nejnovější data společnosti Thinkbox naznačují, že zejména Amazon zvýšil své investice do TV reklamy o 21% na 60 milionů britských liber v rámci propagace své hlasové asistence Alexa, čímž obsadil první z třech nejvyšších příček. Za ním následovaly společnosti Procter &…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, Amazon, reklama, inzerce


Zobrazit příspěvek

PĚT ZPŮSOBŮ, JAK KORONAVIRUS MĚNÍ NAŠE ZVYKY PŘI SLEDOVÁNÍ MÉDIÍ

25. 3. 2020


Co se změnilo na tom, jak lidé konzumují média, a co to znamená pro zadavatele reklamy? Řada zemí se zcela nebo částečně uzavírá a miliony z nás tráví více času doma, aby zpomalili šíření koronaviru. S použitím údajů z projektu měření sledovanosti a reklamního monitoringu společnosti Kantar jsme zaznamenali některé krátkodobé změny v chování diváků při sledování médií napříč několika trhy a stanovili dopady na zadavatele reklamy. 1. Lidé se během…

covid-19, coronavirus, lockdown, reklama, inzerce, TV, televize, streamování, sledovanost, lineární televize, lineární TV


Zobrazit příspěvek