< zpět na slovník

Cílení podle polohy

Cílení relevantních reklamních sdělení na základě uživatelovy polohy, řízené zejména mobilními lokalizačními službami.






Příspěvky, které obsahují slovo Cílení podle polohy

ZACÍLENÍ STRATEGIE BYRONA SHARPA

1. 4. 2019


Data nyní mohou zefektivnit TV. Dokonce i Byron Sharp by uvítal přesnější zacílení. Značky a jejich agentury mají dilema. Na jednu stranu důkazy Byrona Sharpa ukazují, že značky by měly zvyšovat zásah všech zákazníků ve své kategorii tak často, jak jen to je možné. Navíc podle odborníků na efektivitu Petera Fielda a Lese Bineta, TV zůstává rozhodující součástí mixu pro dosažení tohoto zásahu a hospodárného růstu. Ale zároveň schopnost televize…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, značka, data, efektivita reklamy, adresovatelná televize, pokročilá televize


Zobrazit příspěvek

TELEVIZNÍ REKLAMA NENÍ PO SMRTI, VYVÍJÍ SE

26. 9. 2018


Se začátkem tzv. „back to school“ sezóny začalo také tzv. „back to TV“ období pro obchodní domy. Podle společnosti iSpot utratí od 1. července do 31. srpna největší značky této kategorie 247,8 milionů dolarů. To představuje oproti stejnému období minulého roku skok o 9,3 %. Nová studie společnosti Adobe, mateřské společnosti CMO.com, provedla průzkum mezi tisícovkou zadavatelů televizní reklamy a zjistila, že marketeři stále řadí TV na vyšší příčku než většinu digitálních…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, adresovatelná televize, reklama, inzerce, pokročilá televize


Zobrazit příspěvek

CO MUSÍ MARKETÉŘI ZVÁŽIT, NEŽ SE PONOŘÍ DO POKROČILÉ TELEVIZE

12. 4. 2021


Kvůli odmítání cookies třetích stran a jeho dopadu na cílení médií inzerenti stále více vyhledávají příležitosti k využívání jak vlastních primárních dat, tak dat od třetích stran, aby mohli efektivně zasáhnout publikum. Přesně k tomu nabízí pokročilá televize příležitost a poskytuje marketérům médium, které je pro značky bezpečné, cílí na jednotlivé osoby a je měřitelnější než tradiční nákupy na lineární televizi. Než se inzerenti ponoří do pokročilé televize, musí zvážit dostupné…


Zobrazit příspěvek

PROČ REKLAMU V LINEÁRNÍ TELEVIZI NEZHLTNE CTV I PŘES ÚTĚK DIVÁKŮ KE STREAMOVÁNÍ

11. 8. 2020


Nezáleží na tom, z jakých zdrojů dat vycházíte, útěk televizních diváků od tradiční lineární televize k Netflixu, Roku, Hulu, Disney Plus a dalším mnoha platformám pro video na vyžádání (VOD) je nepochybný. Vezměme v úvahu, že v současnosti se v amerických domácnostech s televizí denně dívá na video díky zařízení připojenému k televizoru 40 % dospělých. A přitom v roce 2010 to bylo pouhé 1 %. Kolují zprávy, že streamování…


Zobrazit příspěvek

ROK 2021 BUDE PRO ADRESOVATELNOU TELEVIZI ROKEM BUDOVÁNÍ

18. 2. 2021


Mnoho se toho za poslední rok namluvilo o posunu ke  streamování, zejména při spuštění kanálů Disney Plus, HBO Max od WarnerMedia, Peacock od NBCU a spousty dalších služeb. Kolem streamu je možná hodně rušno, ale inzerenti a agentury se také přiklánějí k adresovatelné televizi (schopnosti dodávat různé reklamy různým domácnostem, které se dívají na stejný program), zatímco marketéři během pandemie COVID-19 přizpůsobují své strategie. Podle společnosti eMarketer se do roku…


Zobrazit příspěvek

CO PRO MARKETÉRY ZNAMENÁ RŮST AVOD PŘI HLEDÁNÍ SPOTŘEBITELŮ, JEJICHŽ CHOVÁNÍ SE MĚNÍ

13. 4. 2021


Jelikož zájem diváků o video na vyžádání podporované reklamou vzrůstá, inzerenti se snaží určit, jak si s tímto kanálem poradit a vyhnout se novým uzavřeným platformám. Růst služeb videa na vyžádání podporovaného reklamou je výsledkem tichého vývoje, kdy dochází k mnoha změnám v chování spotřebitelů, které si vyžádala nebo uspíšila pandemie koronaviru. Podíl spotřebitelů využívajících službu AVOD je teď pozoruhodný, podle výzkumu, který Marketing Dive obdržel emailem od společnosti Hub Entertainment Research, se…


Zobrazit příspěvek

EXPERTI PŘEDPOVÍDAJÍ, JAK SE BUDE TV VYVÍJET PRO ZADAVATELE REKLAMY V ROCE 2019

11. 12. 2018


Rok 2019 už klepe na dveře. ExchangeWire vyzvala stovky expertů, aby se podělili o svůj názor na to, co přinese příští rok.  Po letošku, který byl pro TV připojenou k internetu od doby jejího vzniku jedním z nejzajímavějších, bude následující rok podle expertů z oboru ve znamení ještě větších možností efektivního cílení na zákazníky napříč TV. Značky si dopřejí větší kontrolu “Revoluce divácké svobody, díky které mohou sledovat pořady kdekoli a kdykoli byla…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, CTV, connected TV, adresovatelná televize, pokročilá televize, reklama, inzerce, data, OTT, DTC, D2C


Zobrazit příspěvek

PROČ TVOŘÍ TELEVIZE S DIGITÁLEM PERFEKTNÍ PÁR

10. 12. 2018


Jeden bez druhého ani ránu Když se reklamní zadavatelé a nákupčí médií houfně hnali za digitální reklamou, stalo se něco nepříjemného: Televizní reklama, tedy médium, které vždy přinášelo loajální a pozorné publikum – a vždy bylo špičkovým vypravěčem obchodních značek – začala být vytlačována mladšími, „modernějšími“ alternativami. Ale nyní marketeři zjišťují, že výzkumy v tom měly vždycky jasno: Samotný digitální marketing postrádá to hlavní, co je potřeba k nejefektivnější kampani – něco, co…

TV, televize, lineární televize, lineární TV, online média, reklama, inzerce


Zobrazit příspěvek

MARK RITSON: MEDIÁLNÍ SOUBOJ DESETILETÍ SE SVEDE O TV OBRAZOVKU

3. 10. 2018


Australský univerzitní profesor a marketingový expert Mark Ritson zahájil v pondělí v Praze své evropské „turné". Zástupcům klientů, mediálních agentur a představitelům televizního trhu přednesl prezentaci, kterou lze zařadit na tuzemské marketingové scéně k těm vůbec nejzajímavějším za několik posledních let. Ritson přijel do Prahy na pozvání Asociace komerčních televizí (AKTV), která pokračuje ve svých aktivitách, kdy do Prahy zve významné představitele současné marketingové scény, především z univerzitního zahraničního prostředí. Mark Ritson nejprve shrnul vývoj reklamních investic do mediatypů v posledních 50 letech,…

TV, televize, lineární TV, lineární televize, online média, Facebook, Google, reklama, inzerce


Zobrazit příspěvek